Gå til innhold

Rannveig Heitmann


Riskrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merkelig hvor forskjellige vi mennesker er. Jeg er på samme alder som Rannveig, og kjenner jeg får helt angst av å tenke på å leve hennes liv. Kanskje ikke den smarteste, men tøff er hun!

Endret av embla1807
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor forskjellige vi mennesker er. Jeg er på samme alder som Rannveig, og kjenner jeg får helt angst av å tenke på å leve hennes liv. Kanskje ikke den smarteste, men tøff er hun!

Tøff og tøff, synes vel i grunn det hun hadde vært litt tøff om hun hadde begynt å ta litt fornuftige valg. Ikke bare satt seg selv foran.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff og tøff, synes vel i grunn det hun hadde vært litt tøff om hun hadde begynt å ta litt fornuftige valg. Ikke bare satt seg selv foran.

 

True that. Man blir ikke automatisk "tøff" fordi man står for et dårlig valg... for tredje gang på rad....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

True that. Man blir ikke automatisk "tøff" fordi man står for et dårlig valg... for tredje gang på rad....

Så mye fordommer der ute. 

 

Heier på dem som tør, i dette samfunnet skal alt være a4 før det er godtatt.

 

Hva gjør deg så mye bedre at du kommer med uttalelser av mennesker du ikke kjenner;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fordommer der ute

Hva gjør deg så mye bedre at du kommer med uttalelser av mennesker du ikke kjenner;)

Litt misforstått kritikk, all den tid vedkommende avslører seg selv helt frivillig via egen blogg. Gang på gang.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt misforstått kritikk, all den tid vedkommende avslører seg selv helt frivillig via egen blogg. Gang på gang.

Folk må få leve egne liv uten at folk i fordomsfulle Norge skal dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få leve egne liv uten at folk i fordomsfulle Norge skal dømme.

 

Tøys. Tre barn med tre forskjellige menn går ut over en uskyldig tredjepart. Man trenger ikke å være "fordomsfull nordmann" for å se det. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan si så mye de vil, men jeg tror Rannveig er fullstendig klar over at dette vil følge henne resten av livet. Hun har fått mye dritt hele tiden, men nå syns jeg hele greia har gått over til å bli en personlig tragedie. 

Hverdagen hennes blir totalt snudd på hodet, hun må glemme seg selv for å få det til å gå rundt. 

Håper hun tar prevensjon litt mer alvorlig etter dette, til hun en gang treffer en hun vil slå seg til ro med. Det er sikkert ikke lett for en mann å godta en slik situasjon, men håper for hennes del at hun vil finne en. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg syns hun er tøff og sterk som ikke lar seg knekke av alle de stygge kommentarene hun får. Selv om hun har gjort noen dumme valg her i livet. Men dumme valg gjør vi alle, noen oftere enn andre. Jeg heier på henne og tror hun klarer dette selv om hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fordommer der ute. 

 

Heier på dem som tør, i dette samfunnet skal alt være a4 før det er godtatt.

 

Hva gjør deg så mye bedre at du kommer med uttalelser av mennesker du ikke kjenner;)

Å kalle det fordommer blir helt feil. Her snakker vi om barn som fødes inn en slik situajson. Det har ingenting med fordommer å gjøre. Det å gå på samme smellen gang på gang går utover en uskyldig tredje part. Hun er en god mor for all del det er ikke det jeg sier, jeg poengterer at hun setter seg selv og ikke minst barna i en vanskelig situasjon ved å gjøre som hun gjør.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle det fordommer blir helt feil. Her snakker vi om barn som fødes inn en slik situajson. Det har ingenting med fordommer å gjøre. Det å gå på samme smellen gang på gang går utover en uskyldig tredje part. Hun er en god mor for all del det er ikke det jeg sier, jeg poengterer at hun setter seg selv og ikke minst barna i en vanskelig situasjon ved å gjøre som hun gjør.

 

Nei, det blir ikke feil i det hele tatt. Hvilke situasjon mener du? Å bli født inn i en famile der en er ønsket av mor og flotte søsken? Støttende foreldre og fedre som deltar i barnas liv er det visst og...

 

Norge er et stabilt trygt land for barn og vokse opp i. 

 

Alle mennesker har rett til å velge sitt eget liv uten at noen skal dømme, skjønner ikke folk som bruker så mye energi på å bli sinte på andres valg………………………………………………………..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun sterilisere seg. Jaja. Hva skjedde egentlig med katten? Var det sånn at den forsvant og noen andre tok seg av den?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det blir ikke feil i det hele tatt. Hvilke situasjon mener du? Å bli født inn i en famile der en er ønsket av mor og flotte søsken? Støttende foreldre og fedre som deltar i barnas liv er det visst og...

 

Norge er et stabilt trygt land for barn og vokse opp i. 

 

Alle mennesker har rett til å velge sitt eget liv uten at noen skal dømme, skjønner ikke folk som bruker så mye energi på å bli sinte på andres valg………………………………………………………..

Det er ikke det det handler om her. Du ser virkelig ikke poenget jeg, og flere har skrevet om her inne! Det er ikke tvil om at Rannveig er en god mor og tar vare på barna sine. Men det å være god mor handler jo også om å være bevisst på barna sine. Det er ikke snakk om å dømme her, man stiller spørsmålstegn ved valgene til R, da hun igjen blir alenemor til et lite barn med en tredje far. Det er ikke en god situasjon, hverken sosialt, psykisk, fysisk, samfunnsmessig eller økonomisk. Du må se det store bildet her, og ikke være totalt blenda for søte små baby hender og gravidposter.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir ikke feil i det hele tatt. Hvilke situasjon mener du? Å bli født inn i en famile der en er ønsket av mor og flotte søsken? Støttende foreldre og fedre som deltar i barnas liv er det visst og...

 

Norge er et stabilt trygt land for barn og vokse opp i. 

 

Alle mennesker har rett til å velge sitt eget liv uten at noen skal dømme, skjønner ikke folk som bruker så mye energi på å bli sinte på andres valg………………………………………………………..

 

Les det Bootybuilder skriver i innlegget over, det er nemlig fasit.

 

Det du kommer med her er jo både skivebom og misforstått snillisme. Det er faktisk ikke RH det er synd på her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er selvfølgelig ingen ideel situasjon å ha tre barn med tre ulike fedre, men for RH har det nå engang blitt slik. Jeg synes det er helt forkastelig at det er så mange som sitter her og dømmer henne nedenom og hjem pga det. Det viktigste er vel at hun er en god mor, og klarer å ta vare på barna sine. Jeg jobber med barn, og det er ikke alltid A4-hjemmene er så perfekte som de ønsker å fremstå, heller.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ingen ideel situasjon å ha tre barn med tre ulike fedre, men for RH har det nå engang blitt slik. Jeg synes det er helt forkastelig at det er så mange som sitter her og dømmer henne nedenom og hjem pga det. Det viktigste er vel at hun er en god mor, og klarer å ta vare på barna sine. Jeg jobber med barn, og det er ikke alltid A4-hjemmene er så perfekte som de ønsker å fremstå, heller.

Igjen, det er ikke det som er poenget her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det Bootybuilder skriver i innlegget over, det er nemlig fasit.

 

Det du kommer med her er jo både skivebom og misforstått snillisme. Det er faktisk ikke RH det er synd på her.

Finnes ikke fasit på mennesker, vi er ulike, tar ulike valg vett du… si meg dere "menn" som rakker ned på den måten dere gjør, hva med å utvide horisonten litt?

 

Ser situasjonen,å ha barn krever alt-men her er en mor som er villig til å ofre alt også-HVA er det da som er gale? :veslejenta:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det det handler om her. Du ser virkelig ikke poenget jeg, og flere har skrevet om her inne! Det er ikke tvil om at Rannveig er en god mor og tar vare på barna sine. Men det å være god mor handler jo også om å være bevisst på barna sine. Det er ikke snakk om å dømme her, man stiller spørsmålstegn ved valgene til R, da hun igjen blir alenemor til et lite barn med en tredje far. Det er ikke en god situasjon, hverken sosialt, psykisk, fysisk, samfunnsmessig eller økonomisk. Du må se det store bildet her, og ikke være totalt blenda for søte små baby hender og gravidposter.

Du vet ikke hva som er best for fremmede mennesker, psykisk er det vanskeligere hvis de ev sliter med abort, sosialt kan det gå veldig bra- de har nettverk, fysisk? ..samfunnsmessig og økonomisk kan hun fint jobbe etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...