Gå til innhold

Feminist-sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo en fersk tråd her inne hvor flere kvinner gir uttrykk for at det er "nedverdigende" å få sæd i ansiktet, så det er vel kanskje noe som for enkelte ikke er forenelig med "feminist-sex". De virkelighetsfjerne gærningene i Ottar ser jo ut til å hate alt som har med sex og kropp å gjøre, men det er jo litt dårlig gjort å holde alle feminister ansvarlige for den ekstreme gruppens menneskefiendtlige holdninger.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Hofmann
Skrevet

Det er jo en fersk tråd her inne hvor flere kvinner gir uttrykk for at det er "nedverdigende" å få sæd i ansiktet, så det er vel kanskje noe som for enkelte ikke er forenelig med "feminist-sex". De virkelighetsfjerne gærningene i Ottar ser jo ut til å hate alt som har med sex og kropp å gjøre, men det er jo litt dårlig gjort å holde alle feminister ansvarlige for den ekstreme gruppens menneskefiendtlige holdninger.

Var bl.a. den tråden eg tenkte på. Godt observert :tommel:

Skrevet

Kjenner du personlig noen av disse "virkelighetsfjerne gærningene" i Ottarorganisasjonen? Det tviler jeg sterkt på.

• Liker 2
Skrevet

Er jeg da en anti-feminist når jeg liker å bli ydmyket og å ha det litt vondt under sex?  :glare:

• Liker 1
Skrevet

Er jeg da en anti-feminist når jeg liker å bli ydmyket og å ha det litt vondt under sex?  :glare:

Det skal jeg ikke uttale meg om, men det blir vel ikke å galt å si du er masochist.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner du personlig noen av disse "virkelighetsfjerne gærningene" i Ottarorganisasjonen? Det tviler jeg sterkt på.

Ottar er:

-motstandere av fri vilje

-mener de har en gudegitt (eller kanskje kjønnsgitt?) rett til å bestemme

-hvordan ord skal definers, selv om de avviker fra ordbokens definisjon, lovens definisjon og/eller normal bruk)

-hva som er sant/fakta, uavhengig av vitenskap, forskning, intevjuer e.l.

- hva andre føler, uavhengig av hva vedkommende selv sier

- hva som er "lov" å tenke/mene/føle

-kjører hataksjoner mot både menn, kvinner, og organisasjoner som er uenige med dem

-har spredning av løgner som en viktig del av sin kommunikasjonsstrategi

-synes hærværk og vold mot meningsmotstandere, og bedrifter som selger varer de ikke liker, er helt OK.

-utsetter gjerne kvinner for vold og overgrep med vitende og vilje, samtidig som de hevder å beskytte de samme kvinnene.

-nekter å forholde seg til vikreligheten, til fakta, til at det finnes andre meninger enn deres egen, og at de ikke er almektige og allvitende.

For å være med i denne gruppen bør man derfor være en virkelighetsfjern gærning. Alternativt hjelper det sikkert å være totalt ukritisk og syk av lengsel etter en hver form for tilhørighet, ha et nedrig ondskapsfullt maktutøvelsesbehov eller ha andre uheldige personlige egenskaper. Selv med dyskalkuli tror jeg man slipper å ta av seg sokkene for å telle antall oppegående, friske medlemmer i en slik motbydelig hatorganisasjon.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

du forstår meg nesten riktig.

radikalfeminiser mener at PIV-sex er voldtekt. her er et eksempel på en: https://witchwind.wordpress.com/2013/12/15/piv-is-always-rape-ok/

moderate feminister har også begynte å adaptere den meningen.

vanlige feminister som mener at feminisme kun betyr likestilling har ikke den meningen.

Anonymous poster hash: 21388...f54

Det i den linken der er noe av det J***** jeg har lest!

At det faktisk går an å bli så til de grader forskrudd i hodet sitt med noe som er naturlig for mann og kvinne sammen for å reprodusere seg!! Det skal ikke gå an å bli så korka! Det kan ikke stemme dette? Finnes det så gale kvinnfolk?!?

Mener de virkelig at fordi det å miste jomfrudommen ofte er litt smertefullt for damer, så er det voldtekt???

OMG!!! Jeg visste det fantes kleine stakkarslige forskrudde damer som er sinte på menn, men det stykket der var sjokkerende.

Jeg vet meningene om hva feminisme virkelig er er veldig forskjellige. Er det noen som kan forklare den direkte meningen med konseptet slik det egentlig er tiltenkt på faktavis? Hadde vært interessant å se....

• Liker 2
Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Jeg vet meningene om hva feminisme virkelig er er veldig forskjellige. Er det noen som kan forklare den direkte meningen med konseptet slik det egentlig er tiltenkt på faktavis? Hadde vært interessant å se....

Som eg skreiv i ein annan tråd:

Debattar om feminisme på KG har ein tendens til å verte mykkje "goddag mann - økseskaft" om noko som eigentleg handlar om rein semantikk. For når ein ser på kva folk faktisk meiner, og ikkje berre kva dei kallar seg, er det ofte at såkalla "feministar" eigentleg meiner akkurat det same om mykkje og mangt som dei som mislikar feminisme/feministar gjer. Mi meining er at forvirringa oppstår fordi mange (kanskje dei fleste?) som kallar seg feministar eigentleg ikkje er feministar i ordet sin rette forstand. Det ligg i ordet "feminisme" at det er hokjønnet sine rettar som står i fokus, og dette har sine historiske årsakar. Feminisme er, som alle andre politiske ideologiar med ei bestemt "fokusgruppe" (etnisitet/religion/kjønn), ein reaksjonær ideologi.

Ordet "feminisme", og ideologien som ligg bak, har sin bakgrunn i eit samfunn kor kvinner mangla vesentiege rettar, det me i dag reknar som grunnleggjande menneskeretter for både kvinner og menn. Ein reaksjonær politisk bevegelse var derfor nødvendig for å motarbeide denne uretten. Dette har feminisme til felles med andre reaksjonære ideologiar, som t.d. afro-amerikanisme. Men i dagens vestlege samfunn har feminismen for lengst utspelt si rolle. For det er ikkje lenger lovar og regler som gjer at det er forskjellar mellom kvinner og menn, det er dei vala kvar og ein av oss tar som utgjer denne forskjellen. Det er ingen som stoppar nokon fra å gjere noko som helst, så det å gå rundt i Noreg i dag, og kalle seg "feminist", er strengt tatt ei nokså sjølvopptatt og storforlangande haldning, akkurat som om eg skulle går rundt og kalle meg sjølv "maskulinist", noko som ville vore like patetisk.

Men som sagt så handlar det ofte berre om ignoranse i forhold til kva feminisme eigentleg er, så det er uansett ikkje noko å hisse seg opp over, eller dømme nokon for. Allikevel, ekte feministar, rekasjonære feministar, dei finst. Dei er ikkje få heller, og dei kjempar vidare mot eit imaginært patriarki, ei verkelegheit kor alle forskjellar mellom kvinner og menn skuldast undertrykking frå samfunnet, og frå mannen især. Offerrolla er deira høgborg. Og dei er mange nok til at Den Norske Stat i dag kjønnskvoterer kvinner inn i høgstatusutdanningar, toppleiarstillingar, kommunestyre, storting og regjering, i staden for å la representasjonen stå i stil til dei prioriteringane som kvar og ein av oss gjer i livet, som frie individ, og med respekt for at kvinner og menn (på gruppenivå) ofte prioriterer annleis.

Det er sjølvsagt trist at kvinner, ved å kalle seg "feministar", låner kredibilitet til det som i dag har utvikla seg til å verte ein rein særinteresse-orientert, egosentrisk og kvalm ideologi, som ikkje lenger har noko med "likestilling" å gjere. Men eg tykkjer heller ikkje ein skal dømme folk for hardt over at dei puttar ein feil merkelapp på seg sjølv, når denne merkelappen eigentleg ikkje står i stil til kva dei faktisk meiner. For det dreier seg trass alt stort sett ikkje om noko meir alvorleg enn lettare ignoranse. Og det bør ein vel kunne tilgje?

Her fekk eg også skryt av ein sjølverklært feminist om kor velinformert eg er om feminismen si historie og bakgrunn :opplyser:

Endret av Veslefrikk
  • Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Her fekk eg også skryt av ein sjølverklært feminist om kor velinformert eg er om feminismen si historie og bakgrunn :opplyser:

Ja det var igrunn fint å lese dette. Man kan liksom fort blande mellom begrepene "likestilling" og "feminisme".

Personlig mener jeg det er kritisk viktig at vi har likestilling...altså i den grad at begge kjønn er ansett som likeverdige og at vi begge har like rettigheter til allt, både utdannelse og jobber/lønn osv.

Men kjenner jeg blir forbannet når det skal kvoteres og forskjellsbehandles "fordi man er mann eller kvinne". Den som er best kvalifisert BØR jo få stillingen! Uavhengig av kjønnet. Og det er så mange drivende dyktige og kompetente kvinner der ute så det bør ikke være noe problem for dem å nå til topps i yrkeslivet? Kjønnene har jo begge sine store styrker og svakheter. Hvorfor ikke slå seg sammen og kose oss med at vi utfyller hverandre? :klo:

Uff...tror nesten jeg må vaske øyeeplene mine etter å ha lest den linken over her...ÆSJ!!! :sjokkert:

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det veldig fint med meg selv. Bare elsker å bruke å kaste feministtøser. ;)

Anonymous poster hash: 37583...2a7

feministene tenker-man må ikke kjøpe hele grisen-for å få litt koteletter....ha ha

Slapp av mann-du finner sikkert drømmekvinnen til slutt.En som finner seg i alt mulig dritt fra absolutt alle menn-og har den sykdomshistorikken i journalen sin..Sånne damer-elsker jo dere sjåvinister.

Anonymous poster hash: 6214d...4ac

• Liker 1
Gjest O___o
Skrevet

Så jenter, kva seksuelle aktivitetar tykkjer dykk er så krenkande og nedverdigande at dykk nektar mannen dykkar å utføre dei? Kva for nokre mannlege fantasiar er det som fornærmar dykk mest?

Man kan da like å bli bundet fast, dasket på rumpen og bli revet i håret

og være opptatt av pappapermen, kjønnskvotering og ufrivillig deltid. 

Du veit kvinner og å gjøre to ting samtidig

og alt det der

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ALLE TAPERE er motbydelige-de blir sakte men sikkert fordervet og stygge innvendige,på grensen til farlige for andre mennesker...Dette gjelder taper-menn og taper-kvinner.Begge grupper kan få voldelige,sadistiske og psykopatiske tendenser...de ønsker å påføre normale mennesker.Som hevn-forde de selv er noen store tapere....

Han mannen so tydeligvis ønsker å misshandle en feminist-er jo et prakteksemplar på en taper som har blitt ond....og DUM : )

Anonymous poster hash: 6214d...4ac

Jaja du høres ikke ut som du har det helt bra med deg selv du.;) Sånne feminister som deg burde flyttet til et annet land å se hvordan kvinner har det der. I Norge har kvinner det best i verden, så derfor blir man lei det gnålet om hvor fælt kvinner har det. Suttrekopper har vi nok av på nav, som ikke gidder å jobbe eller ta høyere utdanning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fint du mener det.:) Jeg mener at feminister ikke har noe på jorden å gjøre. De kan flytte til Afrika eller et annet kontigent. Der er det sikkert mange snille menn. Spessielt siden Norge er så fælt.😭

Hva om man tenner på alt det du skrev da? Nå er ikke jeg en feminist i grunn heller da...men... Spørsmålet står!

Anonymous poster hash: 6387b...9ec

Skrevet

Jeg er en veldig likanes kar, men feminister ala Ottar er noe jeg missliker sterkt. Regner med at du missliker en del folk du også. Jeg er bare ærlig om det.:)

Ok Ottar kan jeg være med på. De er ikke bare feminister, de er fanatikere. Så der er vi enige. Jeg tolket det dithen at du mente alle som påberoper seg tittelen feminist. Og mange kan være feminister uten å være, som de sier på engelsk "a right-winged fruitcake".

AnonymBruker
Skrevet

Ok Ottar kan jeg være med på. De er ikke bare feminister, de er fanatikere. Så der er vi enige. Jeg tolket det dithen at du mente alle som påberoper seg tittelen feminist. Og mange kan være feminister uten å være, som de sier på engelsk "a right-winged fruitcake".

Nei mente de mest ekstreme ala Ottar. Får fnatt av sånne. Men er virkelig for likestilling og likeverd. Men grupper som Ottar driter en lang faen i menn, og tenker kun på seg selv som gruppe. Og så er de så skinnhellige og skal behandles som prinsesser. Dama mi er opptatt av likeverd og likestilling, og det syns jeg er bra.

Man kan sammenlikne det med ekstremister innenfor islam eller religion generelt. De tar det til der ekstreme. Finnes flotte folk som tror på en gud, er bare der at de "ekstreme" ødelegger for de andre.:)

Skrevet

Så fint du mener det.:) Jeg mener at feminister ikke har noe på jorden å gjøre. De kan flytte til Afrika eller et annet kontigent.Anonymous poster hash: 37583...2a7

- Du vet at Afrika befinner seg på jorden?

• Liker 2
Skrevet

Så jenter, kva seksuelle aktivitetar tykkjer dykk er så krenkande og nedverdigande at dykk nektar mannen dykkar å utføre dei? Kva for nokre mannlege fantasiar er det som fornærmar dykk mest?

Sunn, sikker, samtykkende er et godt utgangspunkt for god sex. Man gjør ikke noe som er fysisk skadelig, man bruker prevensjon og beksytter seg for kjønnssykdommer, og begge ønsker å delta på det som skjer. Det er bra sex for meg. Ingen fantasier er ulovlige, men man trenger ikke å dele alt med alle.  Hilsen feminist.  

Skrevet

Nei mente de mest ekstreme ala Ottar. Får fnatt av sånne. Men er virkelig for likestilling og likeverd. Men grupper som Ottar driter en lang faen i menn, og tenker kun på seg selv som gruppe. Og så er de så skinnhellige og skal behandles som prinsesser. Dama mi er opptatt av likeverd og likestilling, og det syns jeg er bra.

Man kan sammenlikne det med ekstremister innenfor islam eller religion generelt. De tar det til der ekstreme. Finnes flotte folk som tror på en gud, er bare der at de "ekstreme" ødelegger for de andre.:)

Da er vi enige da. Nei, har lite til overs for Ottar og lignende. Det verste er at de kaller omtrent all sex for overgrep og voldtekt. Gjør det vanskelig å faktisk skulle snakke om ordentlig overgrep når kvinner som liksom går i bresjen for resten av den skjørtekledde befolkningen misbruker ordet..

Skrevet (endret)

Da er vi enige da. Nei, har lite til overs for Ottar og lignende. Det verste er at de kaller omtrent all sex for overgrep og voldtekt. Gjør det vanskelig å faktisk skulle snakke om ordentlig overgrep når kvinner som liksom går i bresjen for resten av den skjørtekledde befolkningen misbruker ordet..

Dette har du bevis for og kan dokumentere om Ottarmedlemmer?

Endret av Vidalita
  • Liker 1
Skrevet

Dette har du bevis for og kan dokumentere om Ottarmedlemmer?

Ikke annet enn sitater fra et medlem. Selvfølgelig kan hun ha overdrevet eller kun ytret sin personlige mening om saken, men det fremsto ikke slik.

Så kanskje burde jeg skrevet at dette er MIN oppfatning basert på personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...