Gå til innhold

Kunne du datet en mann uten sixpack?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Ja, det er jo poenget mitt, at noen syntes en ser bedre ut er i så måte en bonus, men ikke det primære formålet. Spørs jo hva man maner er mye, jeg trener annenhver dag nå, men i perioder omtrent hver dag. 

Anonymous poster hash: dd61a...601

 

...Som jeg mener er for mye. For meg, altså, ikke for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo poenget mitt, at noen syntes en ser bedre ut er i så måte en bonus, men ikke det primære formålet. Spørs jo hva man maner er mye, jeg trener annenhver dag nå, men i perioder omtrent hver dag.

Anonymous poster hash: dd61a...601

Men skal man ha perfekt kropp så må man være nøye med kostholdet og. Jeg hadde ikke orket å være med en som var overdrevent opptatt av hva han spiste hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Som jeg mener er for mye. For meg, altså, ikke for deg :)

 

Det er greit. Men det kommer jo også an på hvor lenge man trener og hva man gjør. jeg tar intensive timesøkter istedet for å henge på studioet flere timer der man har lange pauser. Det gjør også sitt til at man gjerne ikke får noen "bolerkropp" men en mer definert kropp som er mer funksjonell. 

 

Min filosofi rundt det er at kroppen er til for å brukes og selv om man tar en time hver dag så er det likevel mindre enn det som mennesker egentlig utviklet seg til gjennom evolusjonen, vi skulle jo "egentlig" ha brukt masse kalorier på å løpe fra rovdyr og jakte på byttedyr. Evolusjonen "formet" oss i sitt "bilde" og jeg prøver vel egentlig bare å gjøre det beste ut av det innen rimelighetens grenser :)

Anonymous poster hash: dd61a...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal man ha perfekt kropp så må man være nøye med kostholdet og. Jeg hadde ikke orket å være med en som var overdrevent opptatt av hva han spiste hele tiden

 

Selvsagt, men man kan komme ganske langt uten å være for opptatt av kosthold så lenge man spiser relativt sunt. Man har sixpack og man har sixpack om du skjønner hva jeg mener. Tonede magemuskler er mye enklere å få enn sixpack som buler ut med totalt fravær av fett og jeg satser mer på den første kategorien. 

 

Mange har også et overdrevet forhold til proteinshakes og lignende, man skal faktisk trene ganske hardt og mye før det blir nyttig. I løpet av de to siste årene har jeg lagt på meg 5-6 kilo muskler. Uten ekstra tilførsel av proteiner eller overdrevent inntakt av kyllingfilet og lignende, kun normale ordinære middager der man passer litt på at det også skal være proteiner i det. 

Anonymous poster hash: dd61a...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring tilsier at de med "fin kropp" ikke klarer å slappe av, og at de tenker altfor mye på utseendet til at jeg gidder. Det handler om smak. Kanskje basert på fordommer, ja, men hvorfor skal jeg kaste bort tiden min på menn jeg mest sannsynlig har svært lite til felles med?

 

Det at en har sixpack betyr ikke automatisk at en tar vare på helsen heller. En kan like gjerne ha en kropp jeg synes er tiltrekkende, og leve en mye sunnere livsstil enn en med sixpack.

 

Hvorfor greier du ikke svare på det jeg spør deg om? På hvilken måte er en fyr med stor mage mer ekte enn en mann med sunn og sterk kropp?

 

Er det fett prosent som avgjør et menneskets kjønn i ditt hode? Er menn med sixpack egentlig damer? Haha logikken din er helt herlig.

 

Svarene dine bekrefter mine fordommer mot folk som bruker utsagn som "slik er ekte kvinner" og "slik er ekte menn". Jeg hadde håpet på om du hadde noen intelligente eller logiske forklaringer på hva som gjør en mann falsk eller ekte men ser du ikke greier varte opp med annet enn svada og roing, ro ro til fiskeskjær.

 

En mann er en ekte mann om han har pikk uansett hvor mye eller lite fett han har på magen sin vet du. Som sagt, BRUK LITT SUNN FORNUFT HAHA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så utrolig mange som kverulerer når jeg sier jeg ikke finner sixpack tiltrekkende? Ble dere skuffet eller? Har dere behov for at alle jenter tenner på dere og sikler hver gang dere tar av dere trøya? Hva er greia, liksom? Handler dette om noe likestillings-shit så kan jeg forøvrig legge til at jenter ser enda verre ut med sixpack.

Jeg liker myke menn (ikke overvektige) som ikke bryr seg for mye om utseendet sitt og hva alle andre tenker om kroppene deres. Det synes jeg er maskulint.

Lol.. Maskulint my ass.:P Vi vet at damene vil ha oss når vi tar av oss skjorta. Det er nok bekreftelse på hva fine jenter liker.;) Glad jeg ikke dater folk som har sluttet å bry seg om utseendet sitt.:)

Anonymous poster hash: 42bb9...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skulle hatt en sixpack øl ;)
Hvis ikke blir det totalt aktuellt.

Endret av Svampebob1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor greier du ikke svare på det jeg spør deg om? På hvilken måte er en fyr med stor mage mer ekte enn en mann med sunn og sterk kropp?

 

Er det fett prosent som avgjør et menneskets kjønn i ditt hode? Er menn med sixpack egentlig damer? Haha logikken din er helt herlig.

 

Svarene dine bekrefter mine fordommer mot folk som bruker utsagn som "slik er ekte kvinner" og "slik er ekte menn". Jeg hadde håpet på om du hadde noen intelligente eller logiske forklaringer på hva som gjør en mann falsk eller ekte men ser du ikke greier varte opp med annet enn svada og roing, ro ro til fiskeskjær.

 

En mann er en ekte mann om han har pikk uansett hvor mye eller lite fett han har på magen sin vet du. Som sagt, BRUK LITT SUNN FORNUFT HAHA.

"Ekte mann" betyr ikke noe mer enn at jeg er tiltrukket av dette og at jeg synes det er maskulint. På samme måte som jeg anser voldtektsmenn for å ikke være ekte menn. De har en penis, men de møter ikke min standard for maskulinitet. 

 

Der har du svaret ditt. Jeg mente et var en smule innlysende, men visse mennesker må bare ha det inn med teskje.

 

PS: Ikke kom med noe tull om at jeg sammenligner menn med sixpack med voldtektsmenn. Du virker som riktig person til å dra slike slutninger  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol.. Maskulint my ass. :P Vi vet at damene vil ha oss når vi tar av oss skjorta. Det er nok bekreftelse på hva fine jenter liker. ;) Glad jeg ikke dater folk som har sluttet å bry seg om utseendet sitt. :)

Anonymous poster hash: 42bb9...377

Nå ja, dere passer nok perfekt sammen, det skal dere ha  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol.. Maskulint my ass. :P Vi vet at damene vil ha oss når vi tar av oss skjorta. Det er nok bekreftelse på hva fine jenter liker. ;) Glad jeg ikke dater folk som har sluttet å bry seg om utseendet sitt. :)

Anonymous poster hash: 42bb9...377

Wow. Glad jeg ikke dater noen som er så trangsynt. 

Har jobbet på treningssenter i 2 år og ville nesten ikke datet noen av de som trente der. I hele tatt.

Trener selv 5 ganger i uken, også styrkeløft. 

Ville jeg hatt en mann som brukte 3-4-5 dager i uken på treningsstudio? Nei.

Vil jeg ha noen med sixpack eller lav fettprosent? Nei.

Ble jeg tent når de tok av seg skjorta? Nei. 

Ble helt skremt på jobb når folk skulle vise fram sixpacken sin og skryte av hvor lav fettprosent de har. Det ser bare så feil ut i mine øyne. Ekkelt. 

 

Endret av Svampebob1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ekte mann" betyr ikke noe mer enn at jeg er tiltrukket av dette og at jeg synes det er maskulint. På samme måte som jeg anser voldtektsmenn for å ikke være ekte menn. De har en penis, men de møter ikke min standard for maskulinitet. 

 

Der har du svaret ditt. Jeg mente et var en smule innlysende, men visse mennesker må bare ha det inn med teskje.

 

PS: Ikke kom med noe tull om at jeg sammenligner menn med sixpack med voldtektsmenn. Du virker som riktig person til å dra slike slutninger  :laugh:

 

Aha, så de eneste som er ekte menn er de du er tiltrukket av ja? Du bestemmer med andre ord om en med pikk er mann eller dame - blir bare mer og mer tåpelig det her haha. Herre jesus.

 

Finnes ikke ekte menn som voldtar sier du? Finnes ingen voldtektsmenn bare voldtektsdamer?  Alle som i fengslet for voldtekt tilsynelatende seendes ut som menn er egentlig hunnkjønn?  :skratte:  :skratte:  :skratte:

 

Jaja greit for min del. Da trenger jeg ikke skamme meg over at kjønnet mitt er overrepresentert innen voldtekter for ifølge deg er de ikke ekte menn, derfor må de være kvinner.

 

Jeg lurer litt på om det ikke begynner gå opp for deg hvor virkelighetsfjernt dine logiske tankerekker hvor du inbiller deg selv at du bestemmer hvilket kjønn andre mennesker er.

 

Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet mitt : Er Petter Northug egentlig dame slik som alle voldtektsdamene som ser ut som menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så de eneste som er ekte menn er de du er tiltrukket av ja? Du bestemmer med andre ord om en med pikk er mann eller dame - blir bare mer og mer tåpelig det her haha. Herre jesus.

 

Finnes ikke ekte menn som voldtar sier du? Finnes ingen voldtektsmenn bare voldtektsdamer?  Alle som i fengslet for voldtekt tilsynelatende seendes ut som menn er egentlig hunnkjønn?  :skratte:  :skratte:  :skratte:

 

Jaja greit for min del. Da trenger jeg ikke skamme meg over at kjønnet mitt er overrepresentert innen voldtekter for ifølge deg er de ikke ekte menn, derfor må de være kvinner.

 

Jeg lurer litt på om det ikke begynner gå opp for deg hvor virkelighetsfjernt dine logiske tankerekker hvor du inbiller deg selv at du bestemmer hvilket kjønn andre mennesker er.

 

Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet mitt : Er Petter Northug egentlig dame slik som alle voldtektsdamene som ser ut som menn?

Enten så kødder du med meg eller så sliter du, jeg klarer liksom ikke å bestemme meg :laugh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Glad jeg ikke dater noen som er så trangsynt. 

Har jobbet på treningssenter i 2 år og ville nesten ikke datet noen av de som trente der. I hele tatt.

Trener selv 5 ganger i uken, også styrkeløft. 

Ville jeg hatt en mann som brukte 3-4-5 dager i uken på treningsstudio? Nei.

Vil jeg ha noen med sixpack eller lav fettprosent? Nei.

Ble jeg tent når de tok av seg skjorta? Nei. 

Ble helt skremt på jobb når folk skulle vise fram sixpacken sin og skryte av hvor lav fettprosent de har. Det ser bare så feil ut i mine øyne. Ekkelt. 

 

 

Er mye rart på treningssenter , men det har sluttet sjokkere meg.

 

I starten ble jeg litt forvirret og forskrekket av haugevis av mennesker linet seg opp foran et 20 meter langt speil på treningsstudio, der stod de å flexet mens de gryntet å glodde på seg selv med glød i øynene. Ikke vanskelig å se at de var forelsket i sitt eget speilbilde  :laugh:

 

Så er det disse gutta som går rundt å breier seg ut som om de skulle bært en tv under hver arm. De er ufrivillig komiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten så kødder du med meg eller så sliter du, jeg klarer liksom ikke å bestemme meg :laugh:

 

Om det er noen som kødder så bør det være deg om du tror en lubben fyr er ekte mann mens en med muskler er falsk. Du må også kødde om du tror bare de du er tiltrukket av er ekte menn og alle andre er uekte. Da har du litt for høye tanker om deg selv. 

 

Det er kjønnsorganet som avgjør et menneskets kjønn som sagt, ikke dine subjektive betraktninger om fett prosen på magen eller hvem du er tiltrukket av.

 

Håper du kødder for din del. Har oppfordret deg flere ganger til å bruke litt sunn fornuft istedet for å vrøvle om "ekte menn". Alle menn er ekte enten de er feit, tykk eller muskuløs, med mindre de i utgangspunktet var damer men tok en kjønnsoperasjon.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen som kødder så bør det være deg om du tror en lubben fyr er ekte mann mens en med muskler er falsk. Du må også kødde om du tror bare de du er tiltrukket av er ekte menn og alle andre er uekte. Da har du litt for høye tanker om deg selv. 

 

Det er kjønnsorganet som avgjør et menneskets kjønn som sagt, ikke dine subjektive betraktninger om fett prosen på magen eller hvem du er tiltrukket av.

 

Håper du kødder for din del. Har oppfordret deg flere ganger til å bruke litt sunn fornuft istedet for å vrøvle om "ekte menn". Alle menn er ekte enten de er feit, tykk eller muskuløs, med mindre de i utgangspunktet var damer men tok en kjønnsoperasjon.

Du tar det jeg skriver altfor bokstavelig. Jeg skrev at jeg ikke tenker på det biologiske kjønnet til mannen, men min subjektive vurdering av hva som er tiltrekkende for meg. At du FORTSATT ikke har forstått dette er helt utrolig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye rart på treningssenter , men det har sluttet sjokkere meg.

 

I starten ble jeg litt forvirret og forskrekket av haugevis av mennesker linet seg opp foran et 20 meter langt speil på treningsstudio, der stod de å flexet mens de gryntet å glodde på seg selv med glød i øynene. Ikke vanskelig å se at de var forelsket i sitt eget speilbilde  :laugh:

 

Så er det disse gutta som går rundt å breier seg ut som om de skulle bært en tv under hver arm. De er ufrivillig komiske

Enig med deg. Jeg har fått utrolig mye gode lattere når jeg jobbet der som jeg aldri ville vært foruten. 

Jeg trodde det skulle være som å jobbe i himmelen med masse deilige menn rundt meg konstant....

Men jeg kommer nok aldri til å velge en mann som bruker mesteparten av fritiden sin på trening og kosthold. Har aldri møtt så mye overfladiske og mildt narsissistiske kostholdsfreaker  på en plass. 

 

Endret av Svampebob1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn med sixpack ser jeg på som menn som alltid skal trene og som bare kan spise visse produkter, ikke noe for meg. Liker "normale"kropper, ikke trente,feite eller for tynne. Trente mannekropper er sexy ja, men som sagt, sikkert treningsnarkoman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser denne tråden her så forstår jeg det slik at jeg må være en narssisistisk person, som bare spiser sånn og sånn, og tilbringer all min tid på trening. En treningsnarkoman.

Så kan jeg reflektere litt over min egen situasjon.

Kosthold: Jeg spiser nok mere varierende og spennende mat, enn de aller fleste. Dette fordi jeg har mat som hobby, og kombinert med en god fantasi så er det nøkkelen til mye god mat. Jeg spiser litt strategisk, siden jeg er glad i trening, så det blir mye proteiner og mindre karbohydrater.
 

Vil noen ha meg med ut på byen for å spise, så gjør jeg det. Kan hende jeg spiser litt strategisk og lar det være litt ris igjen, eller noen poteter. Men hva så? Plager det deg? Men det skal sies, at om du ikke spiser opp maten din, og det ligger noe kjøtt igjen, så sluker jeg det. Gnafse gnafse!

Godteri? Sukker er strengt tatt gift for kroppen, men jeg er likevel en sukkernarkoman. Jeg lar være å kjøpe det i hverdagene, men koser meg i helgene. Men er det tilgjengelig i hverdagen, så høvler jeg likevel nedpå!

Hva med alkohol? Jeg lager øla mi selv, så det går nedpå en del øl i løpet av en måned kan du vel si. Liker å drikke meg god i gassen, om jeg skal ut på byen eller lignende!

Så der har vi kostholddelen. Jeg spiser ikke tørr kylling med tørr ris og brokkoli, men jeg spiser veldig mye spennende og god mat. Jeg spiser godteri, og jeg drikker øl som faen. Så der kan en myte avlives, fordi jeg har fortsatt sixpack.

(Men det skal sies at jeg spiser mere strategisk/smartere enn DEG!)



Så har vi dette her med tid.

En evig klassiker er jo at man bruker all tid på trening. Og det er vel ikke til å se bort i fra at det går en del tid der. En styrkeøkt varer som regel 60-90 minutter, og jeg trener dette 3 ganger i uka. Så det vil si at jeg bruker ~4t i uka på den obligatoriske delen.

Det tar bare noen minutter å komme meg bort/hjem fra trening, så det stjeler ikke mye tid.

Om jeg trener kampsport eller kondisjonstrening i tillegg til styrken, så kan jeg plusse på 5timer til. Og da er vi oppe i 10timer i uka. Og det er jo en del det, ingen tvil om det.

Men det er jo litt avhengig av hvilken situasjon en er i. Som singel har jeg jo uendelig med tid for meg selv. Ser ikke problemet. I et forhold ser jeg egentlig heller ikke noe problem med dette, så sant det ikke kommer i veien for andre viktigere ting.

Jeg vil dermed påstå at det handler om å bruke tiden man har tilgjengelig "rett". Det handler om å finne en balanse som alle parter kan bli fornøyd med.

Så dette med tid er også en myte, til en viss grad. Det handler bare om å bruke tiden RETT.


Så har vi dette med narsissisme.

Er alle som trener narsissistiske ? I dag er jo alle PT, og sosiale medier florerer av selfies. Merker det på trening selv, da folk ser ut til å være mere opptatt av å knipse bilder av seg selv, enn å trene. De store gutta flekser gjerne foran speilet, uten at de tar bilder av seg selv. Jeg kan forstå at de store gutta flekser slik de gjør, dersom de skal stille i konkurranser. For da må de faktisk kunne posere, og eneste måten å bli bedre på, er å se seg selv i speilet! Jeg synes jo det er litt kleint og ubehagelig selv, men jeg overlever ! Noen synes nok sikkert at jeg er klein også, som trener i singlet.

Jeg titter på meg selv i speilet, sånn ca. hver eneste dag. Når jeg står opp og pusser tennene, etter jeg har dusjet og tørker meg, når jeg legger meg osv. Av og til på trening også, enten for å se på teknikken, eller fordi jeg synes det er litt moro å se at jeg har fått gode resultater etter alle disse årene. Narsissistisk? Mulig det. Jeg er jo litt overfladisk.

Om narsissistisk vil si å være fornøyd med seg selv, så vil jeg foretrekke dette foran en usikker jente som ikke er komfortabel med å vise kroppen sin foran meg. Jeg har det også mye bedre med meg selv, når jeg er komfortabel med min egen kropp. Min selvtillit er ikke knyttet til min kropp, men min kropp gjør ikke akkurat selvtilliten dårligere om jeg kan si det slik.

*pust pes*...

Blir sliten av å måtte forsvare min sixpack!



Du hadde uansett ikke hatt peiling om jeg hadde hatt sixpack eller ei, før du havnet på en date med meg, fordi jeg går ikke rundt og reklamerer for det. Spiller på min humor og intellidjeeenz. Jeg er egentlig litt av en luremus! Nesten slik at jeg kan se for meg skuffelsen i deres øyne (dere som ikke vil date en med sixpack) idet dere river av meg tskjorta og håper på en normal mage / pappakropp-mage eller hva dere nå enn foretrekker. Men frykt ei, kvinne, du vil bli enda mere skuffet når du drar ned buksa og ser hva som skjuler seg der!!! :fnise: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Du hadde uansett ikke hatt peiling om jeg hadde hatt sixpack eller ei, før du havnet på en date med meg, fordi jeg går ikke rundt og reklamerer for det. Spiller på min humor og intellidjeeenz. Jeg er egentlig litt av en luremus! Nesten slik at jeg kan se for meg skuffelsen i deres øyne (dere som ikke vil date en med sixpack) idet dere river av meg tskjorta og håper på en normal mage / pappakropp-mage eller hva dere nå enn foretrekker. Men frykt ei, kvinne, du vil bli enda mere skuffet når du drar ned buksa og ser hva som skjuler seg der!!! :fnise: 

 

 

:laugh:

 

Du nevnte noe, som jeg faktisk tenkte på da jeg satt på do i går (jada :P ); det er ikke slik at jeg hadde løpt avgårde dersom jeg ble kjent med mannen FØR sixpacken - men i utgangspunktet har jeg mine fordommer, så en date med en sixpack-mann hadde ikke skjedd fordi vi traff hverandre på treningssenteret eller stranda.

 

Nå er jeg godt gift sånn helt plutselig, men blir jeg tent på noen så er det i første omgang FØR klærne går av - og da er en bar overkropp bare en bonus, sixpack eller ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...