Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #21 Skrevet 8. juli 2015 Burde jeg oppgi drømmen min om å bli doula i studiet jeg skal søke på? 3/sverd. Ja, la det bero ei stund.
Julebrus Skrevet 8. juli 2015 #23 Skrevet 8. juli 2015 10/Begere. Ja, innen 90 dager. Interessant, da har jeg noe å se frem til. Får gi tilbakemelding på hvordan det går Kommer jeg til å finne en bolig jeg vil kjøpe? Hvilken type bolig ender jeg opp med?
Gjest AnonGangerTo Skrevet 8. juli 2015 #24 Skrevet 8. juli 2015 Styrken. Beklager, blir ikke noe endring ennå. Det var kjipt å vite. Et spørsmål til om det er greit. Kommer jeg til å bli samboer i løpet av dette året eller neste?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #25 Skrevet 8. juli 2015 Interessant, da har jeg noe å se frem til. Får gi tilbakemelding på hvordan det går Kommer jeg til å finne en bolig jeg vil kjøpe? Hvilken type bolig ender jeg opp med? Månen. Og der var det et slott..... Du skal visst ha enebolig som ser ut som slått i måneskinn.
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #26 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Det var kjipt å vite. Et spørsmål til om det er greit. Kommer jeg til å bli samboer i løpet av dette året eller neste? 5/Mynter. Ser ikke sånn ut dessverre. Endret 8. juli 2015 av O.G.
Lostinparadise Skrevet 8. juli 2015 #27 Skrevet 8. juli 2015 Folk uten avatar får ikke kort. Men har jo prøvd hundre ganger å få avtar, men INGEN bilder passer?!
Mis(s)Understood Skrevet 8. juli 2015 #28 Skrevet 8. juli 2015 Det som nå tilsynelatende ser ut til gå i orden, går det greit eller vil det dukke opp problemer?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #29 Skrevet 8. juli 2015 Men har jo prøvd hundre ganger å få avtar, men INGEN bilder passer?! Last opp noe fra egen maskin da.
Wilma- Skrevet 8. juli 2015 #30 Skrevet 8. juli 2015 Kommer alt til å være som før når jeg kommer tilbake?
Gjest klyyyyy Skrevet 8. juli 2015 #31 Skrevet 8. juli 2015 Kommer jeg til og få meg kjæreste i løpet av året?
Julebrus Skrevet 8. juli 2015 #32 Skrevet 8. juli 2015 Månen. Og der var det et slott..... Du skal visst ha enebolig som ser ut som slått i måneskinn. Spennende. Jeg er på jakt etter en enebolig faktisk, men finner ingen jeg har råd til, men da ser det ut som at det vil dukke opp en til meg allikevel da:) Du sa i stad jeg kommer til å få meg kjæreste innen 90 dager? Ser du noe om hvem det blir, kjennetegn på han og hvordan han er?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #33 Skrevet 8. juli 2015 Det som nå tilsynelatende ser ut til gå i orden, går det greit eller vil det dukke opp problemer? 7/Sverd. Noen vil prøve å gi deg trøbbel i etterkant (prøve å få deg til å trekke en nisse med på lasset), men så lenge du passer egne interesser, så skal alt gå bra.
-ssi Skrevet 8. juli 2015 #34 Skrevet 8. juli 2015 Folk uten avatar får ikke kort. Har ordnet det nå :-)
Lostinparadise Skrevet 8. juli 2015 #35 Skrevet 8. juli 2015 Last opp noe fra egen maskin da. er det jeg har gjort.... men fikk det faktisk til nå!
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #36 Skrevet 8. juli 2015 Kommer alt til å være som før når jeg kommer tilbake? Yppersteprestinnen. Tilsynelatende ja.
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #38 Skrevet 8. juli 2015 Kommer jeg til og få meg kjæreste i løpet av året? 9/Begre. Ja.
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #39 Skrevet 8. juli 2015 Spennende. Jeg er på jakt etter en enebolig faktisk, men finner ingen jeg har råd til, men da ser det ut som at det vil dukke opp en til meg allikevel da:) Du sa i stad jeg kommer til å få meg kjæreste innen 90 dager? Ser du noe om hvem det blir, kjennetegn på han og hvordan han er? Magikeren. En mann av mange talenter, mørk, mager og intens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå