Gå til innhold

Startet kontakt via snapchat - hvordan utvikle det videre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtt noen ute på fest noen ganger, som jeg etterpå har snappet endel med. Hvordan kan jeg vite om han kan være intressert (vil bli bedre kjent), og hvordan ta videre kontakt, eller få han til å gjøre det?

(Får mange snaps, men mest upersonlig. Likevel er det ingen av vennene som får det).

 

Har noen andre her startet kontakt med noen via snapchat, og deretter utviklet det videre og tatt kontakt andre steder eller møttes?



Anonymous poster hash: 5f869...47e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp skjedd med meg. Visste hvem hverandre var, og tok opp kontakten på snapchat hvor vi snappet en del og skrev en god del slike meldinger på snap til hverandre hvor vi snakket om alt og ingenting. Det gikk et par dager før han plutselig sa at han kom på besøk til meg - noe som var spennende, skummelt men veldig koselig. Har møtt han 2 ganger etter dette, hvor vi bare har sett litt serie, slappet av osv. Snapper mye i løpet av dagen og snakker om alt og ingenting. Vet såklart ikke hvordan ting blir videre men vi kommer sikkert til å møtes flere ganger å se hva som skjer. 



Anonymous poster hash: 50bcc...8aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...