Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 En stund siden siste tråd med tarot nu og siden jeg har noen bokser øl (tross alt ferie) så tar vi det nu i kveld. Reglene er som følger. 1. Du liker øl og/eller vin (Fortrinnsvis Carlsberg øl og Chill Out hvitvin på kartong). 2. Du poster et spørsmål, har du flere spørsmål så vent til du har fått svar på det første spørsmålet. 3. Husk å gi tilbakemelding, jeg klarer ikke å forbedre meg hvis ikke. 4. Trynefaktoren er det eneste som gjelder i kveld, så du må poste under nick, men jeg vil (nesten) skite i hvor mange innlegg du har postet. Som sagt er det trynefaktoren som gjelder, i kveld er jeg streng og urettferdig. Siden jeg fremdeles sloss mot sommersol og lys, så skal vi bruke Halloween Tarot, jeg kommer naturligvis til poste med kortet du får.
Julebrus Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Spennende Har lyst til å spørre om jeg kommer til å få meg jobb snart?
Sannerlig Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Spørsmål:"Vil det skje meg noe spesielt på min kommende ferie"?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Spennende Har lyst til å spørre om jeg kommer til å få meg jobb snart? 3/Staver. Det blir, men ikke snart.
Gjest Mythic Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Treffer jeg snart en mann jeg blir interessert i? Og som blir interessert i meg?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Spørsmål:"Vil det skje meg noe spesielt på min kommende ferie"? 9/Mynter. Ikke sånn utenom at du kommer til å ha en alle tiders ferie.
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Kan du generalisere meg denne mnd? Begerpasjen Resten av mnd har du lov til å drømme deg bort litt.
-ssi Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Hei :-) Jeg lurer på om du kan si noe om jobbutsiktene mine. Har hatt "ferie" siden januar og begynner å bli litt lei...
Gjest AnonGangerTo Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Jeg liker både Carlsberg og Chill Out hvitvin på kartong. Lurer på når jeg kommer til å få meg jobb. Har vært arbeidsledig siden februar. Takk for svar! God sommer til deg!
Julebrus Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Kan jeg få spørre om en ting til? Kommer jeg til å få meg kjæreste?
Sannerlig Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 9/Mynter. Ikke sånn utenom at du kommer til å ha en alle tiders ferie. Trakk du virkelig dette kortet, eller tok du det frem grunnet min stil og avatar her inne? Du traff da som bare svarte også. Slo det opp på nett, og dette er meg på en prikk. Morsomt, og takker så meget:)
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 Treffer jeg snart en mann jeg blir interessert i? Og som blir interessert i meg? Skjebnehjulet. Ja.
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 Jeg liker både Carlsberg og Chill Out hvitvin på kartong. Lurer på når jeg kommer til å få meg jobb. Har vært arbeidsledig siden februar. Takk for svar! God sommer til deg! Styrken. Beklager, blir ikke noe endring ennå.
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 Kan jeg få spørre om en ting til? Kommer jeg til å få meg kjæreste? 10/Begere. Ja, innen 90 dager.
Doroline Skrevet 8. juli 2015 #17 Skrevet 8. juli 2015 Burde jeg oppgi drømmen min om å bli doula i studiet jeg skal søke på?
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2015 #18 Skrevet 8. juli 2015 Trakk du virkelig dette kortet, eller tok du det frem grunnet min stil og avatar her inne? Du traff da som bare svarte også. Slo det opp på nett, og dette er meg på en prikk. Morsomt, og takker så meget:) Jeg trakk kortet og skrev det som kom i hodet mitt.
Doroline Skrevet 8. juli 2015 #19 Skrevet 8. juli 2015 Begerpasjen Resten av mnd har du lov til å drømme deg bort litt. Jeg drømmer mye og har nettop fått mange håp for fremtiden og fått en business ide. Har alerede snakket to ganger i dag om temaet: Hva hvis vi vinner så så mye i lotto, hva ville du brukt pengene på? så dagene mine består mye i drømming fortiden ja. Men jeg synes det viktigste er å virkelig tro på drømmene og vite at de går i oppfyllelse.
Lostinparadise Skrevet 8. juli 2015 #20 Skrevet 8. juli 2015 Kommer jeg til å få flere venner til neste skoleår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå