MarianneE Skrevet 7. juli 2015 #41 Skrevet 7. juli 2015 Hun tjener ganske så greit på å utlevere seg og sitt via bloggen. Klikk gir penger! Også har hun hatt et par fotooppdrag for ViMenn og laget reklame for telesex... 15
Elizabeth2014 Skrevet 7. juli 2015 #42 Skrevet 7. juli 2015 For å unngå spekulasjoner; Rannveig har nå selv skrevet i det siste innlegget sitt på Instagram at hun er 19 uker på vei. Og hun har skrevet i dagens blogginnlegg at det ikke er faren til Emma som er faren til barnet i magen. Og hun skriver også at hun "aldri" kommer til å si hvem faren til barnet i magen er... (Dog, "Mammatilmichelle" sa jo også at hun aldri kom til å røpe barnefarens identitet, men hun røpet det til slutt, så man vet "aldri" med disse bloggerene... ) Uansett, jeg har nå lest noen leser-kommentarer på bloggen til Rannveig, og jeg får vondt av henne... Hun får ekstreme mengder med hets/hat... Jeg har vært sjeldent innom bloggen hennes før, og jeg var faktisk ikke klar over hvor mye hets hun får. Huff... Egentlig engasjerer jeg meg ikke spesielt i akkurat denne bloggeren, men jeg engasjerer meg oppriktig i "fenomenet" med at tenåringsjenter og jenter i starten av tyveårene i et velutviklet I-land som Norge velger få barn såpass tidlig uten utdanning og uten støtte fra partner/familie, og uten at det var et planlagt valg.. Det er så langt fra mitt eget liv at det blir som å lese om et eksotisk folkeslag i Amazonas sin regnskog! - En 100% uforstålig livsførsel/livsvalg for meg selv, og dermed også litt "fasinerende" å lese/høre om, det må jeg innrømme... 19
SKE87 Skrevet 7. juli 2015 #43 Skrevet 7. juli 2015 For å unngå spekulasjoner; Rannveig har nå selv skrevet i det siste innlegget sitt på Instagram at hun er 19 uker på vei. Og hun har skrevet i dagens blogginnlegg at det ikke er faren til Emma som er faren til barnet i magen. Og hun skriver også at hun "aldri" kommer til å si hvem faren til barnet i magen er... (Dog, "Mammatilmichelle" sa jo også at hun aldri kom til å røpe barnefarens identitet, men hun røpet det til slutt, så man vet "aldri" med disse bloggerene... ) Uansett, jeg har nå lest noen leser-kommentarer på bloggen til Rannveig, og jeg får vondt av henne... Hun får ekstreme mengder med hets/hat... Jeg har vært sjeldent innom bloggen hennes før, og jeg var faktisk ikke klar over hvor mye hets hun får. Huff... Egentlig engasjerer jeg meg ikke spesielt i akkurat denne bloggeren, men jeg engasjerer meg oppriktig i "fenomenet" med at tenåringsjenter og jenter i starten av tyveårene i et velutviklet I-land som Norge velger få barn såpass tidlig uten utdanning og uten støtte fra partner/familie, og uten at det var et planlagt valg.. Det er så langt fra mitt eget liv at det blir som å lese om et eksotisk folkeslag i Amazonas sin regnskog! - En 100% uforstålig livsførsel/livsvalg for meg selv, og dermed også litt "fasinerende" å lese/høre om, det må jeg innrømme... Jeg tror 90% av det hatske som kommer i kommentarfeltet hennes er bekjente fra Alta. Klarer ikke se at så veldig mange andre gidder å bry seg så mye... 6
reiseglad Skrevet 8. juli 2015 #45 Skrevet 8. juli 2015 Hun tjener ganske så greit på å utlevere seg og sitt via bloggen. Klikk gir penger! Men i det siste har hun rast på blogglisten, lå vel på 150. plass nylig. Det blir det ikke spesielt mye penger av..... 3
Bootybuilder Skrevet 8. juli 2015 #47 Skrevet 8. juli 2015 Vil det ikke være lurere for henne å flytte hjem til Alta, så hun kan få mer hjelp. Det blir tungt å være alene med 3 små.
Jolene Skrevet 8. juli 2015 #48 Skrevet 8. juli 2015 Vell, hun er tøff som med viten blir alenemor til 3 barn med 3 ulike fedre. Det skal hun ha. Mer tror jeg ikke at jeg verken burde eller skal skrive... 3
Gjest faico Skrevet 8. juli 2015 #49 Skrevet 8. juli 2015 De er jo begge i nye forhold og har lite kontakt med rannveig utenom samarbeidet med barna. Hvorfor tror du det er en av de? Så da kan ingen av fedrene være utro?
Bootybuilder Skrevet 8. juli 2015 #50 Skrevet 8. juli 2015 Så da kan ingen av fedrene være utro? fordi hu skriver at det er barnefar nr 3.... 6
Gjest Notsolonely Skrevet 8. juli 2015 #51 Skrevet 8. juli 2015 Hun er bare 22, og om hun ønsker seg et barn til i fremtiden der hun er i et stabilt forhold, så har hun plutselig barn med fire forskjellige fedre :OO
Gjest faico Skrevet 9. juli 2015 #52 Skrevet 9. juli 2015 Hun er nok ikke den første i Norge og blir heller ikke den siste som får 3 barn med 3 forskjellige fedre. Men kanskje litt unormalt med før fylte 22. Men synes dette er like mye mannen sin feil. Han bør også ta ansvar. Han kan bruke kondom om han er usikker på at hun bruker sikker prevensjon 8
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. juli 2015 #53 Skrevet 9. juli 2015 Hun er nok ikke den første i Norge og blir heller ikke den siste som får 3 barn med 3 forskjellige fedre. Men kanskje litt unormalt med før fylte 22. Men synes dette er like mye mannen sin feil. Han bør også ta ansvar. Han kan bruke kondom om han er usikker på at hun bruker sikker prevensjon Helt enig med deg, faico! En mann har et like stort ansvar, fordi uten han kan heller ikke kvinnen bli gravid. Ut ifra det jeg har lest på bloggen, ser det ut til at RH nå blir alenemamma for tre. Og til det kan jeg bare si stakkars jente. Det er ikke mye mandig og/eller ansvarsbevisst å bare være med på moroa men ikke ta sin skjerv av konsekvensene.
skyflakes Skrevet 9. juli 2015 #54 Skrevet 9. juli 2015 Helt enig med deg, faico! En mann har et like stort ansvar, fordi uten han kan heller ikke kvinnen bli gravid. Ut ifra det jeg har lest på bloggen, ser det ut til at RH nå blir alenemamma for tre. Og til det kan jeg bare si stakkars jente. Det er ikke mye mandig og/eller ansvarsbevisst å bare være med på moroa men ikke ta sin skjerv av konsekvensene. De to første fedrene virker som de er ganske involvert i barnas liv. Hun skriver jo støtt og stadig hvor rart det er når begge barna har pappahelg, at hun savner barna når de er hos faren osv..?
Ultiva Skrevet 9. juli 2015 #55 Skrevet 9. juli 2015 (endret) De to første fedrene virker som de er ganske involvert i barnas liv. Hun skriver jo støtt og stadig hvor rart det er når begge barna har pappahelg, at hun savner barna når de er hos faren osv..? Begrepet alenemamma/pappa er rimelig utvannet. Så lenge man har minst 60 % av omsorgen for barnet så tror jeg faktisk at man kan kalle seg alenemamma/pappa. Selv om det for meg er veldig misvisende, i utgangspunktet ville jeg tro at en alenemamma/pappa satt med 100 % av ansvaret, noe det er tydelig at f eks Rannveig ikke gjør. Endret 9. juli 2015 av Ultiva 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. juli 2015 #56 Skrevet 9. juli 2015 De to første fedrene virker som de er ganske involvert i barnas liv. Hun skriver jo støtt og stadig hvor rart det er når begge barna har pappahelg, at hun savner barna når de er hos faren osv..? Jeg tar ditt ord på det, da jeg ikke har fulgt denne bloggen jevnlig. Slik jeg har forstått det, så bor den ene barnefaren i nord og den andre i nærheten av RH. Det jeg mente er at hun er (og ser ut til å forbli) alene om omsorgen i hverdagen, og det er ikke noe å kimse av - uavhengig om det er RH, Kari Nordmann, eller Ola Nordmann.
Gjest Hofmann Skrevet 9. juli 2015 #57 Skrevet 9. juli 2015 (endret) For å unngå spekulasjoner; Rannveig har nå selv skrevet i det siste innlegget sitt på Instagram at hun er 19 uker på vei. Og hun har skrevet i dagens blogginnlegg at det ikke er faren til Emma som er faren til barnet i magen. Og hun skriver også at hun "aldri" kommer til å si hvem faren til barnet i magen er... (Dog, "Mammatilmichelle" sa jo også at hun aldri kom til å røpe barnefarens identitet, men hun røpet det til slutt, så man vet "aldri" med disse bloggerene... ) Uansett, jeg har nå lest noen leser-kommentarer på bloggen til Rannveig, og jeg får vondt av henne... Hun får ekstreme mengder med hets/hat... Jeg har vært sjeldent innom bloggen hennes før, og jeg var faktisk ikke klar over hvor mye hets hun får. Huff... Egentlig engasjerer jeg meg ikke spesielt i akkurat denne bloggeren, men jeg engasjerer meg oppriktig i "fenomenet" med at tenåringsjenter og jenter i starten av tyveårene i et velutviklet I-land som Norge velger få barn såpass tidlig uten utdanning og uten støtte fra partner/familie, og uten at det var et planlagt valg.. Det er så langt fra mitt eget liv at det blir som å lese om et eksotisk folkeslag i Amazonas sin regnskog! - En 100% uforstålig livsførsel/livsvalg for meg selv, og dermed også litt "fasinerende" å lese/høre om, det må jeg innrømme... Dei gjer det fordi dei kan, fordi me andre velvillig betalar for det. Om ein er litt tett i nøtta, og uansett ikkje vil kunne satse på nokon karriere eller utdanning, er det relativt lukrativ business å vere serie-åleinemor i Noreg i dag. Det er ein form for parasittisme. Og som du kan lese i linken, er stort sett "parasitt" og "vert" av forskjellig art, så det er ikkje så rart du ikkje forstår tankegongen Endret 9. juli 2015 av Veslefrikk 5
Plengionika Skrevet 9. juli 2015 #58 Skrevet 9. juli 2015 Jeg syns det er tøft gjort av henne. Stå for de valgene hun har tatt og tar nå konsekvensene av de valgene. 2
Bootybuilder Skrevet 9. juli 2015 #59 Skrevet 9. juli 2015 Hun er bare 22, og om hun ønsker seg et barn til i fremtiden der hun er i et stabilt forhold, så har hun plutselig barn med fire forskjellige fedre :OO no shit... 1
Gjest O.G. Skrevet 13. juli 2015 #60 Skrevet 13. juli 2015 For å unngå spekulasjoner; Rannveig har nå selv skrevet i det siste innlegget sitt på Instagram at hun er 19 uker på vei. Og hun har skrevet i dagens blogginnlegg at det ikke er faren til Emma som er faren til barnet i magen. Og hun skriver også at hun "aldri" kommer til å si hvem faren til barnet i magen er... (Dog, "Mammatilmichelle" sa jo også at hun aldri kom til å røpe barnefarens identitet, men hun røpet det til slutt, så man vet "aldri" med disse bloggerene... ) Uansett, jeg har nå lest noen leser-kommentarer på bloggen til Rannveig, og jeg får vondt av henne... Hun får ekstreme mengder med hets/hat... Jeg har vært sjeldent innom bloggen hennes før, og jeg var faktisk ikke klar over hvor mye hets hun får. Huff... Egentlig engasjerer jeg meg ikke spesielt i akkurat denne bloggeren, men jeg engasjerer meg oppriktig i "fenomenet" med at tenåringsjenter og jenter i starten av tyveårene i et velutviklet I-land som Norge velger få barn såpass tidlig uten utdanning og uten støtte fra partner/familie, og uten at det var et planlagt valg.. Det er så langt fra mitt eget liv at det blir som å lese om et eksotisk folkeslag i Amazonas sin regnskog! - En 100% uforstålig livsførsel/livsvalg for meg selv, og dermed også litt "fasinerende" å lese/høre om, det må jeg innrømme... Enig med deg.
Anbefalte innlegg