Gå til innhold

Vil ikke leve dette livet lengre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner deg ikke TS. Men jeg er så utrolig stolt av deg! Bare at du har tatt dette steget, viser hvor tøff du er.

 

Stå på!!  :hug:



Anonymous poster hash: 1f2ff...f55
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mistet all selvtillit etter at jeg ble sammen med kjæresten min. Han får meg til å føle meg som en dritt som ikke er verdt noe og likevel klarer jeg ikke å gå fra han.

Jeg har alltid vært veldig klassisk i klesstilen men i hans øyne kler jeg meg som en hore som bare er ute etter oppmerksomhet. Han mener at han er redd for at jeg er utro fordi jeg har så dårlig selvtillit, derfor skal han alltid ha full kontroll på telefonen min. Facebook er slettet og jeg har minimalt med kontakt med andre enn han. Familie og venner merker nok at noe er galt men jeg prøver å late som ingenting. Hver gang vi krangler er jeg en utro hore som ikke er verdt en dritt. Han sier også i sinne at om han finner ut at jeg er utro så skal han skyte meg. Jeg VET at dette er et helt sykt forhold, og jeg må være verdens svakeste som ikke klarer å gå. Jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke vil leve lenger og trenger sårt råd for hva jeg kan gjøre. Hvordan finner jeg styrken til å gå?

Anonymous poster hash: 2228f...c6a

 

Hva er det som gjør at han mener at du er ei hore? Har du vært utro eller ligget med noen andre enn han etter at du traff han?

 

Har du vært utro tidligere? Var du sammen med en annen mann og så var utro med han du er sammen med nå?

 

Jeg hadde kuttet ut fyren, eller sagt at jeg skulle overvåket telefonen hans med gps angivelse fordi han virker så lite tilregnelig.

 

Egentlig skjønner jeg ikke problemstillingen? Har du lyst til å være med ham? Hvis du ikke har det, og allikevel er sammen med ham så spiller du jo bare skuespill, da er det bedre å gjøre det slutt.

 

Om du elsker han og alt det der, ja da bør du bare fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kontakt med en mann som var truende slik som du har opplevd, han sa at han skulle ta en kniv og drepe meg eller banke meg opp om jeg møtte noen andre,jeg tror faktisk at han mente det også. ved ett tilfelle klapset han til meg også.Slike mennesker kan være i stand til å drepe, aldri glem det, om du i et svakt øyeblikk skulle komme til å savne han.



Anonymous poster hash: ff26a...45e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...