Gå til innhold

Jeg liker å forføre "tapere"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Ja, jeg tror kanskje det handler om dette.

Jeg ble voldtatt regelmessig av et familiemedlem i ung alder, og tror jeg søker bekreftelse. Når jeg finner en mann som liker meg eller jeg tenker er "lett å få", så har jeg et slags behov for å gi full gass. Jeg føler meg så bra når de ser meg og bryr seg om meg. Også føler jeg meg like ille etter vi har hatt sex, som jeg også har problemer med å si nei til. Så da prøver jeg å kutte kontakten, selv om det jo også er vanskelig. 

 

Det sier seg kanskje selv, men jeg har ingen nære venner eller familiemedlemer, også søker jeg en "quick fix".

 

Nå det siste året har jeg jobbet veldig med dette og bare gjort det et par ganger. Har også kommet med "jeg er ikke noen snill person, så du burde kanskje holde deg unna", så de er forbredt. 

 

- TS

Anonymous poster hash: 5374f...5e3

 

 

Fordelen din her er jo at du er klar over dette selv, du har selvinnsikt. Mange mennesker oppfører seg på denne måten uten å være klar over det selv. Kunnskap om et problem gjør deg rustet til å gjøre noe med problemet. Har du tenkt over hva du kan gjøre for å dekke behovene dine på en måte som ikke sårer andre mennesker? Jeg har ingen løsninger, men det er nok verdt å tenke over det.

 

Forøvrig har alle mennesker behov for bekreftelse og å bli sett i varierende grad.

Anonymous poster hash: 3c528...4ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Da håper jeg du skriver dette til kvinner også som har blitt brukt av såkalte playere. Jeg synes dette er en usmakelig holdning. 

Anonymous poster hash: 52a39...324

 

Det kommer helt an på hvordan situasjonen er, det. Det er jo en ærlig sak å si at "dessverre, så passet ikke vi sammen likevel". Jeg mener da altså å avslutte uten å annonsere at man har brukt den andre parten. Hvis man derimot føler for å poengtere at den andre er en taper og at han kun har blitt brukt er det noe helt annet. Jeg vet ikke hvordan TS avslutter disse tingene, jeg snakker på generell basis.

 

Nå snakker du for øvrig med en singel, godt voksen dame, så jeg skal love deg at jeg har blitt brukt opp gjennom årene (det er i hvert fall det mennene har trodd - hvem som har brukt hvem kan diskuteres ;) ) Men jeg har fått meg, og mennene har fått seg, og så går man videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å flørte. Jeg elsker å bli verdsatt. Jeg er en ganske pen kvinne tidlig i 20-årene og er spesielt interessert i "lette bytter". Altså sjernerte eller ensomme eller mindre pene (helst kombinasjon). Jeg liker ikke å avvise folk, men jeg liker i det som ligger forran, å forføre noen. Jeg liker når noen blir forelsket i meg. Jeg prøver å ikke gjøre dette. Men jeg kjenner en trang til å gjøre det, og noen ganger greier jeg ikke holde tilbake. Er jeg en drittsekk? Anonymous poster hash: 481c9...0cd

Tror ikke at en virkelig pen person ville ha hatt noe behov for å holde på slik som deg. Gir ingen mening.

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at en virkelig pen person ville ha hatt noe behov for å holde på slik som deg. Gir ingen mening.

 

Bra utseendet er ingen garantist for bra selvtillit.

 

Om man er mobbet i barndommen pleier det henge igjen i voksen alder. Kjenner mange vakre damer som ikke har annet enn negative tanker om sitt eget utseendet og det kommer av negative tilbakemeldinger i oppveksten.

 

Så har vi de som har blitt utsatt for overgrep og traumer i barndommen slik TS har blitt. Det skaper en utrygghet som kan vare livet ut.

 

Det er en kjennsgjerning at jenter som ligger rundt med mange forskjellige partnere har opplevd noen former for omsorgssvikt i oppveksten og det gjelder både vakre , normalt vakre og mindre vakre mennesker. 

 

Så har vi de som er narsissister - de lever av å søke oppmerksomhet , energi og bekreftelser fra andre mennesker. Vet om mange vakre narsissister så jo det er nok mange pene menensker i verden som har lignende behov som TS av forskjellige årsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra utseendet er ingen garantist for bra selvtillit.

Om man er mobbet i barndommen pleier det henge igjen i voksen alder. Kjenner mange vakre damer som ikke har annet enn negative tanker om sitt eget utseendet og det kommer av negative tilbakemeldinger i oppveksten.

Så har vi de som har blitt utsatt for overgrep og traumer i barndommen slik TS har blitt. Det skaper en utrygghet som kan vare livet ut.

Det er en kjennsgjerning at jenter som ligger rundt med mange forskjellige partnere har opplevd noen former for omsorgssvikt i oppveksten og det gjelder både vakre , normalt vakre og mindre vakre mennesker.

Så har vi de som er narsissister - de lever av å søke oppmerksomhet , energi og bekreftelser fra andre mennesker. Vet om mange vakre narsissister så jo det er nok mange pene menensker i verden som har lignende behov som TS av forskjellige årsaker

Ikke at det har direkte relevans til tråden, men tror egentlig mange gutter og menn med "drittsekkoppførsel" har lignende erfaringer i baggasjen.

Tenkte bare nevne det, siden det er så lett å kun tenke at jenter har slike handlingsmønstre pga tidligere opplevelser, og snakke konsekvent om jenter som ofre, mens gutter alt for lett blir satt i "drittsekkboksen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra utseendet er ingen garantist for bra selvtillit.

 

Om man er mobbet i barndommen pleier det henge igjen i voksen alder. Kjenner mange vakre damer som ikke har annet enn negative tanker om sitt eget utseendet og det kommer av negative tilbakemeldinger i oppveksten.

 

Så har vi de som har blitt utsatt for overgrep og traumer i barndommen slik TS har blitt. Det skaper en utrygghet som kan vare livet ut.

 

Det er en kjennsgjerning at jenter som ligger rundt med mange forskjellige partnere har opplevd noen former for omsorgssvikt i oppveksten og det gjelder både vakre , normalt vakre og mindre vakre mennesker. 

 

Så har vi de som er narsissister - de lever av å søke oppmerksomhet , energi og bekreftelser fra andre mennesker. Vet om mange vakre narsissister så jo det er nok mange pene menensker i verden som har lignende behov som TS av forskjellige årsaker

Det er sant, men virker som TS selv antar at hun er pen, så i tilfellet er hun narsissist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg elsker å flørte. Jeg elsker å bli verdsatt.

 

Jeg er en ganske pen kvinne tidlig i 20-årene og er spesielt interessert i "lette bytter". Altså sjernerte eller ensomme eller mindre pene (helst kombinasjon). Jeg liker ikke å avvise folk, men jeg liker i det som ligger forran, å forføre noen. Jeg liker når noen blir forelsket i meg. Jeg prøver å ikke gjøre dette. Men jeg kjenner en trang til å gjøre det, og noen ganger greier jeg ikke holde tilbake. 

 

Er jeg en drittsekk?

 

Anonymous poster hash: 481c9...0cd

 

 

Nei, du er en taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper dette er et mannfolk som prøver seg på litt KG-trolling. 



Anonymous poster hash: bf23c...8b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at en virkelig pen person ville ha hatt noe behov for å holde på slik som deg. Gir ingen mening.

Tror ikke jeg heller..egentlig.

Er jo bare plagsomt,å få masse siklende innpåslitne mannfolk,etter seg,som man ikke er interesert i selv...pga egen usympatisk flørt og  narre-adferd...Ikke no morro i det hele tatt.Blir jo et slit å stikke av og bli kvitt dem...farlig kan det også bli,om en eller annen begynner å forfølge og overvåke deg...ikke alle-lar seg avvise så lett...hvis de har fått deg på "hjernen" ...De som er pene,er nok heller redd for å bli misforstått....feiltolket...feilaktig dømt,og få skylden for ting,de ikke har gjordt....

 

Anonymous poster hash: ff698...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er en taper.

Og du er en HATER.....

Ingen har da tatt skade av litt uskyldig flørt?

Tvert om kan det gi livshåp..til de som har mistet håpet....om at noen liker dem,bryr seg om dem,eller SER dem....

Anonymous poster hash: ff698...878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvordan situasjonen er, det. Det er jo en ærlig sak å si at "dessverre, så passet ikke vi sammen likevel". Jeg mener da altså å avslutte uten å annonsere at man har brukt den andre parten. Hvis man derimot føler for å poengtere at den andre er en taper og at han kun har blitt brukt er det noe helt annet. Jeg vet ikke hvordan TS avslutter disse tingene, jeg snakker på generell basis.

 

Nå snakker du for øvrig med en singel, godt voksen dame, så jeg skal love deg at jeg har blitt brukt opp gjennom årene (det er i hvert fall det mennene har trodd - hvem som har brukt hvem kan diskuteres ;) ) Men jeg har fått meg, og mennene har fått seg, og så går man videre.

 

Jeg avviser selvsagt aldri vedkommende ved å si at han er en taper eller noe annet stygt. Jeg pleier å si at jeg ikke takler intimitet, som er sant. Og at han er en super fyr, bare at jeg ikke greier å fortsette å bli involvert med ham.

 

Til de som diskuterer hvorfor jeg gjør dette, så vil jeg si at jeg ikke ble mobbet. Jeg er ganske sikker på at det handler om familieforholdene mine. Altså overgrepene og også en fraværende mor som ikke brydde seg. Jeg vet ikke om jeg er narsissist, men jeg opplever vel at mye ikke stemmer med den diagnosen. Men jeg er absolutt veldig selvsentrert. Men på en negativ måte, at jeg har veldig lav selvverd. Jeg er ikke mindre pen. Det er ikke sånn at pen er det samme som å ha selvtilitt. Akkurat som ikke alle høye menn eller rike mennesker har mye selvtilitt. For jeg vet jeg får mye oppmerksomhet og blir godt likt sånn overfladisk. Men jeg er så redd for at de skal oppdage at jeg er en horribel person, så derfor veit jeg at ingen "vanlige" mennesker vil ha noe med meg å gjøre. Jeg tror det er derfor jeg går etter "mindre attraktive" personer. Og at for at jeg skal være sikker, så tilbyr jeg sex og ikke vennskap. For jeg grier ikke å forestille meg at noen vil kunne like meg uten å kunne ha sex med meg.

 

- TS

Anonymous poster hash: 5374f...5e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at en virkelig pen person ville ha hatt noe behov for å holde på slik som deg. Gir ingen mening.

Tror du ikke pene mennesker kan ha lavt selvbilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg avviser selvsagt aldri vedkommende ved å si at han er en taper eller noe annet stygt. Jeg pleier å si at jeg ikke takler intimitet, som er sant. Og at han er en super fyr, bare at jeg ikke greier å fortsette å bli involvert med ham.

 

Til de som diskuterer hvorfor jeg gjør dette, så vil jeg si at jeg ikke ble mobbet. Jeg er ganske sikker på at det handler om familieforholdene mine. Altså overgrepene og også en fraværende mor som ikke brydde seg. Jeg vet ikke om jeg er narsissist, men jeg opplever vel at mye ikke stemmer med den diagnosen. Men jeg er absolutt veldig selvsentrert. Men på en negativ måte, at jeg har veldig lav selvverd. Jeg er ikke mindre pen. Det er ikke sånn at pen er det samme som å ha selvtilitt. Akkurat som ikke alle høye menn eller rike mennesker har mye selvtilitt. For jeg vet jeg får mye oppmerksomhet og blir godt likt sånn overfladisk. Men jeg er så redd for at de skal oppdage at jeg er en horribel person, så derfor veit jeg at ingen "vanlige" mennesker vil ha noe med meg å gjøre. Jeg tror det er derfor jeg går etter "mindre attraktive" personer. Og at for at jeg skal være sikker, så tilbyr jeg sex og ikke vennskap. For jeg grier ikke å forestille meg at noen vil kunne like meg uten å kunne ha sex med meg.

 

- TS

Anonymous poster hash: 5374f...5e3

 

Slik du reflekterer over situasjonen, tror jeg ikke du er en horribel person. Men hvis du prøver å senke guarden og slippe noen inn, vil du se at de kan like deg for den du er.

 

Kan for øvrig relatere meg mye til det du skriver :)

Anonymous poster hash: 7634d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem går egentlig rundt å kaller folk for tapere?? Der jeg kommer fra har man like mye respekt for alle uansett hvordan de ser ut eller hvordan de er.

Anonymous poster hash: 9d8d8...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...