Gå til innhold

GayPride Paraden, hvorfor jeg synes det er ekkelt!


maskineple

Anbefalte innlegg

Paraden er grei den, den bringer med seg mye positivt. Men det er vel ikke greit at en liten unge (mindreårig) står og jukker og simulerer knullestillinger? Hadde et barn stått sånn inntil meg på en parkeringsplass eller i en butikk eller noe.... da hadde sikkert politiet tatt meg inn til avhør for å finne ut om jeg evt. drev med noe pedogreier.

For den gutten var det bare dansing. At du ser det som seksuelt er jo ditt problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er ufyselig å bruke en liten gutt for dine homofobe uttalelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ufyselig å bruke en liten gutt for dine homofobe uttalelser. 

 

Synes det er ufyselig å ikke kunne kritisere hendelsen og paraden uten å bli kalt homofob.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ufyselig å ikke kunne kritisere hendelsen og paraden uten å bli kalt homofob.

Da er det viktigere å diskutere f.eks bikinier til treåringer. Jeg tror ikke homoparaden er med på å seksualisere barn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det viktigere å diskutere f.eks bikinier til treåringer. Jeg tror ikke homoparaden er med på å seksualisere barn. 

 

bikini er klær, det er ikke det samme som å jokke på asfalten med en gjeng ( du vet hva ) rundt deg. 

 

Selvfølgelig er paraden seksualiserende, det er ikke normale homofile som er problemet, det er denne paraden som burde fjernes. 

Endret av maskineple
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - reagerer du på barn i samme alder som danser til f.eks Rihanna, Beyonce og andre popsangere som har svært seksualiserte danser?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS - reagerer du på barn i samme alder som danser til f.eks Rihanna, Beyonce og andre popsangere som har svært seksualiserte danser?

 

Ja, men forskjellen er at de blir kritisert og sett ned på av samfunnet. Dessverre feires denne paraden og slik oppførsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen som ser ned på barn som danser til Rihanna?

 

Whatever. 

 

Det er uansett ikke greit. Og jeg synes tråden bør slutte. 

 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke homofob i det hele tatt.

Det jeg reagerer på er at det er en mindreårig der som står og jokker med underlivet, han går til og med ned på golvet/bakken der og tørrpuler ser det ut som. Det er en seksualisert dans, det er det ingen tvil om. Det er ingen hemmelighet at det er veldig stor fokus på sex i en homoparade, mye mer enn f.eks. på en Rihanna-konsert. Men om jeg fikk se en unge gjøre jokkebevegelser på en Rhianna-konsert så ville jeg reagere på samme måten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at folk reagerer på akkurat det denne gutten gjør. Det jeg har mer problemer med er at dette plutselig blir gjort om til et problem med homofile og gay parade.

 

Vil det si at unge jenter som vil gå med sminke eller bikini og som danser til Rihanna kan brukes som kritikk mot heteroseksualitet?

 

Det er DEN linken jeg reagerer kraftig mot. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whatever. 

 

Det er uansett ikke greit. Og jeg synes tråden bør slutte. 

 

:hug:

 

Så ikke start den da. Simple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du ikke oppfører deg normalt vil du bli utsatt for hets og mobbing, du kan oppføre deg normalt og gifte deg men en person av samme kjønn. Da vil du ikke oppleve hets. 

 

Men dersom du hopper rundt, har på deg sadokostymer, snakker med gay-stemme, og kler deg unormalt vil du jo selvfølgelig bli mobbet.  

 

Det er ikke noe nytt.  Jeg ble mobbet engang på barneskolen da jeg hadde på meg DonaldDuck genser. 

 

Da forsto jeg det, og har nå klart meg veldig godt siden. Det ser ikke ut som homofile forstår dette....

 

Både jeg og fruen har flere ganger blitt møtt med grov hets, dytt, spytting og slag. Det har skjedd ved flere anledninger her i Norge, både på dagtid og sent på kvelden.

 

Hva var det jeg og fruen ikke forstod? Fortjente vi å bli møtt av ukjente på denne måten, når vi gikk langs en gågate eller var ute en kveld for å spise middag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og fruen har flere ganger blitt møtt med grov hets, dytt, spytting og slag. Det har skjedd ved flere anledninger her i Norge, både på dagtid og sent på kvelden.

 

Hva var det jeg og fruen ikke forstod? Fortjente vi å bli møtt av ukjente på denne måten, når vi gikk langs en gågate eller var ute en kveld for å spise middag?

Hadde noen av dere på seg DonaldDuck genser.. ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du til Oslo den dagen det er GayPride Paraden, vel da må du tåle å se det du ser. Ønsker du ikke at barnet ditt skal se homofile, vel hold deg hjemme. Flytt ut i skogen og bli der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drar du til Oslo den dagen det er GayPride Paraden, vel da må du tåle å se det du ser. Ønsker du ikke at barnet ditt skal se homofile, vel hold deg hjemme. Flytt ut i skogen og bli der.

 

Jeg bor her midlertidlig, hva med at du og flokken din flytter til skogen? 

 

Der kan dere skrike og klage så mye dere vil. Dere kan til og med løpe rundt i skogen iført sadokostymer uten kritikk.  ( ikke at dere får noe kritikk fra media her heller...)

 

Men jeg tror det er noe dypere, jeg tror faktisk dere får en god følelse fra klaging og plaging. Jeg ser ingen annen grunn til at paraden holdes i Norge. Det er faktisk ingen som bryr seg så lenge dere oppfører dere normalt. 

Endret av maskineple
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor her midlertidlig, hva med at du og flokken din flytter til skogen? 

 

Der kan dere skrike og klage så mye dere vil. Dere kan til og med løpe rundt i skogen iført sadokostymer uten kritikk. 

 

Men jeg tror det er noe dypere, jeg tror faktisk dere får en god følelse fra klaging og plaging. Jeg ser ingen annen grunn til at paraden holdes i Norge. Det er faktisk ingen som bryr seg så lenge dere oppfører dere normalt. 

Flokken min? Du, jeg er hetro. Og har bodd i Oslo hele livet. 

Mener helt seriøst at du burde holde deg hjemme den ene dagen i året, hvis du ikke klarer å se Gay Pride Paraden,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen sier at homofile fortsatt ikke er ute etter oppmerksomhet så kom med bevis, slik jeg ser det har de fått lov til å gifte seg i de fleste vestlige land ( Norge siden 2009 ) og i de fleste Amerikanske states siden 2000 tallet. 

 

Homofile er ikke en ensartet gruppe, men det sier seg selv at mange homofile har et stort behov for å markere seg selv når de stadig utsettes for hets og trakassering fra slike som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...