Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Veldig sant. Jeg har allerede vært hos legen to ganger, men er pga stoffskifte. Så ho sa at neste gang tar vi blodprøvene. Og da sender ho vel henvisning om OUL også. Husker ikke helt hvor tidlig jeg fikk den datoen sist gang :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk innkalling her om dagen, men hadde jo tidlig ul på sykehuset her så gyn la til at jeg måtte settes opp til oul, fått time i slutten av oktober eller når det var.

Har ikke vært hos lege enda. Forrige gang hadde jeg allerede vært flere ganger, fått sykemelding pga kvalme osv. Godt å slippe det nå :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit å slippe det ja. Mon tro om vi bærer på et annet kjønn nå enn sist. Hva føler du?

Jeg har bestilt JM time når jeg er i uke 16. Skal til samme dama som sist. Gleder meg :danse:

Jeg får ul på sykehuset også i uke 16 pga diabetesen, så jeg føler kanskje ikke OUL haster sååå mye :P Regner ikke med det er så veldig ventetid på sykehuset. Lov å håpe i hvertfall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg snakker om babyen sier jeg "han", men det kan være fordi jeg har en sånn en fra før :P enn du? Hadde jo vært gøy med en av hver, men en guttebass til gjør meg ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en følelse av at det er ei jente denne gangen.. Men jeg lurer veldig på å ikke få vite kjønnet før fødselen da :) Det virker så utrolig spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg sykmeldt til og med onsdag. Var på legen på fredag. Hun ville sykmelde meg ut denne uka for å se om migrene kan skyldes stress,men jeg synest tre dager er nokk. Så får vi se. Jeg har enda jamnt med hodeverk,men har enda ikke hatt ett anfall av migrene.

Hun tok blodtrykket mitt,men det er ok. Så hvet ikke hvorfor jeg har så mye hodepine.....Men det fine veret gjør jo heller ikke susen :rolleyes: Dumt å syte over fine veret når det endelig er her :regn:

Dere som har vert kvalme, når gikk det over hos dere?. Jeg går å venter. Synest det har nådd en topp nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 11+4, klokka er snart 10 og jeg er ikke kvalm enda!! Har vært kronisk kvalm i 5 uker nå. Kanskje det endelig holder på å gi seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var det verste over etter uke 15 ca, men det kom tilbake i perioder hele svangerskapet. Nå er jeg 9+2 og det er flere dager jeg ikke er kvalm enn dager jeg er det. Det hjelper veldig med postafen og regelmessige måltider denne gangen da, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en time til ultralyd!!  Kvalm jeg! Tenkt om det ikke er noe der, at jeg bare har innbillt meg allt...  :bond:

Men snart vet jeg!!  Gruer og gleder meg! Så nå burde jeg vel dra!  

Huske å puste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kvalm igjen... :( Har spydd hver kveld siste dagene, og jeg har neste ikke spydd i det hele tatt før. Utrolig kjipt! Nå er jeg 12+2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig da Lumos.... Her e jeg utrolig trøtt og kvalm. Å jeg har gått rundt å skrytt av at jeg ikke har vert dårlig denne gangen. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sliter med å pusse tenna? Brekningsrefleksen har på en måte flytta seg opp i munnen. Spydde ut baderomsvinduet imorges, ned på blomsterbeddet til naboen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en time til ultralyd!! Kvalm jeg! Tenkt om det ikke er noe der, at jeg bare har innbillt meg allt... :bond:

Men snart vet jeg!! Gruer og gleder meg! Så nå burde jeg vel dra!

Huske å puste :)

Hvordan gikk det i dag? :hoppe:

Kan ikke tiden gå litt fortere. Slik at jeg også kan dra på UL og være 12 uker? :bond::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det gikk veldig bra :D det var baby der :) Bare en faktisk ;) 

Trodde jeg var i uke 8, men er i uke 9!!! :D Det betyr at jeg ble gravid 4 dager etter tr! 

du kan jo ta nå, jeg orker ikke å vente til uke 12! Jeg måtte vite det nå ;) 

Beste følesen i verden! :D Happy happy happy! 

Å som lege sa, at nå burde jeg bare slappe av, for allt tyder på at dette skal gå bra! :D weeee! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var i uke 8, men er i uke 9!!! :D Det betyr at jeg ble gravid 4 dager etter tr!

Å som lege sa, at nå burde jeg bare slappe av, for allt tyder på at dette skal gå bra! :D weeee! :D

Gratulerer! Jeg dro også i uke 9, var så nysgjerrig :) kunne se at armer og bein var på vei. En veldig kjekk opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier uke 8, 9 osv. Mener dere da f.eks 9 fullgåtte uker? Altså 9+0 - 9+6? Eller fra 8+1 =uke 9? Appene mine sier litt forskjellig. Jeg er 9+3 i dag, og babyverden sier jeg er i uke 9, mens Gravid&baby appen sier at jeg er i uke 10 :vetikke:

Gratulerer så masse med fin UL Tianna! Det må være helt fantastisk å få en bekreftelse på at alt er bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så bra :strix: det var godt å høre. Virkelig glede :rodmer:

Det forklarer jo at du fikk så sterk positiv test :) kult..

Jeg teller fullgåtte uker. I dag er jeg 13 fullgåtte uker. Så jeg sier nå i 6 dager til at jeg er i uke 13. Føler det er juks å telle den uken jeg er på vei inn i :fnis:

Er som å si at jeg er i mitt 30 år når noen spør hvor gammel jeg er.. Når jeg i virkeligheten er 29. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...