Gå til innhold

Det var Atle Antonsen som sendte smsene til Ørjan Burøe


Gjest Lalalala59

Anbefalte innlegg

Ja, det mest naturlige å gjøre når man skal "kjempe for barns rettigheter" slik at de ikke blir brukt i reklamer med sine foreldre er jo nettopp å sende 25 sms en fredda'skveld med draps- og voldstrusler på nevnte barns pappa. Makes sence. Og samtidig være litt i overkant høy på seg selv med å stille seg i samme rekka som "de store gutta" ...å - du er så stor du Antonsen - skikkelig stort av deg å bruke kvelden på dette, at du i tillegg sier du ikke var full gjør det hele enda mer patetisk, ok, så var han ikke full, men NOE må han ha fått i seg med slike storhetstanker han fikk om seg selv. Ærlig talt. Noen liker hans humor, andre liker en annen form for humor, det må da vitterlig være slik at det iallefall disse humorkollegene imellom er forståelse for at slik er det. Antonsen har i mine øyne aldri vært morsom, han er bare ropete og bråkete. Han er ikke med i mitt syn om hvem de store gutta er.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunhands

Tja. Bloggere har en agenda jeg fremdeles ikke klarer å forstå; alt går i meg og mitt, og de er villige til å eksponere store deler av sitt liv til resten av verden. Det er faktisk poenget med å blogge, og de ser ikke ut til å sky noen midler.

 

Andre kjendiser verner ofte om privatlivet, selv om det selvsagt finnes flere unntak der også. Jeg har til gode å se bilder av barna til Atle Antonsen for eksempel (hvis han har barn?). Kanskje de finnes, fra en eller annen filmpremiere, men bloggere er ikke snaue når det gjelder eksponering av barna og poster daglig bilder.

 

Det er selvsagt ikke greit å sende slike meldinger som Antonsen gjorde, men det er heller ingen av oss som vet hvilke beklagelser han kom med etterpå - bortsett fra de vi har sett på rykk.

 

Han har tre barn tror jeg, men du skal slite med å finne bilder av både barn og kone. Han verner nok veldig om privatlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Hvorvidt Ørjan Burøe er morsom som komiker er irrelevant i denne sammenhengen. Antonsen har utvist en oppførsel som er under enhver kritikk og det at Burøe velger å ta en offentlig skittentøysvask er hans sak; den som er lidende i denne saken er Burøe. Veldig merkelig at noen her inne velger å forsvare Antonsen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Uansett hvilken humor man må ha så kan jeg ikke fatte at det der skal kunne være "morsomt". Tenker at det må ha klikka for Antonsen i fylla eller noe. Det er da ikke normal oppførsel. Likte han ikke før og liker han iallefall ikke nå. Om han ikke liker Burøe og at han bruker ungen sin i reklamer har da han f.. meg ikke noe med. Det er jo mobbing på høyt plan, da. Familien Burøe må da får gjøre som de vil. Tragisk hele greia.

 

Enig. Jeg støtter Ørjan fult ut her. Det er direkte pinlig og kvalmt gjort av han, og sende slike trussel meldinger. Ærlig talt. Han har ingen grunn til å sende slike meldinger til noen. Jeg har egentlig aldri likt AA, men nå liker jeg han bare enda mindre. Kvalm mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Hvorvidt Ørjan Burøe er morsom som komiker er irrelevant i denne sammenhengen. Antonsen har utvist en oppførsel som er under enhver kritikk og det at Burøe velger å ta en offentlig skittentøysvask er hans sak; den som er lidende i denne saken er Burøe. Veldig merkelig at noen her inne velger å forsvare Antonsen

 

Det synes jeg å er merkelig. De meldingene var ganske drøye og går faktisk ikke an å forsvare uansett hvor mye man digger AA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo ha noen issues! Virker som han har en tendens til å henge seg opp i ting, og ikke klarer å gi seg før han har tømt seg for all irritasjon. Tror han trenger terapi!

Atle altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen da, nå kan jeg ikke se "nissene på låven" lengre. AA har jo klikket totalt, veldig skuffende oppførsel fra en komiker jeg har likt så lenge jeg kan huske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår bare ikke at Antonsen har gjort dette. Har fremstår alltid som oppegående.

Virkelig? Aldri sett på han som oppegående eller morsom. Men det er med dette som alt annet, man er forskjellig, og godt er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burøe har ihvertfall klart å bli kjent etter denne hendelsen. Jeg tror folk flest utenfor Oslo ikke hadde hørt om mannen før disse skriveriene.

Hey!!!! Jeg bor utenfor Oslo, og jeg har hørt om han før;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavmål av Antonsen. Men under de harde ordene er jeg enig i flere av momentene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Hey!!!! Jeg bor utenfor Oslo, og jeg har hørt om han før;)

hehe .. ok - jeg mente selvsagt å si de fleste utenfor Oslo - og som ikke leser Komikerfrue-bloggen har ikke hørt om mannen før. Han har vel såvidt jeg vet ikke vært på TV eller turnert rundt omkring i landet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .. ok - jeg mente selvsagt å si de fleste utenfor Oslo - og som ikke leser Komikerfrue-bloggen har ikke hørt om mannen før. Han har vel såvidt jeg vet ikke vært på TV eller turnert rundt omkring i landet.

Gjør du deg dum med vilje, eller tuller du?
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Gjør du deg dum med vilje, eller tuller du?

Jeg har bare sett han på 4-stjerners middag (for eksempel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Gjør du deg dum med vilje, eller tuller du?

Nei, jeg gjør meg ikke dum. Hvor skal man kjenne ham fra? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe .. ok - jeg mente selvsagt å si de fleste utenfor Oslo - og som ikke leser Komikerfrue-bloggen har ikke hørt om mannen før. Han har vel såvidt jeg vet ikke vært på TV eller turnert rundt omkring i landet. 

Han har reist mye rundt det siste året, bl.annet med Jonna Støme..

Synes også det var bra han delte dette - har helt mista respekten for AA nå, og er glad jeg fikk sett det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjør meg ikke dum. Hvor skal man kjenne ham fra?

Som sagt over, Judas. Bloggerene er han med i, han var med i Masterchef, 4 Stjerners middag. Har vært en del i media også. Pluss at han har show over hele landet ganske ofte..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...