Gjest Nikee Skrevet 8. juli 2015 #61 Skrevet 8. juli 2015 Tråden er blitt ryddet for avsporinger, personangrep, latterliggjøring, krenkende innlegg samt svar til dette Nikee, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #62 Skrevet 11. juli 2015 Det i den linken der er noe av det J***** jeg har lest! At det faktisk går an å bli så til de grader forskrudd i hodet sitt med noe som er naturlig for mann og kvinne sammen for å reprodusere seg!! Det skal ikke gå an å bli så korka! Det kan ikke stemme dette? Finnes det så gale kvinnfolk?!? Mener de virkelig at fordi det å miste jomfrudommen ofte er litt smertefullt for damer, så er det voldtekt??? OMG!!! Jeg visste det fantes kleine stakkarslige forskrudde damer som er sinte på menn, men det stykket der var sjokkerende. Jeg vet meningene om hva feminisme virkelig er er veldig forskjellige. Er det noen som kan forklare den direkte meningen med konseptet slik det egentlig er tiltenkt på faktavis? Hadde vært interessant å se.... Dette var galskap. Men det finnes jo gale mennesker på den andre siden også, menn som babler i vei om sex-kapital og at kvinner burde betale sexskatt fordi noen menn ikke får seg....... Anonymous poster hash: 47f0a...80f
Gjest HarryDotter Skrevet 11. juli 2015 #63 Skrevet 11. juli 2015 Dette var galskap. Men det finnes jo gale mennesker på den andre siden også, menn som babler i vei om sex-kapital og at kvinner burde betale sexskatt fordi noen menn ikke får seg.......Anonymous poster hash: 47f0a...80f Ja det er trist at det finnes folk med så skrudde meninger om det mest naturlige i denne verden, ved siden av å sove og spise. But their loss
Jus sanguinis Skrevet 11. juli 2015 #64 Skrevet 11. juli 2015 Det er fult mulig å ha fantasier man ikke ønsker å oppleve, og da blir det for dumt hvis jeg skulle blitt fornærmet.Menn bør egentlig synes synd på kvinner fordi de har fantasier de ikke ønsker å oppleve? Hva slags forskrudde vesener har fantasier de ikke ønsker å oppleve? Selv kan jeg ikke annet enn oppleve stor glede av få fantasiene mine tilfredsstilt, så jeg kan ikke annet enn synes synd på den schizofrene stakkaren som ikke ønsker å oppleve fantasiene sine.Hva i alle dager er poenget med en fantasi hvis du ikke ønsker å oppleve den?
kattaa Skrevet 11. juli 2015 #65 Skrevet 11. juli 2015 Menn bør egentlig synes synd på kvinner fordi de har fantasier de ikke ønsker å oppleve? Hva slags forskrudde vesener har fantasier de ikke ønsker å oppleve? Selv kan jeg ikke annet enn oppleve stor glede av få fantasiene mine tilfredsstilt, så jeg kan ikke annet enn synes synd på den schizofrene stakkaren som ikke ønsker å oppleve fantasiene sine. Hva i alle dager er poenget med en fantasi hvis du ikke ønsker å oppleve den? Eksempel seksuelle fantasier som involverer incest og tvang. Slike fantasier er ikke uvanlige, men det betyr ikke at alle som tenner på dette ønsker å oppleve det på ordentlig. Man er ikke schizofren om man tenner på å ligge midt i et kjøpesenter og onanere uten at man ønsker å gjennomføre det.
Jus sanguinis Skrevet 11. juli 2015 #66 Skrevet 11. juli 2015 Eksempel seksuelle fantasier som involverer incest og tvang. Slike fantasier er ikke uvanlige, men det betyr ikke at alle som tenner på dette ønsker å oppleve det på ordentlig.Man er ikke schizofren om man tenner på å ligge midt i et kjøpesenter og onanere uten at man ønsker å gjennomføre det.Jo, da vil jeg definitivt si at man er schizofren. Intet normalt menneske drømmer om noe vedkommende selv ikke ønsker å gjennomføre. Da kalles det nettopp for schizofreni.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå