Julebrus Skrevet 8. juli 2015 #64 Skrevet 8. juli 2015 Du har fått nok. Ok, den er grei. Takk for alle kortene du trakk for meg, skal bli spennende å se om ting blir som du har sagt
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #65 Skrevet 8. juli 2015 Hva vil han? Begerridderen. Han vil være din skinnende ridder i rustning.
Lostinparadise Skrevet 8. juli 2015 #66 Skrevet 8. juli 2015 Narren. Ja. Ah, dette gjorde dagen litt lysere! Har aldri vært borti dette før, så er fortsatt litt usikker på hvordan det fungerer, men bra kveldsunderholdning for min del!
Gjest Evans Skrevet 8. juli 2015 #67 Skrevet 8. juli 2015 Den er grei ja. Takk! Sist gang du trakk et kort passet det bra i forhold til bildet (veit ikke om du husker jeg sendte deg melding vedrørende det. Hvis det stemmer like bra nå, så har en tanke om hva bildet kan bety i forhold til jobben. Spennende høst! Fikk litt ekstra pågangsmot
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #68 Skrevet 8. juli 2015 Burde jeg flytte? Måtehold. Hvis du finner et billigere sted ja.
Mis(s)Understood Skrevet 8. juli 2015 #69 Skrevet 8. juli 2015 3/Mynter. Tidligere samarbeidspartnere ja. Tusen takk. Da har jeg identifisert nissefar, og vil mene du har ganske rett i å gi de råd du gir meg.
fullførsetningen Skrevet 8. juli 2015 #70 Skrevet 8. juli 2015 Hmm.. som en bruker over spurte om.. hvordan blir høsten for meg i år?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #71 Skrevet 8. juli 2015 Klarer jeg spleise to venner av meg? 6/Begre. Ja.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juli 2015 #73 Skrevet 8. juli 2015 Begerridderen. Han vil være din skinnende ridder i rustning. Haha, så søtt
Gjest imperio Skrevet 8. juli 2015 #74 Skrevet 8. juli 2015 Jeg var i Sverige igår og hamstret øl. Nei jeg smuglet ikke, kjørte så klart frem og tilbake flere ganger Burde jeg kjøpe de to bøkene jeg ønsker meg. Eller burde jeg spare pengene og bruke de på teater? Altså, om jeg kjøper bøkene, blir jeg da for blakk til å dra på teater i August?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #75 Skrevet 8. juli 2015 Hmm.. som en bruker over spurte om.. hvordan blir høsten for meg i år? 6/Mynter. Du må stramme inn livreima i høst.
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #76 Skrevet 8. juli 2015 Kommer jeg til å komme inn på studie jeg ønsker? Keiseren. Ja.
Ginny Skrevet 8. juli 2015 #77 Skrevet 8. juli 2015 Kommer jeg til å få en av de to jobbene jeg holder på å søke på?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #78 Skrevet 8. juli 2015 Jeg var i Sverige igår og hamstret øl. Nei jeg smuglet ikke, kjørte så klart frem og tilbake flere ganger Burde jeg kjøpe de to bøkene jeg ønsker meg. Eller burde jeg spare pengene og bruke de på teater? Altså, om jeg kjøper bøkene, blir jeg da for blakk til å dra på teater i August? Dommen. Her er dracula og vekker opp noen døde, men det ser ut for meg som at det er et par hvitkledde som går opp fra ei orkestergrav, så jeg vil råde deg til å bruke pengene på teater siden det er best å bruke penger på opplevelser enn eiendeler. Bøkene kan du alternativt låne på bibiloteket. teateroppsetninger går som oftest bare en sesong.
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #79 Skrevet 8. juli 2015 Kommer jeg til å få en av de to jobbene jeg holder på å søke på? 8/Staver. Ja, du får den der det er hektiskt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå