Gå til innhold

Tiggere forsøpler i parken - politiet bare observerer


Drizzt

Anbefalte innlegg

Et rop om diskriminering er trumfkortet for den som mangler argumenter, den som vil ha ekstra oppmerksomhet og den som presser seg til noe han eller hun ikke har krav på. Ikke i alle tilfeller, men ganske ofte, særlig i visse typer situasjoner.

 

Du mangler altså argumenter.

 

Hva som er trumfkort eller ikke er uvesentlig så lenge politiet ikke bryr seg om disse såkalte trumfkortene.

 

Ja, veldig mange er veldig redde for å bli anklaget for både rasisme og diskriminering og dette virker veldig effektivt som et handlingslammede middel. Det er selvfølgelig sant.

 

Effektivt? Nei. Det er ikke sant. Ikke litt engang. Politiet håndhever loven uten å tenke på slikt tull, det er ikke betjenten som bortviser som kommer på forsiden uansett. Det er mulig det handlingslammer deg, men ikke politiet.

 

Hvor kastes det ut sigøynere fra og hvorfor? Kan det ha noe å gjøre med forsøpling, tilgrising, lovbrudd og sjenanse? Jeg vil tro veldig mange har veldig lite til overs for slike ting og ville reagert på samme måte uansett hudfarge og etnisk tilhørighet av forbryteren.

 

Jeg anbefaler følgende Google-søk.

 

Og du har rett. Man har ikke sans for det. Derfor blir romfolk bortvist av politiet når politiet har lovlig hjemmel for det, og de forstyrrer offentlig ro og orden. Akkurat som drit fulle nordmenn som kaster kebab på mannen bak skranken i kebabsjappa og lager apelyder. Ja, jeg har opplevd det.

 

Selvfølgelig diskrimineres nordmenn i Norge når andre grupper får en annerledes på en positiv måte behandling på grunn av sin hudfarge og etnisitet. Diskriminering foregår hver dag overalt uten at noen reagerer på det, fordi å diskriminere er naturlig. Sjekk en ordbok om betydningen av ordet.

 

Du trenger ikke å overbevise meg at positiv diskriminering i form av kvotering o.l. er kvotering, men det har ikke en tødde med denne saken å gjøre. Det er bare du som hevder, uten fnugg av dokumentasjon, at romfolket i denne saken behandles bedre enn det etniske nordmenn hadde blitt. Bare tullball, altså.

 

Jada, vi ser kommunens ''ordning'' - la tiggerne tilgrise og være til sjenanse for alle andre. Fantastisk og enestående, som du skriver.

 

Kommunen får stå for egne avgjørelser. Politiet håndhever bare loven - ikke Drizzts fabler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du mangler altså argumenter.

 

Hva som er trumfkort eller ikke er uvesentlig så lenge politiet ikke bryr seg om disse såkalte trumfkortene.

 

 

Effektivt? Nei. Det er ikke sant. Ikke litt engang. Politiet håndhever loven uten å tenke på slikt tull, det er ikke betjenten som bortviser som kommer på forsiden uansett. Det er mulig det handlingslammer deg, men ikke politiet.

 

 

Jeg anbefaler følgende Google-søk.

 

Og du har rett. Man har ikke sans for det. Derfor blir romfolk bortvist av politiet når politiet har lovlig hjemmel for det, og de forstyrrer offentlig ro og orden. Akkurat som drit fulle nordmenn som kaster kebab på mannen bak skranken i kebabsjappa og lager apelyder. Ja, jeg har opplevd det.

 

 

Du trenger ikke å overbevise meg at positiv diskriminering i form av kvotering o.l. er kvotering, men det har ikke en tødde med denne saken å gjøre. Det er bare du som hevder, uten fnugg av dokumentasjon, at romfolket i denne saken behandles bedre enn det etniske nordmenn hadde blitt. Bare tullball, altså.

 

 

Kommunen får stå for egne avgjørelser. Politiet håndhever bare loven - ikke Drizzts fabler.

 

 

Blæ-blæ-blæ, så mange ord, så lite innhold  :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg syns du kommer med ganske mange gode argumenter jeg nordpedant :)

Rumerene burde reise hjem til landet sitt og heller få seg en jobb eller tigge der, du ser ikke nordmenn reise ned til dem sitt land for å tigge gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...