Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en covert/skjult narsissist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, å pule 16-åringer som ikke er voksne nok til å skjønne bedre er jo prima eksempel på folk som ikke plager noen

Anonymous poster hash: 23c7a...00a

Jeg plagde hu ikke akkurat - tvert imot gav jeg hun en fin opplevelse og et minne for livet som hu kan se tilbake på å smile av. Det hjelper nok på selvtilliten hennes å ha liggi med en så kjekk fyr som meg.

Så nei var ikke noe plaging involvert. Jeg hjalp henne litt på vei bare, thats all. Det er sånn jeg er, trår til for å hjelpe andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og her ligger det største problemet. Du takler ikke kritikk og misforstår ofte intensjonene til andre. Da går du til angrep og gjør ditt beste for å såre. Dette burde du jobbe med.

Anonymous poster hash: 17a75...3d7

Jobber med det. Det er også derfor jeg ikke har stiftet et nytt vennskap etter det forrige havarerte.

Av den grunn at jeg ikke ønsker såre noen jeg er glad i og forguder. Det skjer alltid.

Trenger jobbe litt mer med ting og tang før jeg involverer meg i noen ny nær relasjon for vedkommendes del. 

Det blir jo tomt og ensomt til tider men jeg får jo næringen jeg trenger fra KG så jeg overlever, men den dagen jeg får meg en ny nær venn så vil jeg ikke bruke KG mer siden jeg da vil få energien min fra vedkommende istedet. Og da mest sannsynlig litt mer positiv energi enn det jeg er mottaker av her inne  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg plagde hu ikke akkurat - tvert imot gav jeg hun en fin opplevelse og et minne for livet som hu kan se tilbake på å smile av. Det hjelper nok på selvtilliten hennes å ha liggi med en så kjekk fyr som meg.

Så nei var ikke noe plaging involvert. Jeg hjalp henne litt på vei bare, thats all. Det er sånn jeg er, trår til for å hjelpe andre

til å være noen som trår til for andre, så trår du jaggu mye her inne også. det må bli lite tid til å trå til når du trår så mye her inne. jeg bare sier det.

Anonymous poster hash: 643c4...c94

• Liker 2
Skrevet

til å være noen som trår til for andre, så trår du jaggu mye her inne også. det må bli lite tid til å trå til når du trår så mye her inne. jeg bare sier det.

Trår til for deg også, stol på meg

AnonymBruker
Skrevet

Du svarte ikke på hvilken utdannelse du hadde, WubWub.

:klo:

Anonymous poster hash: 799be...069
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trår til for deg også, stol på meg

nei jeg trår til for deg, sånn at du kan trå til mer her inne.

Skrevet

Du svarte ikke på hvilken utdannelse du hadde, WubWub.

:klo:

Anonymous poster hash: 799be...069

Hvorfor lurer du på det? Men nei, det er privat 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kunne nok ikke ha blitt sammen med en med en slik diagnose. Jeg sliter veldig enda etter å ha kommet meg ut av et forhold som var veldig ødeleggende, og hvor jeg tror den personen kan ha hatt en slik diagnose. Jeg lurer litt på, du, WubWub, om man ikke vil bli sammen med en som deg, hvilke "svakheter" hos kvinner er det som lokker slike menn med en sånn diagnose? Det går bra om du ikke vil svare på det :) Men det hadde vært veldig interessant og lærerikt for min del hvertfall. 

Anonymous poster hash: 1ce02...862
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har fullført 6 år på universitet og skal begynne på en Master til høsten.

En slik generell beskrivelse er vel ikke så vanskelig å oppgi?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kunne nok ikke ha blitt sammen med en med en slik diagnose. Jeg sliter veldig enda etter å ha kommet meg ut av et forhold som var veldig ødeleggende, og hvor jeg tror den personen kan ha hatt en slik diagnose. Jeg lurer litt på, du, WubWub, om man ikke vil bli sammen med en som deg, hvilke "svakheter" hos kvinner er det som lokker slike menn med en sånn diagnose? Det går bra om du ikke vil svare på det :) Men det hadde vært veldig interessant og lærerikt for min del hvertfall. 

Personlig lurer jeg på det samme.

Anonymous poster hash: d5cd2...ef3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fullført 6 år på universitet og skal begynne på en Master til høsten.

En slik generell beskrivelse er vel ikke så vanskelig å oppgi?

Vet ikke om det er det det står på, hvor vanskelig det er. Det står kanskje heller på at det er frivillig å oppgi den type informasjon og at noen velger å beholde det som en privatsak.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er det det står på, hvor vanskelig det er. Det står kanskje heller på at det er frivillig å oppgi den type informasjon og at noen velger å beholde det som en privatsak.

Akkurat her har han opplyst om dette tidligere, så er nok "annet" som er årsaken her.

Skrevet

Akkurat her har han opplyst om dette tidligere, så er nok "annet" som er årsaken her.

Jeg har aldri snakket om utdannelsen min tidligere og jeg kommer heller ikke til å gjøre det nå. Ikke fordi det er vanskelig å gi en beskrivelse men fordi jeg ikke har lyst.

Private ting som bilder, jobb, utdannelse, bosted og slikt kan jeg ikke lenger dele her inne etter å fått drapstrusler og voldstrusler av individer som er psykotiske.

Det er medaljens bakside av å være kjendis

AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte mennesker som gir god selvfølelse. Man yter ekstra rundt dem, utfordrer seg selv rundt dem, vil være nær deres godhet på et vis. Det utvikler seg et kontrollbehov hvor man blir redd for å bli forlatt, føler seg sviktet/krenket og prøver å ødelegge styrken vi beundrer i dem.

Anonymous poster hash: 7b1cb...581

Skrevet

Jeg har aldri snakket om utdannelsen min tidligere og jeg kommer heller ikke til å gjøre det nå. Ikke fordi det er vanskelig å gi en beskrivelse men fordi jeg ikke har lyst.

Private ting som bilder, jobb, utdannelse, bosted og slikt kan jeg ikke lenger dele her inne etter å fått drapstrusler og voldstrusler av individer som er psykotiske.

Det er medaljens bakside av å være kjendis

Skal ikke gjengi hva du skrev, siden jeg skjønner at du ikke ønsker dette eller hvordan du fikk jobben din trukket frem igjen.

Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg er veltrent med et meget bra utseendet og jeg har iq på 141, for og ikke snakke om kunnskapsnivået mitt som er skyhøyt. Jeg kjenner flere historie lærere og de ringer meg når det er noe de lurer på. Jeg har tilnærmet fotografisk hukommelse.

Jeg er også verdensmester i løgn og bedrag. Manipulasjon er min største styrke.

Så hvorfor kan du ikke date noen som har så mange positive sider?

Du høres ikke så hyggelig ut..

AnonymBruker
Skrevet

Er det et litt ømt tema for deg? Du har kanskje ikke så mye utdanning, du er kanskje mer en sånn som har gått "livets harde skole"?

Anonymous poster hash: c4af7...ba2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg er veltrent med et meget bra utseendet og jeg har iq på 141, for og ikke snakke om kunnskapsnivået mitt som er skyhøyt. Jeg kjenner flere historie lærere og de ringer meg når det er noe de lurer på. Jeg har tilnærmet fotografisk hukommelse.

Jeg er også verdensmester i løgn og bedrag. Manipulasjon er min største styrke.

Så hvorfor kan du ikke date noen som har så mange positive sider?

IQ på 141, men med særskrivnings feil.

tror du må litt lenger på landet med dette histrioniske skuespillet ditt jeg wub wub. tilbake til rødpilleforumene dine med deg.

• Liker 3
Skrevet

Er det et litt ømt tema for deg? Du har kanskje ikke så mye utdanning, du er kanskje mer en sånn som har gått "livets harde skole"?

Anonymous poster hash: c4af7...ba2

Hvorfor så spydig og hvorfor tror du at du kan kreve at jeg gir fra meg privat informasjon?

Du er fri til å spekulere hva du vil men holdt det i det minste for deg selv istedetfor å avspore med ufinheter.

Skrevet

Kriteriene varierer nok fra person til person.

Men ser for meg at en psykopat ville peilet seg ut ei dame han tolket som usikker på seg selv, underdanig og sjenert. Eller så kunne han funne seg ei dame som var mentalt sterk og oppegående som en utfordring - for å se om han greide knekke psyken til vedkommende.

Psykopater og narsissister har forskjellige behov. En psykopat liker pine andre av ren sadisme, enten med vold eller psykisk terror - eller begge deler. De lever som parasitter.

En narsissist derimot har sjeldent som mål å knekke psyken til noen. De er mer ute etter oppmerksomhet og lovvord. Men når denne oppmerksomheten dabber av eller narsissisten føler seg krenket så vil vedkommende sette helvete i sving for å såre partneren på de groveste måtene.

Dette kommer av et umodent og primitivt forsvarsmekanisme som prøver verne Selvet for ytteligere traumer eller nederlag. En som er narsissist har et fragmentert og ødelagt Selv som ikke er riktig utviklet derfor kan de overreagere av enorme dimensjoner pga ting de tror er krenkelser. Så på grunnlag av dette så tenker jeg ikke at narsissister er onde på bunnen, de har rett og slett bare en forstyrrelse som fører til et lite hyggelige triggere.

En narsissist kan jeg tenke meg bare har et hovedkritere : og det er å finne et menneske som er villig til å vie de mye tid, energi og ros.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...