AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #81 Skrevet 5. juli 2015 Jeg liker å kunne slappe av en gang i blant, og f.eks.kose meg med søtsaker når vi er ute å spiser. Jeg har hatt ganske dårlige erfaringer med treningsnarkomane, det virker som om de aldri klarer å slappe av. Det er sukker, liksom, ikke ebola... Om man trener seriøst så hindrer ikke en utskeielse iblant å få sixpack heller. Om du ser på de som trener veldig seriøst (kroppsbyggere o.l.) så har mange av dem en såkalt "fri" dag i uka der de spiser hva de ønsker. Om man har et relativt sunt kosthold ellers så kan man altså gjøre det helt fint. Anonymous poster hash: dd61a...601
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #83 Skrevet 5. juli 2015 Det finnes to typer jenter: De som klarer å få en mann med sixpack og de som hevder de ikke ville hatt en uansett. Anonymous poster hash: fd86e...28d 1
Gjest Sobril Skrevet 5. juli 2015 #84 Skrevet 5. juli 2015 Det finnes to typer jenter: De som klarer å få en mann med sixpack og de som hevder de ikke ville hatt en uansett.Anonymous poster hash: fd86e...28d Og DER understreker du mine fordommer mot "sixpack-menn" som uhelbredelige, selvopptatte, arrogante klyser
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #85 Skrevet 5. juli 2015 Det finnes to typer jenter: De som klarer å få en mann med sixpack og de som hevder de ikke ville hatt en uansett. Anonymous poster hash: fd86e...28d Har du sixpack? Anonymous poster hash: 9086c...1f6
Cashbah Skrevet 5. juli 2015 #86 Skrevet 5. juli 2015 Om man trener seriøst så hindrer ikke en utskeielse iblant å få sixpack heller. Om du ser på de som trener veldig seriøst (kroppsbyggere o.l.) så har mange av dem en såkalt "fri" dag i uka der de spiser hva de ønsker. Om man har et relativt sunt kosthold ellers så kan man altså gjøre det helt fint. Anonymous poster hash: dd61a...601 Men så synes ikke jeg at sixpack er spesielt tiltrekkende heller. Alt det viser meg er at han ikke kan slappe av. Jeg blir stresset bare jeg tenker på å date en sånn fyr.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #87 Skrevet 5. juli 2015 Men så synes ikke jeg at sixpack er spesielt tiltrekkende heller. Alt det viser meg er at han ikke kan slappe av. Jeg blir stresset bare jeg tenker på å date en sånn fyr. Why? Så lenge han faktisk kan slappe av og nyte en utskeielse i ny og ned så er det vel det som teller? Anonymous poster hash: dd61a...601
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #88 Skrevet 5. juli 2015 Og DER understreker du mine fordommer mot "sixpack-menn" som uhelbredelige, selvopptatte, arrogante klyser Nei, jeg er bare lei av at jenter ikke kan innrømme at de ikke kan få det de vil ha. Er ikke bare sixpack, ser det på utseende også. "Jeg liker ikke sånne modellkjekke menn" og "han blir for glatt for meg". Finnes sikkert noen kvinnelige chubby chasere, men det er unntakene som bekrefter regelen. Anonymous poster hash: fd86e...28d
Gjest Sobril Skrevet 5. juli 2015 #89 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Nei, jeg er bare lei av at jenter ikke kan innrømme at de ikke kan få det de vil ha. Er ikke bare sixpack, ser det på utseende også. "Jeg liker ikke sånne modellkjekke menn" og "han blir for glatt for meg". Finnes sikkert noen kvinnelige chubby chasere, men det er unntakene som bekrefter regelen.Anonymous poster hash: fd86e...28d Haha. Overfladiske, uvitende og arrogante mann. I min ungdom tør jeg påstå at jeg hadde sjans på de fleste. Allikevel var det aldri utseendet jeg gikk etter. Slikt er nok litt vanskelig å forstå for en enspora hønsehjerne som deg Endret 5. juli 2015 av Sobril
Cashbah Skrevet 5. juli 2015 #90 Skrevet 5. juli 2015 Why? Så lenge han faktisk kan slappe av og nyte en utskeielse i ny og ned så er det vel det som teller? Anonymous poster hash: dd61a...601 Hvorfor er det så utrolig mange som kverulerer når jeg sier jeg ikke finner sixpack tiltrekkende? Ble dere skuffet eller? Har dere behov for at alle jenter tenner på dere og sikler hver gang dere tar av dere trøya? Hva er greia, liksom? Handler dette om noe likestillings-shit så kan jeg forøvrig legge til at jenter ser enda verre ut med sixpack. Jeg liker myke menn (ikke overvektige) som ikke bryr seg for mye om utseendet sitt og hva alle andre tenker om kroppene deres. Det synes jeg er maskulint.
Cashbah Skrevet 5. juli 2015 #91 Skrevet 5. juli 2015 Nei, jeg er bare lei av at jenter ikke kan innrømme at de ikke kan få det de vil ha. Er ikke bare sixpack, ser det på utseende også. "Jeg liker ikke sånne modellkjekke menn" og "han blir for glatt for meg". Finnes sikkert noen kvinnelige chubby chasere, men det er unntakene som bekrefter regelen. Anonymous poster hash: fd86e...28d Så fordi jeg ikke liker sixpack betyr det at jeg ikke kan få det?? Det er jo det latterligste jeg har hørt Snakk om å være høy på seg selv.
Marjam83 Skrevet 5. juli 2015 #92 Skrevet 5. juli 2015 Ville digget å kose meg med en mann med sixpack :D Fan av muskler sålenge de ikke er abnormt "boler-store". Ellers er det flat mage som gjelder. Sixpack er langt fra noe must men ikke noe minus heller.
Maleficenta Skrevet 5. juli 2015 #93 Skrevet 5. juli 2015 Ja, spørsmålet i denne tråden er så enkelt Anonymous poster hash: 2806f...324 Ja. Deiter en just nu
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #94 Skrevet 5. juli 2015 Hvorfor er det så utrolig mange som kverulerer når jeg sier jeg ikke finner sixpack tiltrekkende? Ble dere skuffet eller? Har dere behov for at alle jenter tenner på dere og sikler hver gang dere tar av dere trøya? Hva er greia, liksom? Handler dette om noe likestillings-shit så kan jeg forøvrig legge til at jenter ser enda verre ut med sixpack. Jeg liker myke menn (ikke overvektige) som ikke bryr seg for mye om utseendet sitt og hva alle andre tenker om kroppene deres. Det synes jeg er maskulint. Vi kverulerer ikke og jeg har for tiden ikke six pack selv (jobber mot det av helsemessige grunner), men når du argumenterer med at han er for selvopptatt og ikke greier å slappe av så må man jo svare på det. Og det svarer et ar det ikke er noen motsetning mellom å klare å slappe av selv om man har six pack Så nei, jeg har ikke behov for det og jeg har tidligere heller ikke flashet på noe vis, det er fordommer dere har mot menn som tar vare på helsa si Anonymous poster hash: dd61a...601
Silfen Skrevet 5. juli 2015 #95 Skrevet 5. juli 2015 Hvilke helsemessige grunner bringer en sixpack? Kan du lenke til anbefalinger for det fra myndighetene?
Maleficenta Skrevet 5. juli 2015 #96 Skrevet 5. juli 2015 Jeg leste en plass at de med sixpack har for lite kroppsfett og at det slett ikke er hunstig helsemessig 1
Cashbah Skrevet 5. juli 2015 #97 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Vi kverulerer ikke og jeg har for tiden ikke six pack selv (jobber mot det av helsemessige grunner), men når du argumenterer med at han er for selvopptatt og ikke greier å slappe av så må man jo svare på det. Og det svarer et ar det ikke er noen motsetning mellom å klare å slappe av selv om man har six pack Så nei, jeg har ikke behov for det og jeg har tidligere heller ikke flashet på noe vis, det er fordommer dere har mot menn som tar vare på helsa si Anonymous poster hash: dd61a...601 Min erfaring tilsier at de med "fin kropp" ikke klarer å slappe av, og at de tenker altfor mye på utseendet til at jeg gidder. Det handler om smak. Kanskje basert på fordommer, ja, men hvorfor skal jeg kaste bort tiden min på menn jeg mest sannsynlig har svært lite til felles med? Det at en har sixpack betyr ikke automatisk at en tar vare på helsen heller. En kan like gjerne ha en kropp jeg synes er tiltrekkende, og leve en mye sunnere livsstil enn en med sixpack. Endret 5. juli 2015 av Cashbah
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #98 Skrevet 5. juli 2015 Min erfaring tilsier at de med "fin kropp" ikke klarer å slappe av, og at de tenker altfor mye på utseendet til at jeg gidder. Det handler om smak. Kanskje basert på fordommer, ja, men hvorfor skal jeg kaste bort tiden min på menn jeg mest sannsynlig har svært lite til felles med? Det er greit nok det, men det gjelder altså ikke alle, som er grunnlaget for at jeg svarte. Du velger selv hvem du vil date, men det er altså ikke slik at man ikke klarer å "slappe av" blant veltrente menn, like lite som det er det for mange fitnessdamer. For min del handler det primært om å ha en sterk kropp og forbedre den, samt det mentale. Jeg har svært lange arbeidsdager (gjerne 12+ timer) og da er en nødt til å få trent en del for ikke å forfalle helt. For noen år tilbake så begynte jeg å få typiske "kontorplager" som dårligere rygg, stiv nakke o.l. og hadde jeg ikke tatt tak i det hadde jeg mest sannsynlig vært sykemeldt nå. Anonymous poster hash: dd61a...601
Cashbah Skrevet 5. juli 2015 #99 Skrevet 5. juli 2015 Det er greit nok det, men det gjelder altså ikke alle, som er grunnlaget for at jeg svarte. Du velger selv hvem du vil date, men det er altså ikke slik at man ikke klarer å "slappe av" blant veltrente menn, like lite som det er det for mange fitnessdamer. For min del handler det primært om å ha en sterk kropp og forbedre den, samt det mentale. Jeg har svært lange arbeidsdager (gjerne 12+ timer) og da er en nødt til å få trent en del for ikke å forfalle helt. For noen år tilbake så begynte jeg å få typiske "kontorplager" som dårligere rygg, stiv nakke o.l. og hadde jeg ikke tatt tak i det hadde jeg mest sannsynlig vært sykemeldt nå. Anonymous poster hash: dd61a...601 Men så er det jo en forskjell på å trene for helsen og å trene for å se bra ut. En kan jo argumentere for at det å se bra ut bare er et pluss, men da mener jeg at man trener rett og slett altfor mye.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #100 Skrevet 5. juli 2015 Men så er det jo en forskjell på å trene for helsen og å trene for å se bra ut. En kan jo argumentere for at det å se bra ut bare er et pluss, men da mener jeg at man trener rett og slett altfor mye. Ja, det er jo poenget mitt, at noen syntes en ser bedre ut er i så måte en bonus, men ikke det primære formålet. Spørs jo hva man maner er mye, jeg trener annenhver dag nå, men i perioder omtrent hver dag. Anonymous poster hash: dd61a...601
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå