Favole Skrevet 25. august 2015 #421 Del Skrevet 25. august 2015 Så bra at alt var fint Tianna! Jeg er 9+3 og sier at jeg er ni uker, orker ikke forvirre meg selv mer enn nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 26. august 2015 #422 Del Skrevet 26. august 2015 Jeg skal ul i morgen!! Er så spent!! 😁😁 (har ikke lært meg figurene her inne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 26. august 2015 #423 Del Skrevet 26. august 2015 Uker: antall fullførte er uker du ER, mens uken du er i er uken etter. Jeg er 9+0 i dag, og er ni uker på vei, men i min tiende uke. Akkurat som at jeg er 27, men i mitt 28. år, eller at vi er i det 21. Århundret. Men jeg sier også antall fullførte uker når andre spør, "jeg er ni uker på vei". Kvalmen kommer og går her, men den var hakket mer intens forrige uke. Nå driver jeg og kaster opp uten å være veldig kvalm, litt som å nyse eller hoste. Det bare skjer! Noe som innimellom skaper litt rare situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superwomanwoman Skrevet 27. august 2015 #424 Del Skrevet 27. august 2015 Wii! Ultralyd overstått OG 12 uker! Ser ut som at dette går bra! Vi kunne antyde en gutt, uten å si noe sikkert da greia gikk mer oppover og jordmor sa det så ut som baller også, men at jenter var hovne. Men vi tipper på en gutt uten sikkerhet alt sto bra til og hoppa og spretta rundt! *Lykke* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. august 2015 #425 Del Skrevet 27. august 2015 Hei alle! Lenge siden jeg har vært her inne nå.. syns termingruppen på facebook er så fin at det blir mest der! Var på ul i går og ble satt frem til å være 12+3 i dag. Veldig kjekt å se en aktiv og frisk liten klump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 27. august 2015 #426 Del Skrevet 27. august 2015 Var hos lege idag og tok prøver og søkte om fødeplass og hele pakka. Er 12 uker idag og hun mente jeg kom sent inn! Har lest på nett at det ikke tas prøver før uke 12, men det sa hun ikke stemte. Skal tilbake allerede om 2 -3 uker så nå er jeg igang :d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 27. august 2015 #427 Del Skrevet 27. august 2015 Var på ultralyd i dag! Fikk se et hjerte som blinket, som legen sa, så da er det liv! 👏 håper det fortsetter sånn! 😊 6-7 uker på vei i dag! 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 27. august 2015 #428 Del Skrevet 27. august 2015 Hei alle! Lenge siden jeg har vært her inne nå.. syns termingruppen på facebook er så fin at det blir mest der! Var på ul i går og ble satt frem til å være 12+3 i dag. Veldig kjekt å se en aktiv og frisk liten klump. Hvor finner man fb gruppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. august 2015 #429 Del Skrevet 27. august 2015 Hurra for fine ultralydresultater Her ble det en ekstra ul på meg i går grunnet blødninger og smerter, men ingenting galt heldigvis. Er bare litt over ni uker på vei, men fikk se bevegelser fra den lille, veldig stas Hos meg ble det også tatt blodprøver på første kontroll denne uka, spurte ang det med 12 uker men det var visst ikke tilfelle Rart at det praktiseres ulikt på akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 27. august 2015 #430 Del Skrevet 27. august 2015 Så kult at du fikk se bevegelser allerede i uke 9 Selv så jeg ingen bevegelser på min UL i den uka, men hele seansen var unnagjort på noen få minutter, så fikk egentlig ikke sett så mye. I morgen er det ny UL og det blir veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. august 2015 #431 Del Skrevet 27. august 2015 Gynekologen holdt på en stund siden jeg kom inn grunnet blødninger, så hadde tid til å se litt ekstra. Hun sa det ikke var ofte man fikk med seg bevegelsene når de var så små, de er vel ganske nylig begynt å røre på seg. Med førstemann så vi ingenting til det på ul i uke 10, så det var ganske gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. august 2015 Forfatter #432 Del Skrevet 27. august 2015 Hvor finner man fb gruppen? Termin i mars?? Send meg en pm så kan jeg legge deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nada Skrevet 29. august 2015 #433 Del Skrevet 29. august 2015 Melder meg inn her. Nada, 34 år, Sunnmøre, barn nr 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulfen Skrevet 31. august 2015 #434 Del Skrevet 31. august 2015 Kanskje på tide å melde seg inn her nå 😊 jeg er 13+1 og har akkurat fortalt hele familien at første barnebarn og oldebarn kommer i mars, og alle hjerter gleder seg! Jeg er 23 år og bor i trondheim :-) har også vært på ultralyd og sett en sprellende liten spire for noen uker siden 💕 hihi! Første svangerskapskontroll i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. august 2015 #435 Del Skrevet 31. august 2015 Gratulerer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 31. august 2015 #436 Del Skrevet 31. august 2015 Fått time på gyn. poliklinikk, blir gående der resten av svangerskapet Håper jeg endelig kan få meg en ultralyd!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 31. august 2015 Forfatter #437 Del Skrevet 31. august 2015 Melder meg inn her. Nada, 34 år, Sunnmøre, barn nr 3. Kanskje på tide å melde seg inn her nå jeg er 13+1 og har akkurat fortalt hele familien at første barnebarn og oldebarn kommer i mars, og alle hjerter gleder seg! Jeg er 23 år og bor i trondheim :-) har også vært på ultralyd og sett en sprellende liten spire for noen uker siden hihi! Første svangerskapskontroll i morgen! Velkommen inn dere to til den halvdaue skravletråden Legg inn termin så legger jeg dere på lista Jeg tror jeg kjenner bitte bitte bitte små spark allerede 14 uker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 31. august 2015 #438 Del Skrevet 31. august 2015 Melder meg inn her. Nada, 34 år, Sunnmøre, barn nr 3. Kanskje på tide å melde seg inn her nå jeg er 13+1 og har akkurat fortalt hele familien at første barnebarn og oldebarn kommer i mars, og alle hjerter gleder seg! Jeg er 23 år og bor i trondheim :-) har også vært på ultralyd og sett en sprellende liten spire for noen uker siden hihi! Første svangerskapskontroll i morgen! Gratulerer så masse, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 31. august 2015 #439 Del Skrevet 31. august 2015 Velkommen inn dere to til den halvdaue skravletråden Legg inn termin så legger jeg dere på lista Jeg tror jeg kjenner bitte bitte bitte små spark allerede 14 uker i morgen Så fantastisk!! Heldig som kan kjenne bebis! Gleder meg til jeg også kan merke noe. Det tar visst lengre tid om man er førstegangs da, så kan visst ikke regne med å kjenne noe før i uke 18-20 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 31. august 2015 Forfatter #440 Del Skrevet 31. august 2015 Så fantastisk!! Heldig som kan kjenne bebis! Gleder meg til jeg også kan merke noe. Det tar visst lengre tid om man er førstegangs da, så kan visst ikke regne med å kjenne noe før i uke 18-20 :/ Jeg kjente liv med mini da jeg var 16 uker. Han var en bajas inni der da. Drev å tok salto på ul i uke 12 sånn at gyn slet med å måle Så kan jo hende du merker noe før uke 18. Men jeg trodde ikke helt på det før jeg var på oul og kjente de bevegelsene jeg så der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå