Gå til innhold

Hylland-Eriksen: 1.5 mill innvandrere frem til 2050 takk

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet

Hva i all verden har det med saken å gjøre Wacko

Videoannonse
Annonse
Gjest Den utstøtte
Skrevet

En ny tråd der vi kan fortelle hverandre hvor dumme vi er og hvor feil vi tar, uansett hva vi mener, måtte være på sin plass, så kan vi heller diskutere sak der saker er tema.

Skrevet

Kan du ikke bare svare da?? Er det fordi du selv har rett du ikke ønsker å slippe andre folk inn i landet?

Skrevet
En ny tråd der vi kan fortelle hverandre hvor dumme vi er og hvor feil vi tar' date=' uansett hva vi mener, måtte være på sin plass, så kan vi heller diskutere sak der saker er tema.[/quote']

Jammen ække du utstøtt allikevæl da?

Skrevet

Her har jeg etter beste evne prøvd å kjøre en god tone hvor vi ikke nedsetter hverandre, men heller prøver å forstå hverandre litt. Jeg har som kjent forstått valhalla ganske lenge nå og jeg må nesten si at jeg trekker på smilebåndet når jeg ser hvor tom han er for argumenter at han må bruke kallenavn! =)

Jaja disse ungdommene =) la de more seg, men hva var det som egentlig har skjedd? Hva ligger bak slike tanker, var det x'dama hans som blei gruppepult av en gjeng pakkiser fordi typen hadde liten kuk og fabla om geita som sto på taket og så det som en æresbevisning å komme til et evig krigerland kun for de som har dødd i krig, hvor troen faktisk går ut på å drikke og sloss hver eneste dag i evig tid! (snakker om vikingtida valhall)

Disse krigsaktivistene må man bare klappe på skulderen og si, frusterasjonen kommer nok ut en dag, jeg skjønner at det er kjipern at x'dama fikk nok av fortidspratet ditt og at det er på tide å vende øyne fremover.

Enten du vil eller ikke så vil Europa om hundre år kanskje bestå av flertall muslimer akkurat som europa om 100 000 000 år vil ligge på bunnen av det vi idag kaller atlanterhavet .

Og om 250 000 000 år vil europa ligge på bunnen av det som idag heter stillehavet.

Så jeg skjønner egentlig ikke hva du er så bekymra for?

Gjest Melissa Gioberti Utl.
Skrevet

Hva er det du driver med nå da, Waco?

:)

Gjest Valhalla
Skrevet

Kommer ikke til Valhalla,møter igjen mine forfedre i Hel

Gjest Valhalla
Skrevet

Waco jeg forstår ikke sammenhengen mellom ditt sitat av meg der jeg angrep rødfacistenes voldsutøving mot meningsmotstandere og min motstand mot innvandring. Hvis jeg skal debatere med deg må du være klarere,hvilken sammenheng har disse to?

Skrevet

waco, du overdriver kanskje litt med hensyn til platedriftens hastighet og retning, men for all del, jeg skjønner hva du mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...