Gå til innhold

Det var Atle Antonsen som sendte smsene til Ørjan Burøe


Gjest Lalalala59

Anbefalte innlegg

Gjest Lalalala59

Ble dere overrasket eller var det mest sannsynlig at det var han?

http://www.vg.no/rampelys/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms/a/23483966/

Her er blogginnlegget til Ørjan:

http://www.orjanburoe.com/2015/07/05/drapstrusler-uten-smileys/

Mange mener man allerede der kan skjønne at det var Atle Antonsen pga referansene i teksten.

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt mer overrasket om det var Harald V som hadde sendt de meldingene 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dere overrasket eller var det mest sannsynlig at det var han?

http://www.vg.no/rampelys/komiker-oerjan-buroee-truet-paa-sms/a/23483966/

Her er blogginnlegget til Ørjan:

http://www.orjanburoe.com/2015/07/05/drapstrusler-uten-smileys/

Mange mener man allerede der kan skjønne at det var Atle Antonsen pga referansene i teksten.

Er jo veldig rart at en voksen mann sender sånn til en annen kollega, spørs hva som skjer med antonsens popularitet etter dette. Snakk om å drukne sin egen karriere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste forstod vel det siden Ørjan skrev hva "misjonen" med dette var..

Han ville jo at folk skulle få vite det. Merkelig av Atle å skrive sånt syntes jeg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil faktisk avvente dette litt før jeg dømmer noen.

Jupp. Hele greia virker veldig, veldig merkelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Jeg hadde blitt mer overrasket om det var Harald V som hadde sendt de meldingene 

 

Alt er relativt :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det lukter PR-stunt lang vei....

Det synes jeg også. Vi får nå se. 

Lurer på om VG faktisk fysisk har sett at dette nummeret kommer fra en telefon registrert på et firma Antonsen har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

"Nummeret meldingen er sendt fra, er registrert på Antonsens firma Panface AS."

 

Hentet fra artikkelen.

Ja, leste jo det da. :) Men sier Burøe det, eller har VG sett det?

Uansett, avvente er greit å gjøre ved slike "sensasjoner", synes du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Det synes jeg også. Vi får nå se. 

Lurer på om VG faktisk fysisk har sett at dette nummeret kommer fra en telefon registrert på et firma Antonsen har?

 

Hvis dette er et forsøk på et pr-stunt må det ha rabla for komiker-Norge. For noe skit. Hva var bakteppet? Denne Finn-annonsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Hvis dette er et forsøk på et pr-stunt må det ha rabla for komiker-Norge. For noe skit. Hva var bakteppet? Denne Finn-annonsen?

Ser sånn ut. Helt uforståelig, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Mener du at barn burde brukes i reklameøyemed av pengegriske foreldre? Fortjener de ikke skjerming?

Føler du selv at du er inne på et helt annet tema enn det tråden handler om nå? :)

 

Men ok, at Antonsen skulle ha reagert på den måten utelukkende av den Finn-annonsen er uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk av Antonsen uansett.

Man sender da ikke drapstrusler til folk fordi de har meg ungen sin i en reklame og ikke har samme humor som seg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grove smser, men ærlig talt. Fortjener det virkelig å reageres så voldsomt på? Burøe skjønner nok helt sikkert at det ikke var reelle drapstrusler.

det er ikke normalt av en voksen mann å sende 25 sms på rappen med så mye drøyt! Han har sin fulle rett til å reagere på det!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Grove smser, men ærlig talt. Fortjener det virkelig å reageres så voldsomt på? Burøe skjønner nok helt sikkert at det ikke var reelle drapstrusler.

 

Jeg har veldig sansen for Antonsen, og ikke for denne fyren som jeg egentlig aldri har hørt om. Siden han henger med Tommy Steine (som Antonsen ikke akkurat er fan av), er det vel ikke umulig at han ikke har så sansen for ham heller. Men å gå fra uskyldig dissing på Misjonen til det her? Da får han Bu..hva han nå het.. all sympati. Dette var jo bare utrolig kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Bare venter på at noen skal si " bare tulla " eller skal avsløre at dette er en del av en anti-mobbing-kampanje av et eller annet slag. 

 

Atle Antonsen er for gammel, for erfaren, for belest, for opplyst og for...Atle Antonsen? til å kunne oppføre seg som dette.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Bare venter på at noen skal si " bare tulla " eller skal avsløre at dette er en del av en anti-mobbing-kampanje av et eller annet slag. 

 

Atle Antonsen er for gammel, for erfaren, for belest, for opplyst og for...Atle Antonsen? til å kunne oppføre seg som dette.

 

Det er det jeg også umiddelbart tenkte. Men hvorfor i all verden skulle han da gidde å være med på noe så dumt som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...