Gå til innhold

Det var Atle Antonsen som sendte smsene til Ørjan Burøe

Gjest Lalalala59

Anbefalte innlegg

hehe .. ok - jeg mente selvsagt å si de fleste utenfor Oslo - og som ikke leser Komikerfrue-bloggen har ikke hørt om mannen før. Han har vel såvidt jeg vet ikke vært på TV eller turnert rundt omkring i landet.

Har du hørt om judas? Gikk på tv før og var ganske populært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesp

Som sagt over, Judas. Bloggerene er han med i, han var med i Masterchef, 4 Stjerners middag. Har vært en del i media også. Pluss at han har show over hele landet ganske ofte..

Ok - helt ukjent for meg. Jeg ser hverken Bloggerne, Masterchef eller 4 stjerners middag. Søkte opp for å se om han har vært her i byen og fant ut at han hadde opptrådd på studentsamfunnet en gang. Men for svært mange er han et uskrevet blad. 

Jeg mener at Atle Antonsen bør holde seg for god til å skrive sånne meldinger - selvsagt. Men når det er sagt så visste Ørjan Burøe at han har sendt slike meldinger før og at han bad om unnskyldning FØR Burøe offentliggjorde dette på bloggen sin. Og alle vet at en landskjent komiker - gift, 3-barnsfar ... hva er oddsen for at han skulle angripe noen av en slik grunn? Jeg synes det er storm i et vannglass - men det er ene og alene mine mening .. om det får følger er ikke opp til meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Har du hørt om judas? Gikk på tv før og var ganske populært:)

Nei, sorry - har ikke hørt om det. Trodde vedkommende over her kalte meg eller noen andre for Judas  :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Som sagt over, Judas. Bloggerene er han med i, han var med i Masterchef, 4 Stjerners middag. Har vært en del i media også. Pluss at han har show over hele landet ganske ofte..

Judas har jeg ikke hørt om, og resten er jo bare dårlige realityprogrammer. Eneste grunnen til at jeg vet hvem han er, er pga bloggkona...

Lavmål av AA, dette. Virkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atle Antonsen burde aldri truet med vold i meldingene MEN jeg er faktisk litt glad for at noen gir beskjed til både Burøe og ikke minst Steine at de ikke er morsomme. Jeg kan ikke begripe at de to kan leve av å være komikere:-)

...og jeg kan ikke begripe hvordan folk kan le av Atle Antonsen, for han finnes ikke morsom i mine øyne. Humoristisk sans er jo helt individuelt, så hvorfor skal noen fortelle andre at de ikke er morsomme? Det er garantert noen som ler av Tommy Steine og Ørjan Burøe også, folk betaler jo faktisk for showene dems. Uansett er det ikke Antonsens oppgave å leke humorpoliti. Ingens oppgave faktisk :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting... Jeg syns det er helt utrolig hvordan enkelte her inne kan ta så lett på noe så alvorlig. Hadde pipa fått en annen låt hvis rollene var snudd? Eventuelt hvis klassens klovn hadde sendt slike meldinger til sønnen din? 

Jeg bare lurer på hvordan barn skal lære seg at mobbing og å være stygge mot hverandre ikke er greit, når så mange voksne mennesker viser så slappe holdninger til slike ting som dette.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og jeg kan ikke begripe hvordan folk kan le av Atle Antonsen, for han finnes ikke morsom i mine øyne. Humoristisk sans er jo helt individuelt, så hvorfor skal noen fortelle andre at de ikke er morsomme? Det er garantert noen som ler av Tommy Steine og Ørjan Burøe også, folk betaler jo faktisk for showene dems. Uansett er det ikke Antonsens oppgave å leke humorpoliti. Ingens oppgave faktisk :)

Dette!

Jeg har aldri skjønt humoren til Atle Antonsen. Tommy Steine og Ørjan Burøe derimot, de liker jeg. Man har forskjellig humor :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Dette!

Jeg har aldri skjønt humoren til Atle Antonsen. Tommy Steine og Ørjan Burøe derimot, de liker jeg. Man har forskjellig humor :)

Atle Antonsen er genial når det kommer til humor - jeg simpelthen elsker de figurene han spiller. Og som det står i linken over her så stiller Antonsen i en helt annen liga.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Atle Antonsen er genial når det kommer til humor - jeg simpelthen elsker de figurene han spiller. Og som det står i linken over her så stiller Antonsen i en helt annen liga.

Jeg er helt uenig. Jeg synes ikke han er morsom for fem flate øre.

Men som er blitt sagt her, smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes, så enig så enig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Hvordan mener du han er genial når det kommer til humor?

Det er ikke uten grunn at han har vunnet priser flere år på grunn av sin prestasjon på scenen. Og han spiller vanvittig bra i serier som Dag og Etaten. 

At noen ikke har sansen for hans humor bør ikke brukes mot ham for SMS-hendelsen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler navngitte barn. 

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en stor fan av Atle Antonsen, spesielt hans mørke side, og tilgir ham uforbeholdent for dette upassende stuntet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rose11

Jeg er en stor fan av Atle Antonsen, spesielt hans mørke side, og tilgir ham uforbeholdent for dette upassende stuntet.

Ok. Hadde du tilgitt Ørjan hvis han gjorde det samme mot Atle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hadde du tilgitt Ørjan hvis han gjorde det samme mot Atle?

Har ikke noe forhold til Ørjan, hadde ikke hørt om han før denne saken, så det er vanskelig å svare på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .. ok - jeg mente selvsagt å si de fleste utenfor Oslo - og som ikke leser Komikerfrue-bloggen har ikke hørt om mannen før. Han har vel såvidt jeg vet ikke vært på TV eller turnert rundt omkring i landet.

Den bloggen leser jeg ihvertfall ikke. Men jeg elsker stand up, så er nok derfor jeg har fått med meg hvem han er :) Endret av Crobern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...