Gå til innhold

Tror dere bv kan bli koblet inn dersom man nevner dette i time alene på fvk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen truer med brudd og forsikrer om at jeg ikke skal føle meg sikker i forholdet for en hver pris. Mannen sårer gjentatte ganger, men føler ingen skyldfølelse. Han sier dirkete til meg at jeg er dum. Klager på den minste ting jeg gjør i perioder. Han sier han stiller krav til meg ( hvor smart jeg bør være f.eks) Mannen drikker hver helg og hver gang han har fri. Vil få råd ang bli eller ikke? Ang sannsynlig samvær med barnet ... Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 73d00...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i barneverntjenesten og jeg tror nok ikke at fvk vil kontakte barnevernet. Men jeg kan si at det du blir utsatt for et psykisk vold. Det er nedsettende, det skaper en usikkerhet hos deg og han bruker mat for å trykke deg ned. I tillegg drikker han kanskje mer enn normalt. Ønsker du å leve slik? Ønsker du at barnet skal leve i et hjem som er preget av dette?



Anonymous poster hash: 06802...bf6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du holder deg edru og tar deg av barna, så er det vell ingen grunn til det.



Anonymous poster hash: 10396...3ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i barneverntjenesten og jeg tror nok ikke at fvk vil kontakte barnevernet. Men jeg kan si at det du blir utsatt for et psykisk vold. Det er nedsettende, det skaper en usikkerhet hos deg og han bruker mat for å trykke deg ned. I tillegg drikker han kanskje mer enn normalt. Ønsker du å leve slik? Ønsker du at barnet skal leve i et hjem som er preget av dette?

Anonymous poster hash: 06802...bf6

Nei det er det jeg ikke ønsker. Jeg har lenge vært usikker på hva det er som har skjedd, han har fått meg til å føle at oppførselen hans var fortjent. Han har funnet mine svake sider og spillet på dem når han ville "ta" meg for noe... Men jeg er også litt skeptisk til å gå til fvk, tenk om noe blir misforstått? Barnet observerer lite ettersom det blir sagt etter leggetid.. Også drikkingen..men det er nå når det begynner å tilta mer at jeg er redd hun merker det på meg. Jeg har mindre energi, lei meg i perioder osv. Hun fortjener en glad mamma. Jeg føler jeg har prøvd alt for å få det til å funke.. Men ting forandres aldri. Hva er sannsynlig at fvk vil anbefale mtp samvær med faren? Han vil ha 50/50 men det ser jeg ikke for meg.. Jeg har henne helt klart mest og det vil føles fælt for 3 åringen å plutselig " miste" mamma halvparten av tiden 😔

Anonymous poster hash: 73d00...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er saken den at du helst skulle forlatt far, men unngår det fordi du ikke ønsker at han skal få være 50% alene med barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er saken den at du helst skulle forlatt far, men unngår det fordi du ikke ønsker at han skal få være 50% alene med barnet?

Jeg tror ikke han hadde taklet 50%, men han sier han vil kreve det. Dersom barnet f.eks ikke vil legge seg en kveld ringer han meg på jobb fortvilet. Han har uttalt at det er kjedelig å " bare" være hjemme med barnet. Han drikker såpasd mye i helgene og jeg tviler på han hadde holdt seg edru alene med barnet.. Så ja, 50% er skrekken 😕

Anonymous poster hash: 73d00...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør være åpen om alkoholproblemene hans med fvk. Det er barnets beste som teller, og det er ikke 50/50 samvær med en far som drikker og er psykisk voldelig.

Jeg må forresten og hørte på foreldrene mine som kranglet etter leggetid. Det var grusomt å høre på. Tror dere virkelig at barnet ikke oppfatter dette? Da tror dere feil. Det kan prege et barn for livet. Løs konfliktene som voksne mennesker eller gå fra hverandre.

Anonymous poster hash: 8d9e9...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør være åpen om alkoholproblemene hans med fvk. Det er barnets beste som teller, og det er ikke 50/50 samvær med en far som drikker og er psykisk voldelig.

Jeg må forresten og hørte på foreldrene mine som kranglet etter leggetid. Det var grusomt å høre på. Tror dere virkelig at barnet ikke oppfatter dette? Da tror dere feil. Det kan prege et barn for livet. Løs konfliktene som voksne mennesker eller gå fra hverandre.

Anonymous poster hash: 8d9e9...86e

Jeg blir bare så usikker på om dette er et alkoholproblem. Men for meg virker deg aaalt for mye. Han kan jo la være å drikke om han skal noe... Om han har vakttelefon el.l. Hadde han vært avhengig hadde han vel ikke klart å holde seg? Men, han velger å drikke hver helg ++ i mine øyne er ikke det forenelig med å ta vare på et lite barn. I går f.eks hadde han drukket 7 øl mens jeg var ute med ei venninne. Hvorfor? Han vet jeg ikke liker det, han bryr seg ikke. Han må liksom ha alkohol for å feire, slappe av osv.... Men jeg tror jeg vil si alt til fvk ja. Jeg er jo ikke komfortabel med om hun f.eks skulle vært hos han hver 2. Helg når han drikker slik han gjør. Han tåler mye og virker ikke så alt for påvirker. Men med 7-8 øl innabords svekkes reaksjonsevnen, man kan sovne tungt og ikke høre barnet. f.eks... :-( huff vondt i hodet av all grubling. Fikk heldigvis time tirs...

Anonymous poster hash: 73d00...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen truer med brudd og forsikrer om at jeg ikke skal føle meg sikker i forholdet for en hver pris. Mannen sårer gjentatte ganger, men føler ingen skyldfølelse. Han sier dirkete til meg at jeg er dum. Klager på den minste ting jeg gjør i perioder. Han sier han stiller krav til meg ( hvor smart jeg bør være f.eks) Mannen drikker hver helg og hver gang han har fri. Vil få råd ang bli eller ikke? Ang sannsynlig samvær med barnet ... Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 73d00...1c5

 

Hvorfor har du blitt så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du blitt så lenge?

Han har gode perioder, trodde alltid det skulle bli bedre... Ønsket at barnet skulle vokse opp med begge foreldrene. Vi har vært sammen 10 år, det er etter barnet ble født han ble slik... :-S

Anonymous poster hash: 73d00...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...