AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #61 Skrevet 14. juli 2015 Det er egentlig ei veldig god venninne og jeg håper vel egentlig i det lengste at det skal ordne seg. Men det røyner litt på.Anonymous poster hash: 5cbd9...33f Hvorfor røyner det på? Er det en forutsetning for at dere skal være venninner at barnet alltid er der når dere møtes, og at dere blir avbrutt av barnet når dere er sammen? Datteren din er helt normal, men det er venninnen din også. Sett av tid til bare dere, det er veldig viktig for vennskapet. Selv mistet jeg gode venner på den måten, ikke fordi de ikke aksepterte barna mine, men fordi jeg ikke forsto at det var mine barn og at de ikke synes alt de sa og gjorde var like fantastisk som jeg gjorde. Når man har vist frem et bilde så er det stas, når du får stukket tre bilder opp i nesa i tide og utide er det ikke like stas. Blir venninnen din mast på om leking kan jeg forstå det er irriterende. Jeg lærte meg etterhvert som jeg fikk flere barn, at de fint tålte å bli sagt til at nå har mamma voksentid, vi kan se på bilder og leke etterpå. Anonymous poster hash: f0a11...9b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå