Gjest Hofmann Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Så jenter, kva seksuelle aktivitetar tykkjer dykk er så krenkande og nedverdigande at dykk nektar mannen dykkar å utføre dei? Kva for nokre mannlege fantasiar er det som fornærmar dykk mest? 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Hva har dette med feminisme å gjøre? Alle, både kvinner og menn, har forskjellige grenser. Om noe skulle hett feministsex så burde det vært frivillig sex. Anonymous poster hash: c4083...853 27
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Så jenter, kva seksuelle aktivitetar tykkjer dykk er så krenkande og nedverdigande at dykk nektar mannen dykkar å utføre dei? Kva for nokre mannlege fantasiar er det som fornærmar dykk mest? Er ingen ting som er bedre enn å ydmyke feminister i senga.😅 Sprute de i trynet og knulle de så hardt så de jamrer seg. Stappe kuken nedi halsen til de brekker seg osv, hehe:PAnonymous poster hash: 37583...2a7 8
kattaa Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Så jenter, kva seksuelle aktivitetar tykkjer dykk er så krenkande og nedverdigande at dykk nektar mannen dykkar å utføre dei? Kva for nokre mannlege fantasiar er det som fornærmar dykk mest? All seksuell aktivitet som er utenfor hva jeg tenner på. Ikke nødvendigvis fordi at aktiviteten i seg selv er nedverdigende. Å rævpule min egen mann ville ikke i seg selv vært nedverdigende for meg, men det ville likevel ikke vært greit for meg. Sex skal være godt for begge og da er det bare aktuelt med seksuelle aktiviteter som gir begge noe godt. Angående fantasier så greier jeg å skille mellom fantasier og reelle ønsker. Det er fult mulig å ha fantasier man ikke ønsker å oppleve, og da blir det for dumt hvis jeg skulle blitt fornærmet. 5
Gjest Hofmann Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 All seksuell aktivitet som er utenfor hva jeg tenner på. Ikke nødvendigvis fordi at aktiviteten i seg selv er nedverdigende. Å rævpule min egen mann ville ikke i seg selv vært nedverdigende for meg, men det ville likevel ikke vært greit for meg. Sex skal være godt for begge og da er det bare aktuelt med seksuelle aktiviteter som gir begge noe godt. Angående fantasier så greier jeg å skille mellom fantasier og reelle ønsker. Det er fult mulig å ha fantasier man ikke ønsker å oppleve, og da blir det for dumt hvis jeg skulle blitt fornærmet. Kva om han faktisk ynskjer å oppleve dei då?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Sexpreferanser har ingenting med likeverd og rettigheter i samfunnet å gjøre. Noen som trenger å sjekke hva feminisme egentlig er gitt! Anonymous poster hash: af3ca...c84 24
Gjest Hofmann Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Sexpreferanser har ingenting med likeverd og rettigheter i samfunnet å gjøre. Noen som trenger å sjekke hva feminisme egentlig er gitt! Anonymous poster hash: af3ca...c84 Eg siktar sjølvsagt til ekte feministar, og ikkje jenter som kallar seg feministar fordi dei trur at likestilling og feminisme er det same. 1
Cashbah Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Jeg tror de aller fleste i dag har totalt misforstått hva feminisme egentlig dreier seg om... 10
Gjest Hofmann Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Jeg tror de aller fleste i dag har totalt misforstått hva feminisme egentlig dreier seg om... Nei da, eg trur dei fleste er klar over at feminisme er ein reaksjonær ideologi som er moden for skraphaugen i det moderne vestlege samfunnet. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 Eg siktar sjølvsagt til ekte feministar, og ikkje jenter som kallar seg feministar fordi dei trur at likestilling og feminisme er det same. Sånne ekstremfeminister som stadig snakkes om her på forumet vil vel neppe ha sex med menn i det hele tatt. Men hva vet vel jeg. Vi får se om det dukker opp noen spennende svar fra sinte ekstremfeminister Er ingen ting som er bedre enn å ydmyke feminister i senga. Sprute de i trynet og knulle de så hardt så de jamrer seg. Stappe kuken nedi halsen til de brekker seg osv, hehe:PAnonymous poster hash: 37583...2a7 Så du har en fetisj på feminister? Er det sånn at jo sintere de er jo mer gira blir du? Good for you! Anonymous poster hash: 72b62...50a 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Jeg syns det er så kjønnsdiskriminerende at kun mannen skal sprute ned kvinnen, så jeg har fått tak i en plastpenis som kan sprute kunstig sæd. Jeg fyller den med melis og når han kommer så spruter jeg på ham med penisen. Dermed har vi oppnådd likestilling også i senga. Slik som en ekte feminist vil oppnå. Anonymous poster hash: 2fdd9...70e 11
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 radikalfeministenes all PIV-sex er voldtekt begynner jo å få fotfeste blant de mer moderate også. det er skremmende. Anonymous poster hash: 21388...f54
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 Ingen av mannens fantasier har formærmet meg hittil, vi har prøvd det meste av de grisete tingene både han og jeg har foreslått. Selvsagt er det scenarier jeg vet jeg ville følt meg ukomfortabel med, men det blir jo rent hypotetisk siden han ikke har kommet med forslag om det.Anonymous poster hash: 4f9cb...978
Arabella Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 radikalfeministenes all PIV-sex er voldtekt begynner jo å få fotfeste blant de mer moderate også. det er skremmende. Anonymous poster hash: 21388...f54 Hva betyr PIV-sex? 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #15 Skrevet 6. juli 2015 Hva betyr PIV-sex? penis i vagina-sex. Anonymous poster hash: 21388...f54 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #16 Skrevet 6. juli 2015 Er ingen ting som er bedre enn å ydmyke feminister i senga. Sprute de i trynet og knulle de så hardt så de jamrer seg. Stappe kuken nedi halsen til de brekker seg osv, hehe:PAnonymous poster hash: 37583...2a7 For å tro at sex er ydmykende for kvinner eller at du kan ydmyke kvinner med sex så må du ha en god dose selv-hat innabords, og det må damene som dater en som deg også slite med. Synes synd på deg. Anonymous poster hash: 8f54e...1db 5
Cashbah Skrevet 6. juli 2015 #17 Skrevet 6. juli 2015 Nei da, eg trur dei fleste er klar over at feminisme er ein reaksjonær ideologi som er moden for skraphaugen i det moderne vestlege samfunnet. Heldigvis er ikke alle i vesten like klare for å skrote denne sårt nødvendige ideologien i andre land. 4
Arabella Skrevet 6. juli 2015 #18 Skrevet 6. juli 2015 penis i vagina-sex. Anonymous poster hash: 21388...f54 Forstår jeg deg riktig når du sier at alle feminister mener at penis i vagina, det vanligste av all sex, er voldtekt? 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #19 Skrevet 6. juli 2015 Forstår jeg deg riktig når du sier at alle feminister mener at penis i vagina, det vanligste av all sex, er voldtekt? du forstår meg nesten riktig. radikalfeminiser mener at PIV-sex er voldtekt. her er et eksempel på en: https://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/ moderate feminister har også begynte å adaptere den meningen. vanlige feminister som mener at feminisme kun betyr likestilling har ikke den meningen. Anonymous poster hash: 21388...f54 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #20 Skrevet 6. juli 2015 For å tro at sex er ydmykende for kvinner eller at du kan ydmyke kvinner med sex så må du ha en god dose selv-hat innabords, og det må damene som dater en som deg også slite med. Synes synd på deg. Anonymous poster hash: 8f54e...1db Har det veldig fint med meg selv. Bare elsker å bruke å kaste feministtøser.Anonymous poster hash: 37583...2a7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå