Gå til innhold

Allsang på grensen - Ari Behn synger falskt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skal ha ihvertfall ha: Godt å se en mann med selvtillit nok til å ikke bry seg om hva folk mener.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var et koselig klipp, til å bli glad av :)

Publikum storkoste seg og stemningen var god. Litt uhøytidlig sang bare frisket opp. Det var jo ikke en konsert, det var allsang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemor

Nei,han kan ikke synge, og likevel gjør han det på riksdekkende tv.

Jeg har normalt sett ikke helt sansen for Ari Behn, han blir litt for pompøs for meg, men dette likte jeg.

 

"Syng, syng, syng og vær glad, syng med den stemmen du har!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari skal ha for at han prøver, og han virker som en all right og hyggelig fyr. Når det er sagt, så har jeg mislikt Allsang på grensen hele tiden. Synes hele konseptet blir litt i overkant folkelig og overfladisk for meg.

Alle prøver å være SÅÅÅ glade, og alle skal synge med. Blir litt for krampaktig. :glare:

(Litt som "Nå tar vi den rosa sangen, dere")   :rolleyes:



Anonymous poster hash: 692e3...15c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ha ihvertfall ha: Godt å se en mann med selvtillit nok til å ikke bry seg om hva folk mener.

Enig. Synes Ari er en kul fyr.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke man skal hetse Ari for mye. Det er jo tross alt et allsangprogram. Og publikum overdøvet ham med en gang de tok opp tonen og sang med.

Kanskje Ari har litt sceneskrekk. De fleste av oss synger ganske bra i dusjen, men det er noe annet når man står på en scene foran flere hundre mennesker. Og han har jo aldri vært noen artist. Han er bare kjendis, og lista ligger så vidt jeg skjønner utrolig lavt for kjendiser i dette programmet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Så la være å se på dette tulle-programmet, da.

 Vanskeligere er det faktisk ikke.

 

Anonymous poster hash: 8deee...eab

 

 

La vær å gå inn på denne tråden og irriter deg, da! 

Vanskeligere er det faktisk ikke.

Anonymous poster hash: 9fee6...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. uansett så skal Ari Behn ha all kred som våger å stille opp på dette. Ikke min kopp te, men veldig sporty gjort. Ikke minst tøft gjort!



Anonymous poster hash: 9fee6...8d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kan han synge, men det å holde mikrofonen på en normal måte kan han heller ikke  :skratte:



Anonymous poster hash: 331d4...446
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

 

Så hva er greia med å la Ari Behn synge på Allsang på Grensen? Han synger grisefalskt, og det er merkelig å høre på dette.

 

Blir ikke dette litt useriøst? Hvis gjesten faktisk skal synge, må de jo få en gjest som faktisk behersker det...

 

Huff.

 

http://www.vg.no/rampelys/prinsesse-martha-og-ari-behn/ari-behn-om-sangdebuten-det-beste-jeg-har-opplevd/a/23481434/

Anonymous poster hash: 6f5eb...123

 

Ja, det var veldig falskt...Han kan definitivt ikke synge og han virket ikke spesielt musikalsk.

 

Kjekk og grei nok opptreden men stemmen er jo krise. Han får likevel pluss for å stille opp i programmet, det var jo litt gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...