Gå til innhold

Er alt håp ute, er han EGENTLIG ikke interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei! Kommer til å skrive i korte setninger, og stikkord.

 

Traff en superherlig gutt fra tinder. Han kjørte en stund for å møte meg. Hadde tidenes beste date. Møtte han igjen 1 uke senere, møtte noen venner og slikt av han. Utrolig koselig kveld. Hadde sex. Vi fortsatte å pjuske på hverandre etter sexen, og jeg fikk et hadekyss og greier. Hn snudde seg en gang og så ettermeg da vi tok farvel.

 

Etter denne kvelden hadde han en lang biltur foran seg. Sa han skulle tekste meg når han kom frem, og det gjorde han.

 

Men merket at stemningen er litt annerledes mellom oss nå. Jeg tok motet til meg og spurte om det var noe galt.. fikk svar litt senere om… "Hva skjer? Du vet jo at jeg skal jobbe i hele xx uker fremover, så at jeg ikke får svart med en gang er fordi jeg holder på.. Jeg liker deg, det vet du. (NEI DET VET JEG IKKE SIKKERT…!) Og du vet også at jeg skal til XXX i minst ett år, og det kan bli vanskelig, men vi må jo kunne holde kontakt.."

 

Så etter det har vi tekstet litt smått. hvordan skal jeg tolke denne meldingen? Er han interessert i meg eller ikke? Føler vi misforstod hverandre litt, grunnen til at jeg spurte om det var noe galt, så måtte han si det - var jo nettopp fordi jeg følte stemningen er annerledes enn den var før...

 

Han pleier alltid å sende meg meldinger, men har ikke hørt noe i dag.. har blitt mindre i det siste.. :(

 

 

 



Anonymous poster hash: 6638c...3d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er litt for needy og overanalyserende å spørre om noe er galt så tidlig i datingfasen og på så lite grunnlag. 

 

Kan du ikke bare ta det litt som det kommer? Ta det han skriver for hva det er og slutt med å overanalysere alt. Det han mener med det han skrev er nøyaktig det som står der. Han liker deg, men han er opptatt så han kan ikke svare med en gang hele tiden. I tillegg skal han reise bort i ett år, noe som blir vanskelig, men at dere får nok til å opprettholde kontakten. Slutt å lese mellom linjene. Ta det for hva det er. Han er interessert, men omstendighetene gjør det litt vanskelig. 

 

 



Anonymous poster hash: 5a26b...029
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heihei! Kommer til å skrive i korte setninger, og stikkord.

 

Traff en superherlig gutt fra tinder. Han kjørte en stund for å møte meg. Hadde tidenes beste date. Møtte han igjen 1 uke senere, møtte noen venner og slikt av han. Utrolig koselig kveld. Hadde sex. Vi fortsatte å pjuske på hverandre etter sexen, og jeg fikk et hadekyss og greier. Hn snudde seg en gang og så ettermeg da vi tok farvel.

 

Etter denne kvelden hadde han en lang biltur foran seg. Sa han skulle tekste meg når han kom frem, og det gjorde han.

 

Men merket at stemningen er litt annerledes mellom oss nå. Jeg tok motet til meg og spurte om det var noe galt.. fikk svar litt senere om… "Hva skjer? Du vet jo at jeg skal jobbe i hele xx uker fremover, så at jeg ikke får svart med en gang er fordi jeg holder på.. Jeg liker deg, det vet du. (NEI DET VET JEG IKKE SIKKERT…!) Og du vet også at jeg skal til XXX i minst ett år, og det kan bli vanskelig, men vi må jo kunne holde kontakt.."

 

Så etter det har vi tekstet litt smått. hvordan skal jeg tolke denne meldingen? Er han interessert i meg eller ikke? Føler vi misforstod hverandre litt, grunnen til at jeg spurte om det var noe galt, så måtte han si det - var jo nettopp fordi jeg følte stemningen er annerledes enn den var før...

 

Han pleier alltid å sende meg meldinger, men har ikke hørt noe i dag.. har blitt mindre i det siste.. :(

 

 

 

Anonymous poster hash: 6638c...3d5

 

 

Nei vi gidder ikke bruke all vår tid på å gi deg oppmerksomhet hele døgnet ...slike som deg bruker ikke tinder til å finne gutter men mer et medium for å validere seg selv. Så da må du vel skjønne hvordan d står vel ? 

 

Gå i deg selv og tenk hvor interessert du er i det selv ...blir det samme som om du skulle brukt flere avsnitt på å få menn på tinder til å føle seg vel ..I dont think so. 

 

Begynn å reflekter noe selv ..hev standarden din noe mer enn dette. 

Anonymous poster hash: 065a8...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo allerede laget en tråd om dette...



Anonymous poster hash: f9ce4...ea2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor needy er du egentlig? 



Anonymous poster hash: 6ba77...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke send flere sms-er. La han ta kontakt, så svarer du casual tilbake.

Tror uansett ikke dere blir kjærester med det første, hans sms gir inntrykk av at han synes du er masete. Men han liker deg sikkert selv om han ikke elsker deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...