Gå til innhold

Fikk bare 20 likes på profilbildet mitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det sier jeg også. For en syk verden. Jeg gir blaffen i om jeg ikke får noen likes på profilbilde på face. Slike ting kunne ikke brydd meg mindre. Men så er jeg en godt voksen og plages ikke med lav selvtillit heller. Er vel noe med det tror jeg.

Godt voksen har ingen sammenheng med grad av selvtillit eller selvbilde......

Er du moden, mente du ? ;) nope

Anonymous poster hash: 2d761...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt voksen har ingen sammenheng med grad av selvtillit eller selvbilde......

Er du moden, mente du ? ;) nopeAnonymous poster hash: 2d761...450

Jeg er mer moden enn du eller mange andre på KG noen gang kommer til å bli :-)

Det er heller ikke til å stikke under en stol at selvsikkert kommer med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres helt tåpelig ut, men det gjør faktisk noe med humøret mitt! De forrige porfilbildene fikk jeg hhv. 70 og 85 likes på. Dette siste bildet var dessuten det fineste.

Haha , flere som lar likes påvirke humøret? Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier... Skiftet sent i går kveld ;P

 

Anonymous poster hash: 0c032...d27

 

Jeg har fått maks 5 likes! Ser andre får fra 20 -90/100 likes. Har sluttet å legge ut profilbilde blir bare så lei meg. 

Anonymous poster hash: 82bfa...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ofte lurt litt på hva det er som gjør at en jente får 300 likes på bildene sine.

Anonymous poster hash: b65bf...dc5

Jeg har rett over 300 likes på mitt profilbilde. Jeg er ikke populær i det hele tatt, men heller ikke upopulær. Jeg deltar på mange sosiale e venter og blir kjent med mange mennesker, og nå det kommer opp i 100 er det også folk jeg ikke har så god kontakt med som liker. Syns likevel det er merkelig da jeg har ca. 800 venner på facebook, ergo har over 1/3 likt det. Dette er altså en måte å få så mange likes på..

Egentlig liker jeg ikke å ha så mange likes, for jeg er redd folk skal dømme meg som overfladisk før jeg har møtt dem. Er 18 år så syns det hadde vært litt leit å få under 100, men dømmer ingen og driter f.eks i hvor mange likes vennene mine har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres helt tåpelig ut, men det gjør faktisk noe med humøret mitt! De forrige porfilbildene fikk jeg hhv. 70 og 85 likes på. Dette siste bildet var dessuten det fineste.

Haha , flere som lar likes påvirke humøret? Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier... Skiftet sent i går kveld ;P

 

Anonymous poster hash: 0c032...d27

 

 

Anonymous poster hash: a1a1d...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Høres helt tåpelig ut, men det gjør faktisk noe med humøret mitt! De forrige porfilbildene fikk jeg hhv. 70 og 85 likes på. Dette siste bildet var dessuten det fineste.

Haha , flere som lar likes påvirke humøret? Kanskje jeg burde ta en pause fra sosiale medier... Skiftet sent i går kveld ;P

 

Anonymous poster hash: 0c032...d27

 

 

Jøss! Side opp og side ned med så gufne kommentarer?

 

Det er ikke akkurat noe nytt at maaaange bryr seg om hvor mange likes de får? 

 

Uansett TS;

 

Jeg tenker det kan være fordi det var så skrekkelig mange som byttet profilbilde til sånn regnbue-bilde i forbindelse med ekteskapsloven for homofile i USA, at folk rett og slett ikke gidder. 

For mye av det gode de siste dagene :) 

 

 

Anonymous poster hash: a1a1d...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte bytter du bilde? Folk som bytter ofte gidder jeg ikke å klikke Liker til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte bytter du bilde? Folk som bytter ofte gidder jeg ikke å klikke Liker til.

Sist var i mars. Bytter ikke fote ;)

Anonymous poster hash: 0c032...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo umulig å si om det var lite likes så lenge du ikke skriver hvor mange venner du har?

 

Hvis man f.eks.har 100 venner og får 20-30 likes er jo ikke det så ille vel?



Anonymous poster hash: 8a245...5f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv la ut noe av det fineste profilbildet jeg har hatt, og fikk ca 19. På hot or not hadde jeg 20k likes før jeg sletta appen. Friket helt ut pga ingen likes på Facebook, men gjør det så mye nå.. Jeg er ikke spesielt populær, alle fra hjembyen husker meg som stygg og sjenert. Flytt ut fra bygda og la de folka være igjen :P

Anonymous poster hash: 18d0c...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Beklager hvis svaret mitt i sta virket litt frekt, men for å være helt ærlig er ikke dette noe du burde tenke på for mye. Vet at det er lett å sammenlikne seg med andre, men det er virkelig ikke bra for deg. Man ender bare opp med dårlig selvfølelse.

 

De jeg kjenner som får mest likes på facebook er ikke alltid de peneste, men de er blide, godt likt, og utadvendte. De er aktive på facebook, liker andres bilder, og er enten under 20 år eller over 40 år. Jeg har også hørt av flere venninner at de bytter profilbilde på spesielle tidspunkt på dagen og i uken, da de får flere likes da.

Når det kommer til å gi likes har jeg merket at flere venninner unngår å gi likes og kommentarer på facebook til enkelte venninner, selv om de er svært aktive med liking hos andre. Mest sannsynlig er det kanskje litt misunnelse, men kan og være tilfeldig. Ofte gir unge folk flere likes til hverandre, selv om de ikke omgås noe særlig, for å få likes tilbake. Hvis de ikke får likes tilbake, slutter de å like ditt bilde og fortsetter hos andre. Eldre mennesker, der i mot, liker og kommenterer det meste.  Jeg tror også at ferier og helligdager kan ha mye å si på hvor mange likes du får, da flere folk er bortreist eller utendørs slike dager. 

 

Det jeg vil frem til er at det er mye som kan være grunnen til at du ikke har fått like mange likes denne gangen som sist gang. Mest sannsynlig er det tilfeldig, og ikke noe å bry seg om. Hvis du vil ha flere likes kan du ta den klassiske: Bytte til et annet profilbilde, for så bytte tilbake igjen om 1 uke. Eller slette bildet for så å poste det på nytt.

Husk at du er bra som du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er dumt at folk skal like og kommentere når jeg skifter profilbilde. Da kan jeg jo ikke skifte særlig ofte! Da blir det en invitasjon til å få folk til å si hvor fiiiin jeg er :( Kan jeg ikke bare få skifte og ingen bryr seg?

Har folk på FB som skifter veldig ofte, og er rimelig sikker på de gjør det fordi de er oppmerksomhetssugen. Vil ha seg en dusj med likes og Du er så fiiiiiiiiiin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg får maks 5 likes, men jeg bytter ikke profilbilde for å få likes eller kommentarer. Da ville jeg nok ha byttet oftere.

Hvis likes på facebook blir så viktig, så tror jeg at det er på tide å logge seg av og finne på noe annet. Akkurat som det er så viktig at noen tilfeldige folk trykker liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som var fornøyd med 16 likes...

Anonymous poster hash: 48015...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg aner ikke hvor mange likes jeg får. Jeg er ikke så flink til å trykke like selv. Kusinene mine, tantene mine og mora mi er veldig flink til å trykke like på bildene mine. Jeg er ganske trygg på vennene mine, så jeg vet at de liker meg selv om de ikke trykker liker hver gang jeg poster noe. Det er gjerne annerledes med generasjonen som vokste opp med Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er glad når jeg får 20 likes, jeg. De fleste gidder ikke å sitte å like og styre så mye på facebook lenger...

Jeg leste et sted at den eldre generasjonen er dummere på fb, skriver hva som helst på statusene og mister sosiale skills og sender mest likes enn min generasjon. Vi har faktisk mye mer facebook vett! Godt at vi yngre kan være flinkere på noe ;)

Jeg og vennene mine legger nesten ikke bilder ut på facebook og tagger ikke hverandre noe særlig. Vi skriver ikke mange statuser og sender masse likes heller. Tar vi bilder så sender vi det til hverandre eller legger ut på Instagram.

Anonymous poster hash: eb25b...164

Dere har så mye Facebook-vett... Dere tar det på Instagram i stedet🙊

Anonymous poster hash: 70bd0...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi har faktisk mye mer facebook vett! Godt at vi yngre kan være flinkere på noe ;)

 

Jeg og vennene mine legger nesten ikke bilder ut på facebook og tagger ikke hverandre noe særlig. Vi skriver ikke mange statuser og sender masse likes heller. Tar vi bilder så sender vi det til hverandre eller legger ut på Instagram.

Anonymous poster hash: eb25b...164

 

Haha, å legge ut bilder på instagram betyr mer Facebook-vett? Forsåvidt riktig, men det generelle nettvettet vil jeg si er dårligere ved å legge ut på Instagram enn Facebook.

Anonymous poster hash: 3166f...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...