Gå til innhold

Det er ingenting som heter menn lengre, de er kjerringer hele gjengen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å, hvem bryr seg. La menn være som de vil. Noen bryr seg mer om hygiene og om hvordan de ser ut og det er helt ok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, hvem bryr seg. La menn være som de vil. Noen bryr seg mer om hygiene og om hvordan de ser ut og det er helt ok.

Eller at mennesker får være som de er. Hyggelig det, og spesielt artig med mennesker som tør utfordre seg selv litt.Krydrer hverdagen:) 

Selv finner jeg det null sexy med menn i stringtruse, neglelakk og lebestift,, men det er mine preferanser. Men om folk går slik, nei det har jeg null prob med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Har det ikke gått for langt? En kompis dukka opp i et selskap og skrøt av at han hadde begynt å bruke stringtruse når han gikk i dressbukse fordi rumpa ble finere. Over alt ser du gutter i så trange bukser at ballene buler i smekken som om de trygler etter litt plass. Jeg kjenner gutter som sminker seg, som lakker negler og som til og med har begynt å vokse legger. Homsene må gjerne gjøre det, men en heterofil mann skal være mann, så får de andre kuksuger-utskuddene bare forsøke å bli kvinner!

Jeg blir litt irritert. I alle år har kvinner brukt mengder av tid på å pynte seg for mannen, for å være armcandy og da synes jeg svarte meg at mennene kan være menn. Nå skal vi plutselig bære like mange poser hjem fra butikken. Han skal plutselig være like mye hjemme med barna som meg og kjøkkenet er jeg kasta ut fra. For ikke å snakke om alle mennene som plutselig har begynt å stå på alle fire og be konene om å ta dem i analen, som kvinner. Hva er galt?

Hver eneste gang jeg går ned på en fyr, er jeg redd for å finne en vagina i det jeg drar ned buksa! Eller snart må jeg vel vippe opp skjørtet hans og trekke stringtrusen til side! Forbanna bøgfolk!

Anonymous poster hash: 2c019...d8e

Det var et stort engasjement over utviklingen og trendene i dagens samfunn. Vil tro de fleste vet med sikkerhet at det ikke dreier seg om å fremstå eller være homse. Tror garantert de fleste damer aldri er usikre på hvilke kjønn dem er sammen med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...