Ultiva Skrevet 2. juli 2015 #21 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Hvis du leser hovedinnlegget en gang til så var det snakk om hudfarge, ikke hårfarge. Aha 😁 Da foretrekker jeg lyse. Endret 2. juli 2015 av Ultiva
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #23 Skrevet 3. juli 2015 Mellom-mørke Afroamerikanere. Ofte fantastisk atletiske kropper..Anonymous poster hash: 72123...a67
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #24 Skrevet 3. juli 2015 så flertallet av norske kvinner er altså rasemiksere. Anonymous poster hash: 98062...ca3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #25 Skrevet 3. juli 2015 Afroamerikanere. Ofte fantastisk atletiske kropper..Anonymous poster hash: 72123...a67 Deilig. Dama mi har en afroamerikaner som elsker. Får i bøtter og spann.Anonymous poster hash: ea263...c08
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #26 Skrevet 3. juli 2015 Virker som om mange av tilhengere på KG har en A4 liv, der de velger det massen bestemmer......med andre ord det media forteller dem å gjøre...tragisk, men sant. Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd
Gjest Skrevet 3. juli 2015 #27 Skrevet 3. juli 2015 Virker som om mange av tilhengere på KG har en A4 liv, der de velger det massen bestemmer......med andre ord det media forteller dem å gjøre...tragisk, men sant. Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd Hvordan kan du si det? Det har jo kommet forskjellige svar her.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #28 Skrevet 3. juli 2015 alle mine ex´er er høye, blonde, blå øyde norske/svenske menn, flotte å se på men vi har ikke passet sammen 100%. min nåværende kjæreste er veldig mørk, ikke så veldig høy, kjempe kjekk, ikke min type i det hele tatt ved første øyekast, men han er verdens beste kjæreste! vi matcher 100% sammen. etter kun 1 date med han skjønte jeg at hudfarge ikke har noe å si i det hele tatt. personlighet er så mye viktigere. Anonymous poster hash: 8f95f...754
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #29 Skrevet 6. juli 2015 Ja, jeg vil være enig med deg om at personligheten har mye å si i et forhold.... alle mine ex´er er høye, blonde, blå øyde norske/svenske menn, flotte å se på men vi har ikke passet sammen 100%. min nåværende kjæreste er veldig mørk, ikke så veldig høy, kjempe kjekk, ikke min type i det hele tatt ved første øyekast, men han er verdens beste kjæreste! vi matcher 100% sammen. etter kun 1 date med han skjønte jeg at hudfarge ikke har noe å si i det hele tatt. personlighet er så mye viktigere. Anonymous poster hash: 8f95f...754 Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #30 Skrevet 7. juli 2015 Foretrekker lyse menn. Jeg finner sjeldent mørke/brune menn attraktive. Anonymous poster hash: 84765...b50
frk91 Skrevet 7. juli 2015 #31 Skrevet 7. juli 2015 Har alltid vært mest tiltrukket av menn med middelhavsutseende. Solbrune, mørkt hår og grønne/brune øyne. Passer ikke helt at min nåværende kjæreste har et typisk nordisk utseende, men synes han er den diggeste fyren jeg vet om selv om han utgangspunktet ikke passer mine overfladiske preferanser.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #32 Skrevet 7. juli 2015 Har bare vært tiltrukket av lyse gutter, så lyse helt klart! Men hårfargen spiller derimot ingen rolle. Anonymous poster hash: 77f90...999
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #33 Skrevet 7. juli 2015 Tenner stort sett på mørkhudete, men er enkelte lyse som kan vekke noe i en,men da er det mest etter å bli kjebt med personligheten. Anonymous poster hash: 88a2c...64c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #34 Skrevet 7. juli 2015 Jeg tror det at vi alle burde gifte oss med folk fra samme område. Se for dere det her: Et vesen utvikler seg separat fra hverandre i tusenvis av år. En delfin og en løve. Om disse to går sammen vil det bli et dyr som verken er tilpasse landjorda eller havet. Det vil være dårligere tilpasset, ikke være ideelt skapt for noe. Anonymous poster hash: 65312...424
KatyP Skrevet 7. juli 2015 #35 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Jeg tror det at vi alle burde gifte oss med folk fra samme område. Se for dere det her: Et vesen utvikler seg separat fra hverandre i tusenvis av år. En delfin og en løve. Om disse to går sammen vil det bli et dyr som verken er tilpasse landjorda eller havet. Det vil være dårligere tilpasset, ikke være ideelt skapt for noe.Anonymous poster hash: 65312...424 Nå er vel vi mennesker i bunn og grunn likt skapt sånn bortsett fra hår og hudfarge, så det kan vel ikke helt sammenlignes? Min eks er fra Midtøsten og må innrømme at det er mange pene mennesker der. Endret 7. juli 2015 av KatyP
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #36 Skrevet 7. juli 2015 Jo mørkere, jo bedre for min del. Jeg tiltrekkes sjelden/aldri av lyse menn. Men når alt kommer til alt er det innsiden som avgjør. Anonymous poster hash: 33470...286
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #37 Skrevet 7. juli 2015 Nå er vel vi mennesker i bunn og grunn likt skapt sånn bortsett fra hår og hudfarge, så det kan vel ikke helt sammenlignes? Min eks er fra Midtøsten og må innrømme at det er mange pene mennesker der. Nei, vi er alle skapt for områdene vi er i. Den lyse huden vi har her oppe i nord utviklet seg på bakgrunn av at det var lite sollys. Det gjør huden mer effektiv i å lage d-vitamin. Det gjør beinbygningen sterkere og mye annet. I tillegg mener jeg at sollyset har andre positive effekter. De med mørk hud hadde mindre sjanse for å overleve, noe som økte den reproduktive suksessen til lyshudede over tid. I områder der det er mye sollys er det derimot negativt med lys hud, fordi vi kan få hudkreft og blir solbrent. Huden blir ikke så mye brunere at den beskytter godt nok i mange områder. Blå øyne ser for min del mye sunnere ut enn brune her i nord. Jeg personlig har brune, og de ser faktisk ikke så friske ut som blå øyde. Det samme gjelder innflyttere som blir så mørke under øynene deres når de er her. Det kan også ha med at hjernen til nordlige folkeslag er større enn de lenger sør. Det er for å se i mørkere områder og å takle dette svakere lyset om vinteren. Vi har ikke høyere intelligens enn de i f.eks. Italia eller Spania. Selv om hjernene er større. Det er en hel cocktail som har utvilet seg over tid. Om en da begynner å gifte seg med forskjellige folkeslag blir det da en hybrid som ikke passer noe sted. Anonymous poster hash: 65312...424
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #38 Skrevet 7. juli 2015 Lyse menn, men ikke bleke, om det gir mening? Foretrekker typisk nordisk utseende - blå/grønne øyne, sandfarget hår, og pittelitt solbrun Anonymous poster hash: e8452...d20
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #39 Skrevet 7. juli 2015 Personlig ligger jeg lys karamell.. Haha, denne jeg har i hodet hvertfall. Sånn ellers går det i lyse menn ja, av en eller annen grunn? Han jeg drømmer om er vell han på greys, han brune med blå øyne. (Smelter)Anonymous poster hash: a94cb...ceb
Gjest O.G. Skrevet 7. juli 2015 #40 Skrevet 7. juli 2015 Hei, jeg lurer på om generelt sett hva er det kvinnfolk er mest tiltrukket av når det gjelder hudfargen på menn? Liker de lyse menn eller mørke menn? Eller er smaken som baken hos de fleste? Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd En sexy og attraktiv fyr er det uansett hvilken hårfarge han har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå