Gå til innhold

Mørke menn vs Lyse menn

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvis du leser hovedinnlegget en gang til så var det snakk om hudfarge, ikke hårfarge.

Aha 😁 Da foretrekker jeg lyse.

Endret av Ultiva
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mellom-mørke :)

Afroamerikanere. Ofte fantastisk atletiske kropper..

Anonymous poster hash: 72123...a67

AnonymBruker
Skrevet

så flertallet av norske kvinner er altså rasemiksere.

Anonymous poster hash: 98062...ca3
AnonymBruker
Skrevet

Afroamerikanere. Ofte fantastisk atletiske kropper..

Anonymous poster hash: 72123...a67

Deilig. Dama mi har en afroamerikaner som elsker. Får i bøtter og spann.:P

Anonymous poster hash: ea263...c08

AnonymBruker
Skrevet

Virker som om mange av tilhengere på KG har en A4 liv, der de velger det massen bestemmer......med andre ord det media forteller dem å gjøre...tragisk, men sant.

Anonymous poster hash: 1f4c3...2dd
Skrevet

Virker som om mange av tilhengere på KG har en A4 liv, der de velger det massen bestemmer......med andre ord det media forteller dem å gjøre...tragisk, men sant.

Hvordan kan du si det? Det har jo kommet forskjellige svar her.

AnonymBruker
Skrevet

alle mine ex´er er høye, blonde, blå øyde norske/svenske menn, flotte å se på men vi har ikke passet sammen 100%. min nåværende kjæreste er veldig mørk, ikke så veldig høy, kjempe kjekk, ikke min type i det hele tatt ved første øyekast, men han er verdens beste kjæreste! vi matcher 100% sammen. etter kun 1 date med han skjønte jeg at hudfarge ikke har noe å si i det hele tatt. personlighet er så mye viktigere.

Anonymous poster hash: 8f95f...754
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vil være enig med deg om at personligheten har mye å si i et forhold....

alle mine ex´er er høye, blonde, blå øyde norske/svenske menn, flotte å se på men vi har ikke passet sammen 100%. min nåværende kjæreste er veldig mørk, ikke så veldig høy, kjempe kjekk, ikke min type i det hele tatt ved første øyekast, men han er verdens beste kjæreste! vi matcher 100% sammen. etter kun 1 date med han skjønte jeg at hudfarge ikke har noe å si i det hele tatt. personlighet er så mye viktigere.

Anonymous poster hash: 8f95f...754

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker lyse menn. Jeg finner sjeldent mørke/brune menn attraktive. 

Anonymous poster hash: 84765...b50
Skrevet

Har alltid vært mest tiltrukket av menn med middelhavsutseende. Solbrune, mørkt hår og grønne/brune øyne. 
Passer ikke helt at min nåværende kjæreste har et typisk nordisk utseende, men synes han er den diggeste fyren jeg vet om selv om han utgangspunktet ikke passer mine overfladiske preferanser. 

AnonymBruker
Skrevet

Har bare vært tiltrukket av lyse gutter, så lyse helt klart! Men hårfargen spiller derimot ingen rolle.

Anonymous poster hash: 77f90...999
AnonymBruker
Skrevet

Tenner stort sett på mørkhudete, men er enkelte lyse som kan vekke noe i en,men da er det mest etter å bli kjebt med personligheten.

Anonymous poster hash: 88a2c...64c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det at vi alle burde gifte oss med folk fra samme område. Se for dere det her:

Et vesen utvikler seg separat fra hverandre i tusenvis av år. En delfin og en løve. Om disse to går sammen vil det bli et dyr som verken er tilpasse landjorda eller havet. Det vil være dårligere tilpasset, ikke være ideelt skapt for noe.

Anonymous poster hash: 65312...424
Skrevet (endret)

Jeg tror det at vi alle burde gifte oss med folk fra samme område. Se for dere det her:

Et vesen utvikler seg separat fra hverandre i tusenvis av år. En delfin og en løve. Om disse to går sammen vil det bli et dyr som verken er tilpasse landjorda eller havet. Det vil være dårligere tilpasset, ikke være ideelt skapt for noe.

Nå er vel vi mennesker i bunn og grunn likt skapt sånn bortsett fra hår og hudfarge, så det kan vel ikke helt sammenlignes?

Min eks er fra Midtøsten og må innrømme at det er mange pene mennesker der.

Endret av KatyP
AnonymBruker
Skrevet

Jo mørkere, jo bedre for min del. Jeg tiltrekkes sjelden/aldri av lyse menn. Men når alt kommer til alt er det innsiden som avgjør.

Anonymous poster hash: 33470...286
AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel vi mennesker i bunn og grunn likt skapt sånn bortsett fra hår og hudfarge, så det kan vel ikke helt sammenlignes?

Min eks er fra Midtøsten og må innrømme at det er mange pene mennesker der.

Nei, vi er alle skapt for områdene vi er i. Den lyse huden vi har her oppe i nord utviklet seg på bakgrunn av at det var lite sollys. Det gjør huden mer effektiv i å lage d-vitamin. Det gjør beinbygningen sterkere og mye annet. I tillegg mener jeg at sollyset har andre positive effekter. De med mørk hud hadde mindre sjanse for å overleve, noe som økte den reproduktive suksessen til lyshudede over tid. I områder der det er mye sollys er det derimot negativt med lys hud, fordi vi kan få hudkreft og blir solbrent. Huden blir ikke så mye brunere at den beskytter godt nok i mange områder.

Blå øyne ser for min del mye sunnere ut enn brune her i nord. Jeg personlig har brune, og de ser faktisk ikke så friske ut som blå øyde. Det samme gjelder innflyttere som blir så mørke under øynene deres når de er her. Det kan også ha med at hjernen til nordlige folkeslag er større enn de lenger sør. Det er for å se i mørkere områder og å takle dette svakere lyset om vinteren. Vi har ikke høyere intelligens enn de i f.eks. Italia eller Spania. Selv om hjernene er større.

Det er en hel cocktail som har utvilet seg over tid. Om en da begynner å gifte seg med forskjellige folkeslag blir det da en hybrid som ikke passer noe sted.

AnonymBruker
Skrevet

Lyse menn, men ikke bleke, om det gir mening? Foretrekker typisk nordisk utseende - blå/grønne øyne, sandfarget hår, og pittelitt solbrun

Anonymous poster hash: e8452...d20
AnonymBruker
Skrevet

Personlig ligger jeg lys karamell.. Haha, denne jeg har i hodet hvertfall. Sånn ellers går det i lyse menn ja, av en eller annen grunn? Han jeg drømmer om er vell han på greys, han brune med blå øyne. (Smelter)

Anonymous poster hash: a94cb...ceb

Skrevet

Hei,

jeg lurer på om generelt sett hva er det kvinnfolk er mest tiltrukket av når det gjelder hudfargen på menn?

Liker de lyse menn eller mørke menn? Eller er smaken som baken hos de fleste?

En sexy og attraktiv fyr er det uansett hvilken hårfarge han har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...