Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

6/Mynter.

69.jpg

Du må stramme inn livreima i høst. 

??

Da må jeg enten miste jobben (lite sannsynlig) eller få en plutselig svær og uforutsett utgift...

Videoannonse
Annonse
Gjest imperio
Skrevet

Et spørsmål til, og den siste. denne er veldig, veldig viktig! 

Burde jeg velge den SVARTE eller HVITE valpen? 

Hvilken av de kommer til å få Papillon ører? (lange, fine hår på ørene). 

Jeg har gått frem og tilbake i en måned nå, og det er ca 50/50 sjanse for at den valpen jeg velger får slike ører. 

Skrevet

??

Da må jeg enten miste jobben (lite sannsynlig) eller få en plutselig svær og uforutsett utgift...

Si ikke det, kan være det er greit å gå over pengebruken. Jeg gjør det hver 3 mnd.

Skrevet

Kommer jeg til å trives på skolebenken igjen?

Skrevet

Et spørsmål til, og den siste. denne er veldig, veldig viktig! 

Burde jeg velge den SVARTE eller HVITE valpen? 

Hvilken av de kommer til å få Papillon ører? (lange, fine hår på ørene). 

Jeg har gått frem og tilbake i en måned nå, og det er ca 50/50 sjanse for at den valpen jeg velger får slike ører. 

10/Staver.

31.jpg

Her har jeg lyst til å komme med en moralsk pekefinger pga en hund bør alltid velges ut fra temperament og ikke utseendet, men det ser ut at i ditt tilfelle så er det den svarte valpen som får de ørene du søker. Håper du blir fornøyd.

Skrevet

Kommer jeg til å trives på skolebenken igjen?

Solen.

19.jpg

Ja, det blir en stor suksess.

Skrevet

prøver igjen :)

Har min blonde sommerkollega et godt øye for meg også?

Gjest imperio
Skrevet

10/Staver.

31.jpg

Her har jeg lyst til å komme med en moralsk pekefinger pga en hund bør alltid velges ut fra temperament og ikke utseendet, men det ser ut at i ditt tilfelle så er det den svarte valpen som får de ørene du søker. Håper du blir fornøyd.

OMG jeg må ringe mamma! Det er DEN valpen jeg har drømt om vær bidige natt! Det er den valpen jeg ble tiltrukket til første gangen jeg så de. Omg omg , jeg må ringe mamma. Jeg har valgt meg en valp! tusen takk  :hug:   :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Han er en snill og rolig valp, og det var noe ved han som jeg ble trekt mot fra første stund. Iiik jeg må ringe mamma og fortelle hun det  :danse:

Skrevet

Si ikke det, kan være det er greit å gå over pengebruken. Jeg gjør det hver 3 mnd.

Ikke så dumt det! Jeg mener nå selv at jeg egentlig lever ganske nøysomt, var derfor jeg ikke helt skjønte den. Kan jo sikkert gå pengebruken litt ekstra etter i sømmene når høsten kommer, det skader ikke ihvertfall.

Skrevet

prøver igjen :)

Har min blonde sommerkollega et godt øye for meg også?

Stavkongen.

35.jpg

Ja, til deg også.

AnonymBruker
Skrevet

kommer de til å kontakte meg?

Anonymous poster hash: 0a881...307
Skrevet

OMG jeg må ringe mamma! Det er DEN valpen jeg har drømt om vær bidige natt! Det er den valpen jeg ble tiltrukket til første gangen jeg så de. Omg omg , jeg må ringe mamma. Jeg har valgt meg en valp! tusen takk  :hug:   :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Han er en snill og rolig valp, og det var noe ved han som jeg ble trekt mot fra første stund. Iiik jeg må ringe mamma og fortelle hun det  :danse:

Gratulerer. 

Skrevet

Kommer lykken til å snu min vei snart?

Gjest Mythic
Skrevet

Men har jo prøvd hundre ganger å få avtar, men INGEN bilder passer?! :bond:

Apropos avatarer...er det bildet av deg? Du er i så fall noe av det søteste jeg har sett! Beklager avsporingen, men jeg måtte bare si det!

Skrevet

8/Staver.

29.jpg

Ja, du får den der det er hektiskt.

Kult! :D

Er det lov å spørre helt generelt om hva livet har å by på framover? 

Skrevet

Kommer lykken til å snu min vei snart?

7/Mynter.

70.jpg

Ja, men du må ta enhver mulighet som byr seg frem, ikke bare stå der og la katta vente utålmodig.

Skrevet

Kult! :D

Er det lov å spørre helt generelt om hva livet har å by på framover? 

Sverddronningen.

62.jpg

Du vil få bruk for kjølig intellekt snart. 

Skrevet

7/Mynter.

70.jpg

Ja, men du må ta enhver mulighet som byr seg frem, ikke bare stå der og la katta vente utålmodig.

Ha-ha! Den var faktisk spot-on! Takk :blomst:

Skrevet

Apropos avatarer...er det bildet av deg? Du er i så fall noe av det søteste jeg har sett! Beklager avsporingen, men jeg måtte bare si det!

Nei, dessverre ikke! Det er faktisk Ariana Grande :fnise:  Må si meg enig, da, hun er kjempe skjønn - at jeg tok henne som avatar er i grunnen bare fordi det var det eneste bildet jeg fant som gikk igjennom. 

Uansett var det veldig hyggelig sagt, selvom det ikke er meg. 

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg tror det er et bilde av Ariana Grande. Mulig jeg tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...