Gå til innhold

Å ikke være bra nok, eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker med en del jenter på tinder, og har som hensikt å finne noen å ha sex med. Er 100 % åpen ovenfor jenta om dette, så ikke si jeg er en drittsekk!

En av jentene har fra starten bår vi matcha skilt seg ut, og vi har dermed hatt helt vanlige samtaler hvor jeg har holdt meg unna sex tema. Jeg spurte om hun ville møtes og vi møttes da dagen etter i Kristiansand. Det som møtte meg var em nydelig brunette, og jeg synes også vi hadde en hyggelig tone og samtalen fløyt greit! Vi var sammen i noen timer før hun tok iniative til å avslutte! Dette hadde hun også gitt uttrykk før vi møttes at hun måtte hjem relativt tidlig.

Etter daten venter jeg litt med å sende melding, får å se om hun gjorde det! Får ingen melding og sender derfor en kort melding hvor jeg takket for et hyggelig treff! Hun svarte det samme, men tok ikke iniativ til noe mer snakk! Hun var også aktiv på tinder etter dette!

Tror ikke jeg bør sende noen fler meldinger til henne nå, og prøve å spille litt kostbar. Se om hun sender til meg først.

Skjønner jo at sjansen er minimal for at hun gjør det, men får vente å se litt. Noen som har noen andre tips?

Gutt 21

Anonymous poster hash: 0103b...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få noen svar a :(

Anonymous poster hash: 0103b...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan godt hende hun tenker akkurat det samme? at hun er redd for å føle at hun maser? Og at hun venter å se om du virker interessert etter daten :-) hvem vet! Men hjelper mye å snakke med hun om det. Spør hva hun tenker osv. Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan godt hende hun tenker akkurat det samme? at hun er redd for å føle at hun maser? Og at hun venter å se om du virker interessert etter daten :-) hvem vet! Men hjelper mye å snakke med hun om det. Spør hva hun tenker osv. Lykke til! :-)

Takk for svar! Men jeg prøvde å skrive bittelitt etter det... Men fikk bare sånne korte svar! Men men, får bare se hvordan det går! Hater når jeg ikke har makten i sånne situasjoner 😂

Anonymous poster hash: 0103b...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...