Lumos Skrevet 17. september 2015 #521 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg har bestilt oss vogn i dag! Gleder meg sånn til den kommer i posten! Iiiiiiihh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. september 2015 #522 Del Skrevet 17. september 2015 Så gøy! Hvilken vogn ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 17. september 2015 #523 Del Skrevet 17. september 2015 Oi, glemte å skrive det! Stokke Trailz ble det, den utfyller alle våre krav til vogn Som jeg gleder meg til å trille den rundt på stuegulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. september 2015 #524 Del Skrevet 17. september 2015 Moro! En selger på barnas hus prøvde desperat å selge meg den vogna for noen uker siden Den ser jo helt klart best ut av Stokke sine vogner håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. september 2015 Forfatter #525 Del Skrevet 17. september 2015 Hei, Jeg vil også være med her ca 10+2 idag (hvis det fortsatt er noe der da), termin er satt til 14 april, holder til i Rogaland Velkommen At formen blir bedre i 2. trimester er en alt for stor løgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 17. september 2015 #526 Del Skrevet 17. september 2015 Moro! En selger på barnas hus prøvde desperat å selge meg den vogna for noen uker siden Den ser jo helt klart best ut av Stokke sine vogner håper du blir fornøyd! Det håper jeg også Har prøvd å trille den noen ganger, og jeg synes den virker god, men jeg har ikke trillet så veldig mange andre vogner så har ikke sånn kjempemye å sammenligne med heller da Barnas Hus sine selgere er jo helt ram på å ville selge! Synes det er kjempetravelt å være der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. september 2015 #527 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg har bestilt oss vogn i dag! Gleder meg sånn til den kommer i posten! Iiiiiiihh! Oioi, Grattis! Gøy! Gleder meg til jeg også kan begynne å handle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 18. september 2015 #528 Del Skrevet 18. september 2015 Noen som har begynt å strikke? Jeg skal ut og kjøpe garn imorgen. Gleder meg! Har funnet masse fine og enkle oppskrifter på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 19. september 2015 #529 Del Skrevet 19. september 2015 Ja, jeg strikker! Har strikket noen år nå, men er ingen ekspert ennå, hehe Har helst strikket babyplagg for de blir raskere ferdige enn store ting 😄 Akkurat nå strikker jeg et smetteskjerf Hva strikker dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 19. september 2015 #530 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg skal starte på denne idag: http://rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html Er en stund siden jeg har strikket nå. Husker nesten ikke hvordan jeg la opp engang. Men den genseren der så enkel ut + hjelp av youtube så går det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 19. september 2015 #531 Del Skrevet 19. september 2015 Koselig liten genser! Den får du til Er vel bare rillestrikk utenom ribbekantene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. september 2015 #532 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg skal starte på denne idag: http://rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html Er en stund siden jeg har strikket nå. Husker nesten ikke hvordan jeg la opp engang. Men den genseren der så enkel ut + hjelp av youtube så går det vel Åh, den vil jeg også strikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 21. september 2015 #533 Del Skrevet 21. september 2015 Hvilken barnevogn har dere lyst på/tenkt på å kjøpe? Hvorfor og hvilken pris endte dere på? Trenger tips 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 21. september 2015 #534 Del Skrevet 21. september 2015 17 uker i dag! :D Vi kjøpte Stokke Trailz til 10k, både understell, bag og sportsdel, da var den vel 12% nedsatt. Kjøpte den på Babybanden, de har ofte pakketilbud har jeg sett Vi valgte den pga. svingbare hjul som kan låses, stor og lang bag, høy å trille (vi er ganske høye), håndtaket kan vinkles opp og ned, luftdekk, og mange muligheter for liggestilling i sportsdelen, som forresten kan vendes både mot den som triller og ut mot verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 21. september 2015 #535 Del Skrevet 21. september 2015 Vi har en Emmaljunga Edge duo black fra første barn, men skulle jeg kjøpt ny vogn ville jeg nok vurdert Bugaboo Buffalo. Mulig vi likevel ville endt opp med Edgen, den er fantastisk! Men litt tung inn og ut av bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. september 2015 #536 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg har veldig lyst på bugaboo buffalo, men klarer ikke helt å rettferdiggjøre prislappen Og den er vanskelig å få tak i brukt her, tror kanskje jeg har sett to eksemplarer av den her i byen. Vi har kjøpt emmaljunga super viking med lufthjul, ender vel på ca 8000 for understell, bag og sportsdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 21. september 2015 #537 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg har selv lyst på Stokke trailz eller Silver cross sleepover! Greier ikke å bestemme oss helt for hva vi velger enda, men har god tid enda heldigvis! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. september 2015 #538 Del Skrevet 21. september 2015 Vi har lyst på bugaboo buffalo, men har ikke bestemt oss enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 22. september 2015 #539 Del Skrevet 22. september 2015 Vi har lyst på bugaboo buffalo, men har ikke bestemt oss enda Den vil jeg også ha Ser mange i Oslo som har den nå og den ser kjempefin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. september 2015 #540 Del Skrevet 22. september 2015 Vogn altså, det er jo kjempevanskelig! Vi har i utgangspunktet lyst til å kjøpe brukt, det er såå mange pent brukte barnevogner til en brøkdel av prisen på finn. Ikke at vi er så gjerrige, men jeg tror behovene våre kommer til å endre seg ganske mye fra første halvår (sommer og nyfødt) til andre halvår (vinter og ikke like nyfødt), og da vil vi ha litt større rom for å heller kjøpe to. Vi bor jo sånn til at det er dårlig med brøyting om vinteren, og trenger en robust vogn som kommer frem over alt, samtidig vil vi helst ha så liten som mulig med tanke på inn og ut av bil osv. på sommeren. Stokke Trailz virker veldig OK, men er litt dyr ... Mens en nesten ubrukt TFK Joggster Twist (som jeg har skjønt også kan passe våre behov), ligger ute til noen tusenlapper. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå