Gå til innhold

Søvnparalyse.. Noe så ekkelt :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen gang tenkt at det kan være noe mer mellom himmel og jord? At dette ikke er hallusinasjoner? At det faktisk er skapninger som man ser fordi man ikke er helt våken?

Man vet aldri. Kan hende det er noe mer....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevd dette en gang. Ikke lenge siden. Ble angrepet av en person som var forferdelig ekkel. Fikk ikke gjort noenting. Gikk over ganske fort, men tiden er lang når man er livredd. 



Anonymous poster hash: c3ef8...556
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri opplevd det, men har litt lyst til å oppleve det! selv om at det høres sykt skummelt ut  :fnise:

Jeg sover ikke så tungt, og sliter generelt med å sove.. så vet ikke om det er grunnen til at jeg aldri har opplevd det. Jeg sliter med sosial angst og hadde panikkangst hele tiden i et år, men aldri opplevd søvnparalyse for det. 



Anonymous poster hash: 93e6c...59f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det et par ganger. Jeg blir trykket ned i senga og ser skumle skikkelser i rommet. Jeg prøver alltid å skrike/rope,bevege meg etc. Gjør dette helt til det gir seg, er kjempeeekkelt å oppleve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det jeg også, kun to ganger heldigvis! Følte det var noen i rommet, noe ordnetlig ondt. Følte også at noen klorte meg på ryggen og satt seg oppå meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var svæt plaget av det en periode i livet jeg slet mye psykisk. Det jeg gjorde for å unngå det var at når jeg merka kroppen begynne å "stivne". Så prøvde jeg å lage et kraftig rykk med overkroppen. Altså rykke meg ut når kroppen er på vei inn i paralyse.Tok en del energi da både hodet og kroppen føltes veldig tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det en gang, våknet og føltes ikke ut som om jeg var våken (?) Bare lå der og klarte ikke bevege meg i det hele tatt. Grusomt! Våknet en gang av at jeg hadde begge armene i været mens jeg viftet med dem, må ha drømt noe rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en episode jeg hadde som jeg husker godt, er ikke på langt nær den ekleste eller skumleste men er vel mer det at det var så ekte. Lå i senga og så søstra mi komme inn døra og bort til meg. Jeg prøvde å snakke til henne og be om hjelp men klarte bare lage skvikelyder. Så begynte hun å snakke til meg, bare at det ikke var noen lyd. Var som noen satt hu på mute. Så begynte hun å poke meg på nesa (O_o).

 

Hvorfr jeg husker det så godt var fordi hun så så virkelig ut at jeg trodde hun faktisk var i rommet til tross for at jeg hadde hatt paralyser før. Var veldig spesielt å ha en så "virkelig" hallunisasjon. Ble veldig forvirret og trodde kanksje at paralysen gjorde at jeg ikke hørte henne. Så utrolig virkelig var det. Sto foran meg helt klar og tydelig som hun ellers ville ha gjort i virkeligheten. Så når jeg kom ut av paralysen så bare forsvant hun med et "zap". Skjønte jo da at hun aldri var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...