AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #41 Skrevet 8. juli 2015 Stakkars deg, du trenger virkelig hjelp. Nei, vi er alle skapt for områdene vi er i. Den lyse huden vi har her oppe i nord utviklet seg på bakgrunn av at det var lite sollys. Det gjør huden mer effektiv i å lage d-vitamin. Det gjør beinbygningen sterkere og mye annet. I tillegg mener jeg at sollyset har andre positive effekter. De med mørk hud hadde mindre sjanse for å overleve, noe som økte den reproduktive suksessen til lyshudede over tid. I områder der det er mye sollys er det derimot negativt med lys hud, fordi vi kan få hudkreft og blir solbrent. Huden blir ikke så mye brunere at den beskytter godt nok i mange områder. Blå øyne ser for min del mye sunnere ut enn brune her i nord. Jeg personlig har brune, og de ser faktisk ikke så friske ut som blå øyde. Det samme gjelder innflyttere som blir så mørke under øynene deres når de er her. Det kan også ha med at hjernen til nordlige folkeslag er større enn de lenger sør. Det er for å se i mørkere områder og å takle dette svakere lyset om vinteren. Vi har ikke høyere intelligens enn de i f.eks. Italia eller Spania. Selv om hjernene er større. Det er en hel cocktail som har utvilet seg over tid. Om en da begynner å gifte seg med forskjellige folkeslag blir det da en hybrid som ikke passer noe sted. Anonymous poster hash: 65312...424 Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd 4
Faina Skrevet 8. juli 2015 #42 Skrevet 8. juli 2015 Ikke likbleke sånn som meg selv, men heller ikke veldig mørke. Bare litt gylden.
KatyP Skrevet 8. juli 2015 #43 Skrevet 8. juli 2015 Nei, vi er alle skapt for områdene vi er i. Den lyse huden vi har her oppe i nord utviklet seg på bakgrunn av at det var lite sollys. Det gjør huden mer effektiv i å lage d-vitamin. Det gjør beinbygningen sterkere og mye annet. I tillegg mener jeg at sollyset har andre positive effekter. De med mørk hud hadde mindre sjanse for å overleve, noe som økte den reproduktive suksessen til lyshudede over tid. I områder der det er mye sollys er det derimot negativt med lys hud, fordi vi kan få hudkreft og blir solbrent. Huden blir ikke så mye brunere at den beskytter godt nok i mange områder. Blå øyne ser for min del mye sunnere ut enn brune her i nord. Jeg personlig har brune, og de ser faktisk ikke så friske ut som blå øyde. Det samme gjelder innflyttere som blir så mørke under øynene deres når de er her. Det kan også ha med at hjernen til nordlige folkeslag er større enn de lenger sør. Det er for å se i mørkere områder og å takle dette svakere lyset om vinteren. Vi har ikke høyere intelligens enn de i f.eks. Italia eller Spania. Selv om hjernene er større. Det er en hel cocktail som har utvilet seg over tid. Om en da begynner å gifte seg med forskjellige folkeslag blir det da en hybrid som ikke passer noe sted.Anonymous poster hash: 65312...424 Men er ikke mennesket ganske tilpasningsdyktige? 1
Gjest Nikee Skrevet 8. juli 2015 #44 Skrevet 8. juli 2015 Tråden er ryddet for personangrep Nikee, mod
Ulla Ullsokk Skrevet 9. juli 2015 #45 Skrevet 9. juli 2015 Kommer helt an på mannen! Hudfargen er uvesentlig!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #46 Skrevet 19. juli 2015 Mørke menn er mer maskuline enn lyse menn, og villere i sengen.Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå