Gå til innhold

Hva er det verste/latterligste/tragiske du har sett i en profiltekst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann på over 1,90:

"Liker damer i klemmehøyde, men skeptisk til små varmelamper."

Anonymous poster hash: 74ce3...629

Hahaha... Han kunne jeg tatt kontakt med, men usikker på om jeg ville blitt avvist pga høyde (160) :-)

Anonymous poster hash: f89cb...252

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som noen bør skrive:

"Eldgammel pjokk i min verste alder, med på veldig lite, hater solnedganger og liker å kose meg med noe vondt i glasset".

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Eg hugsar det var ein del kvinner som kom med tiradar mot "eldre menn". Og sjølv om eg var i den aldersgruppa dei søkte, vert eg ikkje videre imponert over det. Sutring er i det heile teke ganske så turn-off på ein nettprofil. "Overkoselige" brukarnamn er heller ikkje så veldig attraktivt. "Soltrall", "Trallemor", "Tralleguri" o.s.v. Då ser eg heller at du kallar deg "pisseguri".

Endret av Veslefrikk
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som noen bør skrive:

"Eldgammel pjokk i min verste alder, med på veldig lite, hater solnedganger og liker å kose meg med noe vondt i glasset".

Eventuelt bare unngå de aller verste klisjéene.

Anonymous poster hash: 88529...a02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Eventuelt bare unngå de aller verste klisjéene.

Anonymous poster hash: 88529...a02

 

 

Å skrive "Jeg er en singel mann som søker dame" er vel det eneste "riktige" man kan skrive vel, for å unngå å bli satt i bås som klisjeefyllt eller patetisk? Eller...vent...det går ikke det heller for da er man visst lat og lite kreativ om man skriver så liten tekst :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Alle velkjente klisjeer:

 

Også de med bilder av seg selv på fjelltopper, i kajakk, på sykkel eller strikkhopp. Jeg blir sliten bare av å se på dem...

 

 

:fnise:

 

Det tyter av de folka der! Og alle tror jo selvsagt at det å vise at man er sporty og glad i frisk natur er en garanti for å få seg noe. Kommer sikkert av at de som ofte brukte mye tid på geek-interesser inne, ble stemplet som tapere. Da må man jo for all del motbevise dette vetu ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å skrive "Jeg er en singel mann som søker dame" er vel det eneste "riktige" man kan skrive vel, for å unngå å bli satt i bås som klisjeefyllt eller patetisk? Eller...vent...det går ikke det heller for da er man visst lat og lite kreativ om man skriver så liten tekst :fnise:

Nei? Det handler jo bare om å vise at man er litt original. Når 85% av menn (og sikkert kvinner også, det vet jeg ikke noe om) på datingsider skriver omtrent det samme om seg selv er det klart at de fort blir stemplet som uinteressant.

Anonymous poster hash: 88529...a02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder: "Kosegutt søker venninde for eventyr i diskresjon".  Nå har det seg sånn at jeg møter på denne kosegutten (på nærmere 40 år) flere ganger i uka, og alt etter hvilket humør jeg er i, så sliter jeg til tider enda med å holde meg alvorlig. Etter et halvt år.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei! Hyggelig at du stakk innom profilen min! Så hva skal man skrive her da? ;):) Skal prøve kort å beskrive meg selv, hehe: Er ei hyggelig jente på 30 år med beina godt plantet på jorda! Liker eventyr, fart og spenning. Hunden min Pepsi er min øyensten. Nyter alkohol i sosialt samvær med andre. Ser etter et lekent menneske som jeg kan oppleve nye ting med! Tror du at du kan være den rette for meg? Sleng inn en melding da vell!! 'Live, love, laugh', hehe."

....

Anonymous poster hash: 45b03...f8d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Er med på det meste"

Anonymous poster hash: 74ce3...629

 

 

Bahah skulle skrive den selv..  "er med på det meste ;) ;) ;)". Ok? Manwhore much? 

Anonymous poster hash: 9cae7...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

"Hei! Hyggelig at du stakk innom profilen min! Så hva skal man skrive her da? ;):) Skal prøve kort å beskrive meg selv, hehe: Er ei hyggelig jente på 30 år med beina godt plantet på jorda! Liker eventyr, fart og spenning. Hunden min Pepsi er min øyensten. Nyter alkohol i sosialt samvær med andre. Ser etter et lekent menneske som jeg kan oppleve nye ting med! Tror du at du kan være den rette for meg? Sleng inn en melding da vell!! 'Live, love, laugh', hehe."

....

Anonymous poster hash: 45b03...f8d

 

hehe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nei? Det handler jo bare om å vise at man er litt original. Når 85% av menn (og sikkert kvinner også, det vet jeg ikke noe om) på datingsider skriver omtrent det samme om seg selv er det klart at de fort blir stemplet som uinteressant.

Anonymous poster hash: 88529...a02

 

 

Joda, men når allt det orginale er brukt opp er det vanskelig å finne på noe orginalt :fnise:

Det er riktig at det er viktig å skille seg ut på slike sider....men det kan liksom fort bli litt krampeaktig å skulle være orginal også? Og dersom man virkelig trives med friluft og "turer i skogen" så bør man vel være ærlig å få det frem på profilen. Man skal selge seg selv, og da må man få frem sannhetene om en selv også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som gnåler om at de er opptatt av helse og trening, men har "sjokoladedager" flere ganger i uka.



Anonymous poster hash: d56b5...679
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hei! Hyggelig at du stakk innom profilen min! Så hva skal man skrive her da? ;):) Skal prøve kort å beskrive meg selv, hehe: Er ei hyggelig jente på 30 år med beina godt plantet på jorda! Liker eventyr, fart og spenning. Hunden min Pepsi er min øyensten. Nyter alkohol i sosialt samvær med andre. Ser etter et lekent menneske som jeg kan oppleve nye ting med! Tror du at du kan være den rette for meg? Sleng inn en melding da vell!! 'Live, love, laugh', hehe."

....

Anonymous poster hash: 45b03...f8d

:fnise:

Anonymous poster hash: b59a3...a8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det kvinner som oftest skriver i profiltekstene sine da? 

 

Jeg har observert at det er svært mange menn som skriver høyden sin i profilteksten sin (gjerne på tinder), gjerne med en kommentar at det er så mange som lurer. Er det virkelig SÅ mange som spør etter høyde? Gjerne svar om dere selv gjør det (kvinner) eller om dere har opplevd at noen har spurt (menn). Det kunne aldri falt meg inn å gjøre. 



Anonymous poster hash: b59a3...a8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som noen bør skrive:

"Eldgammel pjokk i min verste alder, med på veldig lite, hater solnedganger og liker å kose meg med noe vondt i glasset".

Jeg synes faktisk ikke denne var så ille så lenge det er skrevet med et glimt i øyet og er åpenbart ment sarkastisk. :) 

Anonymous poster hash: b59a3...a8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hva er det kvinner som oftest skriver i profiltekstene sine da? 

 

Jeg har observert at det er svært mange menn som skriver høyden sin i profilteksten sin (gjerne på tinder), gjerne med en kommentar at det er så mange som lurer. Er det virkelig SÅ mange som spør etter høyde? Gjerne svar om dere selv gjør det (kvinner) eller om dere har opplevd at noen har spurt (menn). Det kunne aldri falt meg inn å gjøre. 

Anonymous poster hash: b59a3...a8b

 

 

Hvis jeg har chattet en stund med en mann og kanskje kunne tenke meg å møte han, så vil jeg vite høyde før jeg bestemmer meg, ja. Hittil har jeg ikke vært aktuelt for meg å spørre. Og jeg synes det er svært bra at noen oppgir høyden, men de burde jo skrive noe annet også.

Anonymous poster hash: 74ce3...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg søker DEG"



Anonymous poster hash: 74ce3...629
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. bilder på Tinder, så er det noen av mennene rundt 40 som har bilde av seg selv tett inntil en ung, pen sminket kvinne, så de ser ut som kjærester ved første øyekast. Men så går det opp for en at det muligens kan være datteren hans. Kanskje prøver de å imponere oss, men jeg tror kanskje ikke det har den ønskede effekten...



Anonymous poster hash: 74ce3...629
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er det kvinner som oftest skriver i profiltekstene sine da? 

 

Jeg har observert at det er svært mange menn som skriver høyden sin i profilteksten sin (gjerne på tinder), gjerne med en kommentar at det er så mange som lurer. Er det virkelig SÅ mange som spør etter høyde? Gjerne svar om dere selv gjør det (kvinner) eller om dere har opplevd at noen har spurt (menn). Det kunne aldri falt meg inn å gjøre. 

Anonymous poster hash: b59a3...a8b

 

Jenter over 1,70 lurer forholdsvis ofte, fordi mange vil kunne ha høye hæler og fortsatt være merkbart lavere enn mannen. Men jeg tror ikke det er så viktig at man tjener noe særlig på å ha det i profilteksten. Lurer de, så spør de vel heller senere? Men siden så mange har det, tenker noen kanskje at damene tror de er lave hvis de ikke oppgir høyden sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...