Fjompen Skrevet 13. juli 2015 #41 Skrevet 13. juli 2015 Hvordan "edger" man en jente, og hvor finner man menn som gjør dette? *interessert* Anonymous poster hash: 6e48e...90a Man gir henne først et forbud mot å ta på seg selv i det hele tatt..Så binder man henne gjerne fast, og stimulerer henne til hun nesten kommer, flere ganger...gjerne en time eller noe.. før man slutter av, og gjentar det samme dagen etterpå. Selvfølgelig med et forbud mot å kose på egenhånd for henne. Siste delen er ikke nødvendig, de fleste blir ganske møre bare av et par timers edging.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #42 Skrevet 13. juli 2015 En time bare? Nei da var det ikke like spennende. Jeg forlanger at samleie skal vare minst en time, og trodde dette med edging kanskje gjaldt 6 timer slik man ser på bdsm filmer hvor de lenkes til et bord og blir befølt og deretter overlatt, for så å bli befølt igjen osv. Anonymous poster hash: 6e48e...90a 1
Fjompen Skrevet 13. juli 2015 #43 Skrevet 13. juli 2015 En time bare? Nei da var det ikke like spennende. Jeg forlanger at samleie skal vare minst en time, og trodde dette med edging kanskje gjaldt 6 timer slik man ser på bdsm filmer hvor de lenkes til et bord og blir befølt og deretter overlatt, for så å bli befølt igjen osv. Anonymous poster hash: 6e48e...90a Ja, du har rett..alt som ikke er som på film er bare kjedelig..
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #44 Skrevet 13. juli 2015 Da blir det jo ikke like spennende og deilig Ikke lov å jukse heller! Han kan få mye verre straff hvis hun finner det ut. Da setter hun vel bare på sånn kuklås som gjør at han ikke kan runke. Poor guy😁Anonymous poster hash: 6525e...043
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #45 Skrevet 14. juli 2015 Ja, du har rett..alt som ikke er som på film er bare kjedelig.. Jeg sa ikke det, jeg mente breat når jeg er vant til å ha sex i en time til det vanlige, så var det ikke noe kjempe pirrende med å "edges" i en time. For at det skulle vært ordentlig spennende og nytt for meg måtte det derfor ha blitt i mange mange timer , og det tror jeg at jeg kan stornyte! Anonymous poster hash: 6e48e...90a
Fjompen Skrevet 14. juli 2015 #46 Skrevet 14. juli 2015 Jeg sa ikke det, jeg mente breat når jeg er vant til å ha sex i en time til det vanlige, så var det ikke noe kjempe pirrende med å "edges" i en time. For at det skulle vært ordentlig spennende og nytt for meg måtte det derfor ha blitt i mange mange timer , og det tror jeg at jeg kan stornyte! Anonymous poster hash: 6e48e...90a Vel, "time" er jo tilfeldig valgt..mange takler ikke mer..det kan jo være en svak mulighet for at selv du hadde synes en times konstant nesten-orgasme er mer enn din kopp med te..? Trikset med bdsm er at du kjenner din partner, vet hva som funker og ikke funker og dermed får det til,bra. Så, for all del, om du vil ha 8 timers konstant edging så slipp deg løs..
Gjest 100%naturlig Skrevet 14. juli 2015 #47 Skrevet 14. juli 2015 Du er ikke mindreårig, TS? Måten du skriver på gjør meg bekymret...Anonymous poster hash: 2267c...e3b Nei, jeg er ikke mindreårig!
Gjest 100%naturlig Skrevet 14. juli 2015 #48 Skrevet 14. juli 2015 Fikk riktig nok flere orgasmer selv i dag, men ikke sånne som ts beskriver. Nesten litt misunnelig. Lurer på en ting: den som er dom, teaser hen sub flere ganger under tiden....?Anonymous poster hash: 5f352...717 Ja, jeg som sub blir teaset mange ganger underveis, og det er helt opp til domina hvor langt hun går. Er jeg bare litt ulydig, blir jeg teaset lenge å holdt helt på bristepunktet til orgasme, fort i flere timer med konstant følelse av at orgasmen kommer, men blir nektet helt å få lov til å få orgasme. Jeg er selv bundet å får ikke gjort noe, uansett hvor mye jeg hadde villet. Domina har også sine behov å ønsker, de må jeg etterleve hundre prosent, hvis ikke blir det straff.
Gjest 100%naturlig Skrevet 14. juli 2015 #49 Skrevet 14. juli 2015 En time bare? Nei da var det ikke like spennende. Jeg forlanger at samleie skal vare minst en time, og trodde dette med edging kanskje gjaldt 6 timer slik man ser på bdsm filmer hvor de lenkes til et bord og blir befølt og deretter overlatt, for så å bli befølt igjen osv.Anonymous poster hash: 6e48e...90a Edging varer i mange timer, ofte mer enn et døgn, sist helg ble jeg edget i over 50 timer før endelig orgasmen kom, hele verden eksploderte da jeg endelig ble vippet utfor stupet.
Gjest 100%naturlig Skrevet 14. juli 2015 #50 Skrevet 14. juli 2015 Da setter hun vel bare på sånn kuklås som gjør at han ikke kan runke. Poor guy😁Anonymous poster hash: 6525e...043 Nei, jeg må bare lystre ordre, hun hadde merket det med en gang, hvis jeg hadde dristet meg til å gi meg selv orgasme.
Gjest Nikee Skrevet 15. juli 2015 #51 Skrevet 15. juli 2015 Tråden er ryddet for spekulering av bruker samt svar til dette Nikee, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå