AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Hei, jeg lurer på om generelt sett hva er det kvinnfolk er mest tiltrukket av når det gjelder hudfargen på menn? Liker de lyse menn eller mørke menn? Eller er smaken som baken hos de fleste? Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd
*Maja* Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Smaken er nok som baken her, ja. Jeg liker personlig best lyse menn, men hadde ikke sagt nei takk til mellom- eller mørke menn heller. Edit: og her må jeg presisere at dette kun gjelder det veldig overflatiske. Det betyr ingenting for meg hvordan personen ser ut så lenge vedkommende er fin på innsiden. Endret 2. juli 2015 av *Maja*
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Jeg foretrekker menn som er gylne i huden, men ikke svarte. Type sør-europeisk, sør-amerikansk.. Sikkert fordi jeg er likblek selv, motsetninger tiltrekker Anonymous poster hash: 51fce...382
OhLydia Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Jeg foretrekker lyse menn. Sånn som Alexander Skarsgård. Endret 2. juli 2015 av OhLydia
Sandie Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Foretrekker lyse, men det kommer an på mange andre ting også.
_Malene Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Hudfarge spiller ingen rolle for meg, så lenge jeg synes mannen er hot. 2
Toxicwonderland Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 I bunn og grunn er jo hudfarge veldig irrelevant, alt kommer jo an på personen som bærer fargen. Men jeg har hittil kun tiltrektes av hvite gutter, og det kan jo ha noe med at jeg ikke omgås sosialt med så veldig mange mørke. Det skal sies at jeg synes noen mørkhudete, spesielt mulatter, er ekstremt sexy!
skyflakes Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Jeg syns mørke/brune/mulatter oftest er penest, hvis man tenker "modellpen/ansiktspen". Men jeg personlig tiltrekkes som regel lyse menn.
Ultiva Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Jeg syns menn med mørkt hår og intense øyne er de flotteste. Men jeg giftet meg med en kjekkas som er like lyshåret som meg 😊 Hårfarge er virkelig ingen dealbreaker.
Ultiva Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Dobbelpost. Endret 2. juli 2015 av Ultiva
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 2. juli 2015 #13 Skrevet 2. juli 2015 Har en forkjærlighet for lys hud(gjerne med fregner!), men når alt kommer til alt så driter jeg i det så lenge jeg liker mannen
Florence Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Jeg syns menn med mørkt hår og intense øyne er de flotteste. Men jeg giftet meg med en kjekkas som er like lyshåret som meg Hårfarge er virkelig ingen dealbreaker. Hvis du leser hovedinnlegget en gang til så var det snakk om hudfarge, ikke hårfarge.
Gjest Belle âme Skrevet 2. juli 2015 #15 Skrevet 2. juli 2015 Lyse, men Theo James er også rålekker 😍
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Kan fint syntes at mørkhudete kan være veldig vakre, men jeg føler likevel ikke noe tiltrekning mot dem. Tiltrekkes bare av lyse og til en viss grad mellombrune (søritalia etc.) mørke blir på en måte som ett barn, eller en jente, eller en lampe, altså at man ikke tenner på dem på en seksuell måte i det hele tatt. (Dette er ikke ment rasistisk i det hele tatt, kan som sagt syntes at mange er utrolig vakre og pene, men, Ahh, dette var vanskelog å forklare uten å høres slem ut.. Jeg ser på de på samme måte som broren min da for eksempel, kan se at han har et veldig pent utseende, men så klart er jeg jo ikke tiltrukket av han)Anonymous poster hash: 96239...4b5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #17 Skrevet 2. juli 2015 Lyse, men Theo James er også rålekker Hvordan er ikke han lys :S Anonymous poster hash: 96239...4b5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #18 Skrevet 2. juli 2015 Hei, jeg lurer på om generelt sett hva er det kvinnfolk er mest tiltrukket av når det gjelder hudfargen på menn? Liker de lyse menn eller mørke menn? Eller er smaken som baken hos de fleste? Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd Jeg liker lyshudede, men mørkhårede menn best i mine drømmer. Helt mørkt hår og grønne eller grå øyne...*smelt* Men merkelig nok, i real life har mine 4 lengste og mest seriøse forhold alle vært med typisk norske, blonde menn. Snodig hvor langt unna drømmeidealmannen de har vært. Jeg svermet litt for en fyr som var av indisk eller pakistansk opprinnelse en gang, møtte han på ferietur. Men selv om han var mørkhudet, var han britisk og var født i England og hadde britisk-klingende navn. Foreldrene hans var visst også født i England. Han var veldig søt, men det ble ikke noe mer mellom oss, etter at jeg hadde vært og besøkt han en gang i London. Det er vel eneste gangen jeg har vært interessert i en av en annen hudfarge. Anonymous poster hash: 00bcc...edc
Gjest Belle âme Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 Hvordan er ikke han lys :S Anonymous poster hash: 96239...4b5 Forsto ikkje heilt kva du meinte, men svarer sånn som eg tolka det Han er litt tan, sånn mellombrun. Men likevel dritkjekk! 😍😍
peppermyntete Skrevet 2. juli 2015 #20 Skrevet 2. juli 2015 Liker best lyse til litt mørke. Er bare ikke tiltrukket av menn som er helt mørke. Men det er jo på et helt overfladisk nivå da, ettersom jeg ikke aner noe om personlighet ut i fra hudfargen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå