Gå til innhold

Rannveig Heitmann


Riskrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor mange av dere har et fryktelig behov for å rakke ned på Rannveig. Av og til blir ikke livet som man vil og ønsker det. De fleste flytter vel ikke frivillig. Samlivsbrudd og andre grunner gjør at man må flytte. Kan tenke meg at hadde det vært opp til Rannveig hadde hun blitt boende på den samme plassen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg synes faktisk synd på RH. Det er bare en tragedie fra ende til annen. Jeg betviler ikke et sekund hennes morskjærlighet, men morskjærlighet og foreldreskap er mer enn bare kos og klemming, mat og leker. Man har som forelder også et enormt ansvar for den signaleffekten man har på sine egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun virker som en mor med mye kjærlighet og omsorg. Hun aktiviserer og liker å være sammen med barna sine. At det er optimalt med tre barn i en alder av 22? Sikkert ikke, men ser ingen ting som tyder på at hun ikke gjør en god jobb som mamma.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lalalala59

Hva får dere til å tro at det er snakk om 3 fedre?

Han hun fikk nr 1 med er i et nytt forhold der de har en baby.

Han hun fikk nr 2 med har blitt tvillingpappa etter han var utro.

Han hun venter nr 3 med var hun kjærester med inntil mars ca, de har nå slått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stusser litt på er at det virker som om hun flytter veldig ofte. Synes stadig vekk jeg ser på bloggen at hun er på flyttefot. Barna rekker liksom ikke finne seg til rette et sted før det er videre til neste. Forstår at hun trenger en leilighet som ikke er så altfor dyr, og litt størrelse på, og at det stadig dukker opp aktuelle. Men det blir så uforutsigbart for barnas del.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Å dæven døtte! Så det var altså sant likevel. Ikke vært inne på bloggen hennes på en stund nå, må inn å se nå! Mye kan sies om Rannveig, hun er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, men tøff det er hun! De fleste hadde nok tatt abort i hennes situasjon. Men alenemor med tre barn blir nok tøft selv om hun får mye hjelp av faren til jenta og forhåpentligvis også faren til den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg synes dette er leit for henne fordi hun har fått en solid "hat-skare" i sitt eget kommentarfelt og ertet på seg mange med provoserende innlegg. Nå som hun er på et svært sårbart sted i livet er det nok det siste hun trenger. Jeg er ingen Rannveig-fan men synes mannen burde på like mye kritikk: han har også valgt å ha ubeskyttet samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen Rannveig-fan men synes mannen burde på like mye kritikk: han har også valgt å ha ubeskyttet samleie.

Ja, men han har (sannsynligvis) ikke barn med tre forskjellige damer. Det er dét jeg tror mange reagerer på.
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi hun er 21 og skal bli trebarnsmamma betyr det ikke at hun er en dårlig mor. Hun har kanskje gjort noe dumme valg, det gjør vi alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Splitte mine bramseil! Men jeg tror nok hun er en god mor og tror hun klarer dette helt fint. Dårlig reklame for prevensjonsmiddelet hun reklamerte for, ja. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vi vet for lite ang andre damers valg av prevansjon gjør vi ikke? damer kan også bli gravid med prevansjon. Her har en mor bestemt seg for hva hun ønsker, valget er tatt og da er ikke abort et tema lenger.

 

Hva som er barns beste er veldig indivudellt, oppvekstvillkår for barn i Norge er ganske stabile og bra, kjærlighet og omsorg er dekket-så ser ikke helt problemet på samme måte.

 

Dette har ingenting med argumentet mitt å gjøre. Det jeg forsøkte å peke på er at mange bruker "å ta ansvar for sine handlinger" som ensbetydende med at man ikke bør ta abort.

 

Jeg dømmer ikke Rannveigs valg, eller har noen formening om hennes egnethet som mor. Jeg ønsket bare å påpeke at det å ta ansvar for ens handlinger også kan innebære å ta abort dersom en er spesielt dårlig egnet til å ta vare på et barn.

 

Synes dog det er interessant at du sier at oppvektvilkår for barn i Norge er stabile og bra. Det virker som du har hatt en god oppvekst, og det er fint. Men det er sannelig ikke faktum for alle av oss. Å vokse opp med en mental ustabil mor som bruker barnet sitt både som en bragd å leve livet gjennom, som trøst, psykolog, og som utpressingsmiddel er ikke stabilt, bra eller kjærlig (nå snakker jeg om egen erfaring og dette har egentlig veldig lite med Rannveig å gjøre, men det er stor forskjell på hvor godt barn har det - selv i Norge)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Han hun fikk nr 1 med er i et nytt forhold der de har en baby.

Han hun fikk nr 2 med har blitt tvillingpappa etter han var utro.

Han hun venter nr 3 med var hun kjærester med inntil mars ca, de har nå slått opp.

Og det er ikke en av de tidligere fedrene fordi...?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke en av de tidligere fedrene fordi...?

De er jo begge i nye forhold og har lite kontakt med rannveig utenom samarbeidet med barna. Hvorfor tror du det er en av de?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ashanti

Oisann. Bare av nysgjerrighet - hvordan klarer man seg økonomisk med 3 barn når man er alene? Jeg vet man får barnebidrag og barnetrygd og OS i noen år, men hva med når OSen er ferdig? Har hun begynt på skole/utdanning? Jeg spør ikke for å være slem, men er alene med ett barn selv og syntes det er dyrt nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Oisann. Bare av nysgjerrighet - hvordan klarer man seg økonomisk med 3 barn når man er alene? Jeg vet man får barnebidrag og barnetrygd og OS i noen år, men hva med når OSen er ferdig? Har hun begynt på skole/utdanning? Jeg spør ikke for å være slem, men er alene med ett barn selv og syntes det er dyrt nok.

Hun tjener ganske så greit på å utlevere seg og sitt via bloggen. Klikk gir penger!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Hun tjener ganske så greit på å utlevere seg og sitt via bloggen. Klikk gir penger!

 

Sant det, tenkte faktisk ikke på det engang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...