Nowayback Skrevet 5. juli 2016 #81 Skrevet 5. juli 2016 Jeg hadde en svømmelærer som sørget for at jeg fikk vannskrekk resten av livet.
Gjest Emera Skrevet 5. juli 2016 #82 Skrevet 5. juli 2016 Veps. Jeg ble stukket et par ganger i løpet av barndommen, og skrekken lever ennå. Jeg har mareritt om at jeg er omkranset av veps innimellom. Huff!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #83 Skrevet 5. juli 2016 Filmen Mars Attacks! Syns den bare er morsom nå i voksen alder, men jeg så den en (halv) gang da jeg var liten og den var SÅ ekkel. Anonymkode: ce1e4...ee8
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juli 2016 #84 Skrevet 5. juli 2016 Den Thursday, July 09, 2015 at 19.47, AnonymBruker skrev: og vinterdamen i mummitrollet! OMG! Den sangen er så freakings freaky jeg freaker ut bare jeg hører den!!! Får den ekle "redsel" følelsen inni meg. For igjen, søsteren min sa alltid "nå kommer vinterdamen og tar deg om du ikke går inn nå", da jeg var ute "sent" om kvelden og ikke ville gå inn igjen. Dette var kun om vinteren da, for jeg elsker vinter og snø, og var ute fra morgen til kveld da jeg var yngre. Ja.. jeg var stor fan av mummitrollet. Hadde alle filmene på VHS Anonymous poster hash: d36e1...6d0 Måtte se. Forstår at du ble redd!
Mari Y Skrevet 5. juli 2016 #85 Skrevet 5. juli 2016 Den 29.6.2015 at 21.02, AnonymBruker skrev: Alle vi har fått oss et par støkk som har påvirket og preget oss til voksen alder. Mine er klovner. Definitivt! Hater klovner intenst. Nei, det er ikke fordi jeg tilfeldigvis kom i skade for å se filmen "IT" i en alder av 8-9, det er fordi en sirkus-klovn sprutet vann på meg i den tro at han var morsom. Kjolen min var ny, for pokker! Den dag i dag, tåler jeg ikke synet av klovner. Ser jeg en klovn, får jeg ufattelig lyst til å klippe av ham håret, tegne på ham et stygt blikk, og heise ham opp i et flaggstang. Etter bukseselene. Slik har mitt barndomstraume påvirket meg. Hva er ditt barndomstraume og hvordan har det påvirket deg i voksen alder? Anonymous poster hash: eb4c1...0d3 Mareritt.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #86 Skrevet 6. juli 2016 Da jeg våknet midt på natten som 13 åring av en grusom ekkel stillhet.. Det første jeg fikk se da jeg kom ut av rommet var at pappa satt oppå mamma og kvelte henne. Å se min egen far død. Se broren min prøve å ta livet av seg selv ved å kutte pulsåra. Anonymkode: b5323...c72
Den røde fare Skrevet 7. juli 2016 #87 Skrevet 7. juli 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg våknet midt på natten som 13 åring av en grusom ekkel stillhet.. Det første jeg fikk se da jeg kom ut av rommet var at pappa satt oppå mamma og kvelte henne. Å se min egen far død. Se broren min prøve å ta livet av seg selv ved å kutte pulsåra. Anonymkode: b5323...c72 Oi...😕
Anglofil Skrevet 7. juli 2016 #88 Skrevet 7. juli 2016 Var på speiderleir hvor de hadde skjært opp massevis av brødskiver og smurt på pålegg på fat. Vi fikk ikke smøre maten vår selv. Problemet var at de hadde smurt på et forferdelig tykt lag med smør. Og er det noe jeg virkelig ikke takler så er det smør. Jeg husker det som det var i går hvordan jeg ble tvunget til å spise brødskiver med tykt lag med smør. For å si det sånn: man får ikke i meg smør på brødskiva, den dag i dag. Flukten fra dyreskogen. Jeg husker jeg synes hele serien var så fascierende og spennende, og samtidig forferdelig trist og traumatisk. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå