Gå til innhold

HJELP! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at for snart to år siden møtte jeg en kar på en dating side, vi hadde aldri sjansen til å møtes fordi han skulle på en 1 1/2 års backpacking tur og jeg var opptatt med mitt,men mens han har vært på tur så har vi holdt kontakten jevnlig . Nå har det seg slik at han er hjemme og vi har møttes en gang og begge er interessert i hverandre og vi har god kjemi . Problemet er at mens han var borte så eksisterte Tinder for fullt i dette landet, og dessverre så hadde jeg matchet med hans bestekompis UTEN Å VITE DET! Så fort jeg fikk vite det så sa jeg ifra til han om hva som hadde skjedd, og jeg kviet meg for å si det, men det måtte bli sagt. Etter at jeg fortalte det fortsatte vi og holde kontakten på samme måte som før og jeg trodde dette var noe han kunne se forbi ettersom han forsøkte å glemme det. Nå som han er hjemme igjen så tok bestekompisen hans det opp med han fordi han så vi var venner på fb og på fredagen og han sa til meg at det var vanskelig å svelge for han at jeg har hooket opp med hans bestekompis. Han fortalte også at han trenger tid etter at han fikk høre det igjen , jeg vet at han er veldig interessert og at det strider i mot hans "regler" å date en jente som har hooket opp med hans bestekompis. Hadde jeg visst dette på forhånd så hadde det ikke skjedd, men det er heller ikke slik at man diskuterer sine nærmeste når man hooker opp 1 gang. Jeg forstår godt at han trenger tid og jeg har sagt unnskyld utallige ganger og at om jeg kunne tatt det tilbake så hadde jeg gjort det men det kan jeg ikke . Jeg vil veldig gjerne date han, men nå vet jeg bare ikke hva jeg skal gjøre fordi han trenger tid vekk fra meg, jeg har ikke snakket med han siden han fortalte meg at han trenger tid, er løpet kjørt nå? Eller er det noe jeg kan gjøre for at ting skal bli bedre? Hvor lang tid skal jeg gi han? Jeg vet såpass at jeg mest sannsynlig en dag kommer til å se han igjen, men kanskje ikke i nærmeste fremtid. Kom gjerne med tips og jeg setter virkelig stor pris på all tips jeg kan få.

PS. Beklager for skrivefeil og litt rotete innlegg.

Anonymous poster hash: fae4f...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi han den tiden han trenger. Når han sier han trenger tid hjelper det ikke være klengete og mase på han om når dere skal treffes igjen. La han ta kontakt når han er klar, og hvis han ønsker det. Du har som jeg forstår gitt inntrykk av at du har lyst til å date han, og at du angrer på det du gjorde, så da er det opp til han å ta kontakt med deg igjen når han er klar for det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig er interessert i han må du gi han god tid, og ikke ta kontakt. Og du skal ikke hooke opp med noen andre i mellomtiden, det håper jeg du skjønner.



Anonymous poster hash: 9bd09...0f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matchet på Tinder må jo være greit, men har du hatt deg med ham siden du skriver om at dere hooket up?

Om at det er et problem at dere trykket liker på hverandre hadde jeg løpt som f!

Anonymous poster hash: 6ab4e...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre så hooket jeg opp med kompisen hans uten å vite at de var bestekompiser, men løp så fort jeg fikk vite det. Tusen takk for svar. Jeg får bare ta tiden til hjelp og la han kontakte meg 😔

Anonymous poster hash: fae4f...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere tips? 😔

Anonymous poster hash: fae4f...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...