Gå til innhold

Hva har du gjort for å hevne deg på en eksvenninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Posta masse dritt om meg på facebook, noe som gjorde at jeg nesten fikk sparken fra jobben (masse personlige ting). Så ja, du kan trygt si hun fortjente det hun fikk.

Anonymous poster hash: 829d8...3c3

 

Beklager altså, men jeg tenker bare stakkars barn, når barnet ble til pga hevn...DET er å synke lavt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vireo

Det er rett og slett barnslig og patetisk å hevne seg. Så ergo går man bare videre.

Anonymous poster hash: 18927...953

Å du det kommer ann på. I min situasjon ville jeg hatt en MEGET god grunn. Ikke uttal deg når du ikke vet hva som evt har blitt gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Hvorfor i all verden skulle jeg hevne meg på en eksvenninne? Det er da helt normalt at en del venneforhold går i oppløsning etterhvert som tiden går. Ingen grunn til å hevne seg for noe sånt, vel? :klo:

Er vel mere snakk om eks-venninner som er det for en god grunn, i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager altså, men jeg tenker bare stakkars barn, når barnet ble til pga hevn...DET er å synke lavt det...

 

Jeg var babysyk fra før av, så for meg var det bare å slå to fluer i ett smekk. Har ikke angra ett sekund :)

Anonymous poster hash: 829d8...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mere snakk om eks-venninner som er det for en god grunn, i denne tråden.

Var tanken det ja. Jeg er litt overrasket over hvor mange unnvikende og overfladiske svar det ble.

Anonymous poster hash: 824f6...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...