Gjest 100%naturlig Skrevet 12. juli 2015 #21 Skrevet 12. juli 2015 Er ikke det bare å runke når hun ikke ser det da? Eller er du med på å holde deg fordi du vet at orgasmen din da vil bli majestetisk mye kraftigere når hun først tillater deg å komme?Anonymous poster hash: 6e48e...90a Nei, jeg klager ikke, var ment som et spørsmål om det er andre subgutter og jenter som opplever å bli helt bestemt over! Nei, det er ikke bare å runke, som subgutt må jeg være snill å lydig og adlyde henne. Jeg vil ikke engang tenke på å gjøre noe hun ikke har tillatt meg å gjøre. jeg har vært snill å lydig lenge nok å hun tillater det så gir hun meg tilslutt orgasme, og ja, da bli orgasmen majestetisk å vanvittig kraftig. Har jeg vært ekstra snill å lydig, gir hun meg mange orgasmer, det er himmelriket.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2015 #22 Skrevet 12. juli 2015 Nei, jeg klager ikke, var ment som et spørsmål om det er andre subgutter og jenter som opplever å bli helt bestemt over! Nei, det er ikke bare å runke, som subgutt må jeg være snill å lydig og adlyde henne. Jeg vil ikke engang tenke på å gjøre noe hun ikke har tillatt meg å gjøre. jeg har vært snill å lydig lenge nok å hun tillater det så gir hun meg tilslutt orgasme, og ja, da bli orgasmen majestetisk å vanvittig kraftig. Har jeg vært ekstra snill å lydig, gir hun meg mange orgasmer, det er himmelriket. Dette er ganske merkelig, men relativt fascinerende også. Lurer på hvordan man kommer i et sub/dom forhold i så drøy grad? Møtes man da på forumer for spesielt interesserte og vet hvordan den andre er, eller kan man utvikle dette med "vanlige" mennesker man blir kjent med på vanlig måte (og har vanlig sex med i starten) også? Anonymous poster hash: 6e48e...90a
Gjest Nikee Skrevet 12. juli 2015 #23 Skrevet 12. juli 2015 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner samt svar til dette Nikee, mod.
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. juli 2015 #24 Skrevet 13. juli 2015 Dette er ganske merkelig, men relativt fascinerende også. Lurer på hvordan man kommer i et sub/dom forhold i så drøy grad? Møtes man da på forumer for spesielt interesserte og vet hvordan den andre er, eller kan man utvikle dette med "vanlige" mennesker man blir kjent med på vanlig måte (og har vanlig sex med i starten) også?Anonymous poster hash: 6e48e...90a Hei! Traff henne undrer vanlige forhold på mitt studiested. Jeg har alltid hatt tiltrekning til subrollen og har erfart litt tidligere også. Alt var faktisk tilfeldig og hun var domina fra før. Vi oppdaget denne matchen ganske raskt, som utviklet seg først via vanlig sex. Er nok dem som møtes via spesielle fora også, men for oss utviklet våre preferanser via normale forhold.
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. juli 2015 #25 Skrevet 13. juli 2015 Flink Sub........ Kose deg på kanten og bare være flink.... Om ikke er det CBT i morgen.... Ja, jeg var flink hele lørdag og søndag, men natt til søndag var utrolig intens og nesten uutholdelig, men jeg klarte å være snill å lydig. Til slutt kom belønningen, når hun endelig ga meg orgasme, ble den enorm å gigavill:) 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #26 Skrevet 13. juli 2015 Lov å spørre om du er cuckold i tillegg? Hilsen dom/bull.Anonymous poster hash: 432a3...932
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. juli 2015 #27 Skrevet 13. juli 2015 Dette er ikke helt den rette plassen å snakke om fetisjer. Masse konservative mennesker som foretrekker at man skal holde seg innenfor A4-strekene. Du er sub og lydig! U go :D Du kommer nok til å ha en nydelig orgasme i morgen Anonymous poster hash: d9b32...afc Er kanskje ikke dette fora som har størst takhøyde... yess, jeh klarte å være snill å lydig gjennom lørdagen og hele natten til søndagen. Når hun endelig tillot det å ga meg orgasme, ble belønningen en helt utenomjordisk orgasme. Jeg svevde på en sky å fikk mange orgasmer gjennom søndagen:).
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. juli 2015 #28 Skrevet 13. juli 2015 Lov å spørre om du er cuckold i tillegg? Hilsen dom/bull.Anonymous poster hash: 432a3...932 Klart du kan spørre! Nei, jeg er ikke det!
Fjompen Skrevet 13. juli 2015 #29 Skrevet 13. juli 2015 25 timer er da intet. Å "edge" en jente lenge, hver dag, i et par uker sikrer en ganske fortvilt--og lydig jente. 2
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. juli 2015 #30 Skrevet 13. juli 2015 25 timer er da intet. Å "edge" en jente lenge, hver dag, i et par uker sikrer en ganske fortvilt--og lydig jente. Det ble over 50 timer med edge, teasing og lydighet på meg i helgen og det var så intenst å sterkt hele tiden og når hun endelig tillot at orgasmen kom, eksploderte alt... Jeg har opplevd noe av det samme, over flere dager, men ikke så intenst som i helgen. 14 dager like intenst, hadde både vært himmelrike og nesten uutholdelig lenge...
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #31 Skrevet 13. juli 2015 Yess det skal jeg, jeg er flink og lydig. Update please ... Hvordan var det å få lov til å komme ?Anonymous poster hash: e6662...337
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #32 Skrevet 13. juli 2015 Edging er hot! Håper jeg kan finne en mann som deg en dag! Anonymous poster hash: f82ab...a23
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. juli 2015 #33 Skrevet 13. juli 2015 Update please ... Hvordan var det å få lov til å komme ?Anonymous poster hash: e6662...337 Update! Det var en helt spesiell og vill opplevelse! Jeg klarte å være lydig å snill hele tiden, og gjorde akkurat det hun kommanderte og befalte meg til å gjøre! Det ble over 50 timer med edging og teasing og jeg måtte hele tiden være lydig og følge hennes befalinger, fra fredag til søndag. Samtidig kontrollerte hun min orgasme hundre prosent og viste akkurat hva hun skulle gjøre for å ikke slippe meg utfor stupet. På søndag ettermiddag var jeg helt elektrisk, å viste godt at manglende lydighet ville medført manglende orgasme. Jeg klarte å holde meg å følge hennes befalinger og det ga tilslutt at hun ga meg tidenes orgasme:). Jeg opplevde det som noe utenomjordisk, jeg hadde bind for øya og opplevde intensiteten spre seg i hele kroppen og intens nytelse fikk hele kroppen til å riste av kramper. Jeg fikk ikke gjort noe, jeg gjennomlevde hvordan hun fikk kroppen til å miste all kontroll å kjente hvordan orgasmen steg å steg og følte hele verden eksploderte i det orgasmen fikk meg til å hyle konstant, mens jeg ristet og stivnet helt i det jeg mistet bevisstheten å svimte av. Kom til meg selv i det kroppen strammet seg på nytt å ristet i det jeg igjen hylte høyt i det orgasmen kom som et lynnedslag. Jeg hyperventilerte å alt svartnet på nytt. Hun bare fortsatte å fortsatte, min lydighet fikk belønning, jeg bare lå å ristet å vrei meg å spente kroppen i kramper av min livs serieorgasme😊
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. juli 2015 #34 Skrevet 13. juli 2015 Edging er hot! Håper jeg kan finne en mann som deg en dag! Anonymous poster hash: f82ab...a23 Edging er superhot å gir vanvittig nytelse, men også der hvor jeg mister all kontroll og bestemmelse over egen kropp. Det å fullstendig overlate min vilje og kontroll over egen kropp, til min domina, belønnes til slutt med eventyrlige orgasmer, som gir intens nytelse som varer og varer i det som oppleves som uendelig😊
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #35 Skrevet 13. juli 2015 Besvimte av orgasme..........? Anonymous poster hash: 6993f...e4c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #36 Skrevet 13. juli 2015 25 timer er da intet. Å "edge" en jente lenge, hver dag, i et par uker sikrer en ganske fortvilt--og lydig jente. Hvordan "edger" man en jente, og hvor finner man menn som gjør dette? *interessert* Anonymous poster hash: 6e48e...90a
Gjest 100%naturlig Skrevet 13. juli 2015 #37 Skrevet 13. juli 2015 Besvimte av orgasme..........?Anonymous poster hash: 6993f...e4c Yess, det ble så sterkt, intenst å langvarig at jeg svimte av mot slutten av orgasmen. Har egentlig funnet ut at voldsom hyperventilering rett før og under orgasmen er årsaken til bedvimelsen.
Gjest Universe Skrevet 13. juli 2015 #38 Skrevet 13. juli 2015 Hvorfor ikke bare gå på dass og runke?, hva skjer hvis du gjør det? Anonymous poster hash: 07877...bb2 Da blir det jo ikke like spennende og deilig Ikke lov å jukse heller! Han kan få mye verre straff hvis hun finner det ut.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #39 Skrevet 13. juli 2015 Du er ikke mindreårig, TS? Måten du skriver på gjør meg bekymret... Anonymous poster hash: 2267c...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #40 Skrevet 13. juli 2015 Fikk riktig nok flere orgasmer selv i dag, men ikke sånne som ts beskriver. Nesten litt misunnelig. Lurer på en ting: den som er dom, teaser hen sub flere ganger under tiden....? Anonymous poster hash: 5f352...717
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå