Gå til innhold

Utsatt orgasmen i 25 timer, er subgutt.

Fremhevede innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Siste døgnet har jeg fått utsatt orgasmen i 25 timer, uten å fått orgasme. Jeg holder på å gå fra sans og samling, men jeg er subgutt å bestemmer ikke over egen orgasme. Min kjære har lovet at jeg først i morgen skal få orgasme. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut et døgn til, jeg holder nesten ikke ut lengre.

Andre som også er sub og som har det som meg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for et rart innlegg? Jeg lurer på om du har snublet inn i feil forum. 

Anonymous poster hash: f84fb...07b
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Siste døgnet har jeg fått utsatt orgasmen i 25 timer, uten å fått orgasme. Jeg holder på å gå fra sans og samling, men jeg er subgutt å bestemmer ikke over egen orgasme. Min kjære har lovet at jeg først i morgen skal få orgasme. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut et døgn til, jeg holder nesten ikke ut lengre.

Andre som også er sub og som har det som meg?

Da får du glede deg til i morgen ;)

Anonymous poster hash: 83698...e1e

• Liker 5
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Da får du glede deg til i morgen ;)

Anonymous poster hash: 83698...e1e

Yess, gjett da, det jeg og det blir garantert en sinnsyke orgasmer, jeg får garantert flere:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare gå på dass og runke?, hva skjer hvis du gjør det?

Anonymous poster hash: 07877...bb2
  • Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hva er dette for et rart innlegg? Jeg lurer på om du har snublet inn i feil forum.

Anonymous poster hash: f84fb...07b

Hva er rart med dette innlegget? Og det er helt klart riktig forum, for har med sexualitet å gjøre.

• Liker 3
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hvorfor ikke bare gå på dass og runke?, hva skjer hvis du gjør det?

Nei, jeg kan ikke gjøre det. Jeg er lydig å gjør bare det jeg får lov til å gjøre, dessuten holder min kjære meg helt på bristepunktet, ganske stor del av tiden og hun har full kontroll, så det blir ingen ulovlige orgasmer på meg:).

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kan ikke gjøre det. Jeg er lydig å gjør bare det jeg får lov til å gjøre, dessuten holder min kjære meg helt på bristepunktet, ganske stor del av tiden og hun har full kontroll, så det blir ingen ulovlige orgasmer på meg:).

Hvor gammel er du, og hvor gammel er hun?

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hvor gammel er du, og hvor gammel er hun?

Jeg er 24 og hun 29

Skrevet

Er bare å gå å runke det, du er en voksen mann, du bestemmer selv om du vil ha orgasme. Så enten gjør noe med det eller slutt å klag.

• Liker 5
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Er bare å gå å runke det, du er en voksen mann, du bestemmer selv om du vil ha orgasme. Så enten gjør noe med det eller slutt å klag.

Jeg klager ikke, men det er nesten uutholdelig å ikke få orgasme, men samtidig syykt deilig å balansere på kanten av orgasme så lenge, uten å få den. Jeg er subgutt å lydig å lystrer befalingen fra min kjære. Når hun har bestemt at jeg ikke skal få orgasme, må jeg bare innrette meg etter hennes befaling.

AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber du med, hva jobber hun med?

Anonymous poster hash: f9159...e0e
Skrevet

Flink Sub........ Kose deg på kanten og bare være flink.... Om ikke er det CBT i morgen.... :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke helt den rette plassen å snakke om fetisjer. Masse konservative mennesker som foretrekker at man skal holde seg innenfor A4-strekene.

Du er sub og lydig! U go :D

Du kommer nok til å ha en nydelig orgasme i morgen :danse:

Anonymous poster hash: d9b32...afc
  • Liker 7
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Dette er ikke helt den rette plassen å snakke om fetisjer. Masse konservative mennesker som foretrekker at man skal holde seg innenfor A4-strekene.

Du er sub og lydig! U go :D

Du kommer nok til å ha en nydelig orgasme i morgen :danse:

Anonymous poster hash: d9b32...afc

Det er nok endel A-4 her, men det er nok mange forskjellige typer mennesker, både med fetisher underdanige og dominante typer. Er nok endel som ser de litt avvikende fra normen fort ser avvik som litt skummelt.

Yess, tror og vet at det blir en fantastisk orgasme i morgen:)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hva jobber du med, hva jobber hun med?

Anonymous poster hash: f9159...e0e

Jeg er student å hun lederdame.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Flink Sub........ Kose deg på kanten og bare være flink.... Om ikke er det CBT i morgen.... :P

Yess det skal jeg, jeg er flink og lydig.

AnonymBruker
Skrevet

Minner folk her om at dere burde gjøre annet enn å frekventere seksualitetsfora, dersom dere ikke eier takhøyde for variasjon og ulike preferanser, uten å ty til uinvitert psykoanalyse.

Nyt det videre du TS ;).

Anonymous poster hash: 7a6f6...67c
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det bare å runke når hun ikke ser det da? Eller er du med på å holde deg fordi du vet at orgasmen din da vil bli majestetisk mye kraftigere når hun først tillater deg å komme?

Anonymous poster hash: 6e48e...90a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^PS Og i såfall, hvis det siste, hvorfor klager du da her inne?

Anonymous poster hash: 6e48e...90a
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...