Gå til innhold

Kunne du vært i et forhold, uten sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nikee

Tråden er ryddet for avsporinger samt svar til dette

 

Minner om at her inne så viser man hensyn til andres seksuelle preferanser, opplevelser og utfordringer. Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske. 

 

Nikee, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elseby13

Jeg hadde ikke greid et slikt forhold. Men har du noen motforestillinger når det gjelder psykolog? (Det virker sånn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke greid et slikt forhold. Men har du noen motforestillinger når det gjelder psykolog? (Det virker sånn..)

Jeg kan jo ikke svare for TS, men personlig kommer jeg aldri til å oppsøke psykolog. Kommer aldri til å klare å fortelle noen om befølingen jeg ble utsatt for som liten. Skammer meg over det, det var kvalmt og ekkelt og jeg orker bare ikke. Er jo heller ikke hundre prosent sikker på at det var der som er årsaken og hvorfor rippe opp i fæle minner dersom det uansett ikke er årsaken. Kanskje TS tenker i samme baner.

Anonymous poster hash: 4dbe9...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, heterofil og har hatt min lille bunke av kjærester oppigjennom, men jeg har et problem og alle forholdene har egentlig røket pga det her.. Jeg klarer ikke ha sex med en jente. Vær så snill, ikke ta det her personlig, men jeg finner det å stikke nesen borti en kvinnes kjønnsorgan, ta på det, eller stikke tissen min inn i det, utrolig ekkelt. Så ekkelt at de få gangene jeg faktisk har hatt sex har jeg følt et behov for å belønne meg selv for å ha presset meg igjennom det. Så den perfekte jenta for meg er en jeg kan kose med og elske, men som jeg slipper å ligge med. Det er ingen av jentene som har visst om det, men da jeg var yngre ble jeg seksuelt misbrukt av en dame og jeg tror kanskje det er en del av årsaken. At det er for mye minner, at jeg får panikk, at jeg blir redd og at jeg derfor finner hele samleiet ganske stressende og derfor uattraktivt. Jeg har prøvd å få jentene jeg har vært sammen med til å gi meg tid. Har tenkt at jeg kanskje bare trenger litt rom til å bli skikkelig trygg på den jeg eventuelt skal hoppe i sengen men, men de har tydeligvis ikke hatt tålmodighet til å vente.  Anonymous poster hash: 49227...6af

Jeg kunne vært i et forhold uten sex fordi jeg har aldri vært opptatt av sex og det har vært et problem i de forholdene jeg har vært i. Jeg synes også det er deilig å slippe å bruke p piller eller annen prevensjon for kvinner. Ikke ønsker jeg å bli gravid heller. Men jeg liker å ha nærhet til et annet menneske. Jeg vet at det finnes mange aseksuelle. Det finnes til og med foreninger for aseksuelle og de som ønsker forhold uten sex. Jeg har også sett dokumentarer om dette på tv, så du er absolutt ikke alene!

Anonymous poster hash: 3d48f...bf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri gått inn i et forhold vitende om at vi aldri kom til å ha et seksuelt forhold. Men, hadde partneren min gjennom mange år blitt syk/skadet på en slik måte at vi ikke kunne ha sex igjen ville nok situasjonen vært annerledes.



Anonymous poster hash: 61192...5a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...