Gå til innhold

Hvordan mener du gutten skal være på date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Her leste jeg "vær velutstyrt". Bør ikke lese på skjerm i halvsøvne og med morgensola rett på, skjønner jeg :P

Anonymous poster hash: 85c15...477

 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ok. skal slutte å være nedlatende. Beklager det, skal være voksen.

 

Jeg ville aldri vært frekk og ufordragelig på date. Men jeg kan bli irritert etterpå, når noen får meg til å føle meg dum, slik denne mannen tydeligvis gikk inn for. Han satt og forhørte meg og ingenting jeg sa var godt nok. Det var helt forferdelig, jeg ble helt svett av oppførselen hans og følte meg ikke bra nok på noen områder. Alt jeg sa var galt, hvor jeg bodde, hva jeg drev med, ingenting var bra nok.

Og når han sa at jeg skulle betale så så jeg jo på ansiktet at han gjorde det for å utfordre meg, og jeg følte meg veldig ydmyket.

 

Hvis en mann hadde foreslått at vi betalte halvparten hver så hadde det vært greit, jeg hadde aldri vært obsternasig da selvsagt.

Men jeg savner litt mer gentlemen som pynter seg litt eller gjør en innsats, det tror jeg norske damer merker når de kommer utenlands. Jeg er en pleaser selv som gjør det jeg kan for at en mann skal ha det fint, og syns det er hyggelig om en mann også viser at han vil gjøre en innsats for en kvinne han liker.

 

Derfor blir jeg irritert når noen skriver at de ikke vil spandere pga "likestilling".

 

 

 

Anonymous poster hash: ca924...baa

 

 

Vel, men du hadde en gylden mulighet til å ta ham da han sa du skulle betale. Du kan for litt selv at du lot deg behandle som en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...