Gå til innhold

Kunne du datet en mann uten sixpack?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en mann uten sixpack, så ja. Har aldri tenkt over at han ikke har det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går litt imot strømmen her, ja, jeg kunne datet en mann uten synlige magemuskler. Men dersom jeg hadde fått valget, så hadde jeg ønsket at de skulle syntes. 

Syntes det er veldig fint. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er det med disse "kunne du datet"-trådene?

Kunne du datet en kvinne med store kjønnslepper?

Kunne du datet en kvinne med usymetriske bryster?

Kunne du datet en kvinne med dvaske lår?

Kunne du datet en kvinne med strekkmerker?

Kunne du datet en kvinne med vid fitte?

For dumt.

Skrevet

Alle har sixpack. Om den vises er en annen sak. Jeg er sammen med en mann uten. Det går helt fint. 

AnonymBruker
Skrevet

Husker alle jentene i 16-20 årsalderen DIGGET at jeg hadde sixpack. Nå som de er eldre og lagt mere på seg selv, vil de ikke ha det. De jentene som selv ser bra ut og har trent kropp ønsker seg dette. Så da vet vi hvem som er hvem.:) For meg er trening viktig så da må dama være omtrent like opptatt av trening og kosthold som meg.:) Orker ikke en sofagris som ikke blir med meg på topptur på en lørsdags formiddag..

Anonymous poster hash: 42bb9...377

Skrevet

Husker alle jentene i 16-20 årsalderen DIGGET at jeg hadde sixpack. Nå som de er eldre og lagt mere på seg selv, vil de ikke ha det. De jentene som selv ser bra ut og har trent kropp ønsker seg dette. Så da vet vi hvem som er hvem. :) For meg er trening viktig så da må dama være omtrent like opptatt av trening og kosthold som meg. :) Orker ikke en sofagris som ikke blir med meg på topptur på en lørsdags formiddag..

Uhm ... å gå på fjellet kan ikke sammenlignes med bolelivsstilen der man løfter og styrer for å få frem muskler. Fjell er gøy.

AnonymBruker
Skrevet

Uhm ... å gå på fjellet kan ikke sammenlignes med bolelivsstilen der man løfter og styrer for å få frem muskler. Fjell er gøy.

Snakker IKKE om boler. Det er turn off. Men kroppen til cristiano ronaldo, typiske atlet, er det jeg tenker på. Jeg har drevet med, turn, kampsport, ski, fotball, basket. Og supplerer gjerne med styrketrening for å forebyggw skader. Ikke spiser jeg ekstremdietter, men er opptatt av helsen min. I ukedagene spiser jeg stort sett sundt, lite karbo, mye sunne fettsyerer og proteinrik mat. I helgene kan jeg fint skeie ut litt. Er ikke fanatisk, men generelt opptatt av en sunn og sterk kropp. Får energi og livsglede av å være aktiv.:) Så skjønner ikke hvorfor dette skal være galt..

AnonymBruker
Skrevet

Snakker IKKE om boler. Det er turn off. Men kroppen til cristiano ronaldo, typiske atlet, er det jeg tenker på. Jeg har drevet med, turn, kampsport, ski, fotball, basket. Og supplerer gjerne med styrketrening for å forebyggw skader. Ikke spiser jeg ekstremdietter, men er opptatt av helsen min. I ukedagene spiser jeg stort sett sundt, lite karbo, mye sunne fettsyerer og proteinrik mat. I helgene kan jeg fint skeie ut litt. Er ikke fanatisk, men generelt opptatt av en sunn og sterk kropp. Får energi og livsglede av å være aktiv. :) Så skjønner ikke hvorfor dette skal være galt..

Ronaldo har det jeg vil kalle en perfekt kropp.Imponerende fysikk,ingen tvil om det.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3107574/Shirtless-Cristiano-Ronaldo-hoses-St-Tropez-yacht.html

Anonymous poster hash: 15b58...41a

Skrevet

Gjort ditt og datt og sånn og sånn og kaaaaaanskje kan skeie ut litt. Turn off.

AnonymBruker
Skrevet

Ronaldo har det jeg vil kalle en perfekt kropp.Imponerende fysikk,ingen tvil om det.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3107574/Shirtless-Cristiano-Ronaldo-hoses-St-Tropez-yacht.html

Ja det er drømmekroppen. Ikke overdrevet mye muskler(altså naturlig). Bærer ikke preg av å ha stått inne på et studio å løftet hjernklosser, men en sunn og aktiv kropp som er gjennomtrent. Kunne aldri tenkt meg å bare kunne løfte ei jernstang 10 ganger, for så å repetere det samme. Kroppen må være funksjonell.:)

AnonymBruker
Skrevet

Gjort ditt og datt og sånn og sånn og kaaaaaanskje kan skeie ut litt. Turn off.

Ja men da hadde du vært turn off for meg også. Jeg kan spise det jeg vil og i selskaper, men til daglig lager jeg sunn mat som gir meg energien til å være aktiv. Det som er turn off, er de som blitt tykkere og tykkere og gir blaffen i helsa og utseendet sitt. Det forteller meg at personen er lat og mangler viljestyrke. Sofagriser er det nok av i Norge, og koster samfunnet enorme summer hvert år..

Skrevet

Ja men da hadde du vært turn off for meg også. Jeg kan spise det jeg vil og i selskaper, men til daglig lager jeg sunn mat som gir meg energien til å være aktiv. Det som er turn off, er de som blitt tykkere og tykkere og gir blaffen i helsa og utseendet sitt. Det forteller meg at personen er lat og mangler viljestyrke. Sofagriser er det nok av i Norge, og koster samfunnet enorme summer hvert år..

Igjen, forskjell på sofagris og boler. Men klart, ikke alle evner å se gråsonene. :)

AnonymBruker
Skrevet

Igjen, forskjell på sofagris og boler. Men klart, ikke alle evner å se gråsonene. :)

Hvorfor nevner du boler?? I dine øyne er alle som trener og er aktiv, å prøver å spise et sundt kosthold bolehoder? Der lærte jeg noe nytt. Er sterkt imot doping, er faktigst noe jeg HATER, fordi disse er late og eier ikke viljestyrken til å trene normalt. Er vel ikke uten grunn til at det var rekordbeslag av anabole steroider i Norge i år. Grunnen var sommerkroppen 2015. Disse har jeg ingen ting til overs for..

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er menn med sixpack,eller menn som generelt sett er opptatt av trening,utseende etc.mindre komfortable med seg selv,og mindre ekte menn enn andre?

Hvis man ikke interesserer seg for trening,kosthold og eget utseende:

Blir man da automatisk mer mann?

:klo:

Jeg liker ikke overfladiske gutter, og mener menn som er komfortable med seg selv er tiltrekkende, og dermed mer "ekte".

Skrevet

Hvorfor nevner du boler?? I dine øyne er alle som trener og er aktiv, å prøver å spise et sundt kosthold bolehoder? Der lærte jeg noe nytt. Er sterkt imot doping, er faktigst noe jeg HATER, fordi disse er late og eier ikke viljestyrken til å trene normalt. Er vel ikke uten grunn til at det var rekordbeslag av anabole steroider i Norge i år. Grunnen var sommerkroppen 2015. Disse har jeg ingen ting til overs for..

Det er utseendet som er bolete, ikke at de doper seg. Utseendet er turn off, livsstilen er turnoff, fanatismen er turn off.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Mynona, mod.

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke overfladiske gutter, og mener menn som er komfortable med seg selv er tiltrekkende, og dermed mer "ekte".

Hvorfor er man overfladisk om man ønsker se stram ut uten valker her og der? Er man overfladisk så fort man tar vare på helsa si ved å leve sunt? 

Ifølge din logikk så er det fett prosenten på magen som avgjør kjønnet hos et menneske og ikke hva man har eller ikke har dinglendes mellom bena. Alle menn med muskler på magen er vel egentlig damer ifølge deg, mens bæl feite hannkjønn som propper i seg mcdonalds , potetgull og grandiosa dagen lang er EKTE menn.

Du har til gode å forklare hva som gjør en med lubben mage til ekte mann mens en med sixpack er uekte mann. Svar på spørsmålet mitt da, er ikke Petter Northug mann? Er han egentlig dame? For han har sixpack og han har sagt han er komfortabel med det.

Tror du han har en vagina mellom bena?

Endret av WubWub
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det behøver på ingen måte å være motsetninger mellom å være komfortabel med seg selv og det å ønske "sixpack". Jeg trener mot dette selv, ikke fordi jeg er så opptatt å se så "hunky" ut men fordi jeg ønsker en sterk kropp som fungerer bra i mange situasjoner. Og trener man en del og har et greit kosthold så er markerte magemuskler gjerne en konsekvens. 

Anonymous poster hash: dd61a...601

• Liker 1
Skrevet

Det behøver på ingen måte å være motsetninger mellom å være komfortabel med seg selv og det å ønske "sixpack". Jeg trener mot dette selv, ikke fordi jeg er så opptatt å se så "hunky" ut men fordi jeg ønsker en sterk kropp som fungerer bra i mange situasjoner. Og trener man en del og har et greit kosthold så er markerte magemuskler gjerne en konsekvens.

Anonymous poster hash: dd61a...601

Jeg liker å kunne slappe av en gang i blant, og f.eks.kose meg med søtsaker når vi er ute å spiser. Jeg har hatt ganske dårlige erfaringer med treningsnarkomane, det virker som om de aldri klarer å slappe av. Det er sukker, liksom, ikke ebola...
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Mynona, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...