Gå til innhold

Æsj, har han mistet interessen nå? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det var vel ikke akkurat puledate om hun var daten på et gradueringsball. Men det er greit å vente til han tar kontakt.

Anonymous poster hash: a9ac3...346

 

Ja.. og jeg tenker, hvis han ikke hadde vært interessert lenger, så hadde han vel ikke sendt melding da han kom frem?

 

TS TS

Anonymous poster hash: c8a28...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. og jeg tenker, hvis han ikke hadde vært interessert lenger, så hadde han vel ikke sendt melding da han kom frem?

TS TS

Anonymous poster hash: c8a28...bff

Er du ferdig med å snakke imot deg selv nå?

Anonymous poster hash: 803e1...d6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: JEG FIKK EN MELDING!!! :D Han spurte hva jeg drev med… åååhh, haha! Denne nervepirrende fasen er til å dø av, og jeg har ikke følt det slik siden ungdomsskolen, og det er 4-5 år siden! 

 

TS

 

 



Anonymous poster hash: c8a28...bff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og jeg som var så redd for å ha ødelagt for meg selv etter at vi hadde sex, eller at han bare mistet interessen.. Tipper mange her inne kjenner igjen følelsen 



Anonymous poster hash: c8a28...bff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hadde det vært den mentale alderen som avgjorde om man var gamel nok til å ha sex, hadde du sluppet å bekymre deg. Milde himmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

 

Oppdatering: JEG FIKK EN MELDING!!! :D Han spurte hva jeg drev med… åååhh, haha! Denne nervepirrende fasen er til å dø av, og jeg har ikke følt det slik siden ungdomsskolen, og det er 4-5 år siden! 

 

TS

 

 

Anonymous poster hash: c8a28...bff

 

Så bra  :danse:  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men merker stemningen liksom er… litt annerledes enn før vi hadde sex. Han virker litt tilbakeholden.. hvorfor?! Noen som har opplevd det? Hittil, har det vært han 7-8 av 10 ganger som har tatt kontakt på sms.. pluss jeg avviste om å dusje med han. Da ble han litt lei seg tror jeg.. ?

 

TS..

 



Anonymous poster hash: c8a28...bff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men merker stemningen liksom er… litt annerledes enn før vi hadde sex. Han virker litt tilbakeholden.. hvorfor?! Noen som har opplevd det? Hittil, har det vært han 7-8 av 10 ganger som har tatt kontakt på sms.. pluss jeg avviste om å dusje med han. Da ble han litt lei seg tror jeg.. ?

TS..

Anonymous poster hash: c8a28...bff

Synes du skal spørre ham, jeg. Hvorfor du bare fikk to hjerter den kvelden, om han ble såret av at du ville dusje alene, om han reagerte på at du sendte den første meldingen først etter at han hadde tatt kontakt akkurat åtte ganger. Spør ham hvorfor han virker tilbakeholden...

Ærlig talt.

Anonymous poster hash: 803e1...d6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

 

Men merker stemningen liksom er… litt annerledes enn før vi hadde sex. Han virker litt tilbakeholden.. hvorfor?! Noen som har opplevd det? Hittil, har det vært han 7-8 av 10 ganger som har tatt kontakt på sms.. pluss jeg avviste om å dusje med han. Da ble han litt lei seg tror jeg.. ?

 

TS..

 

Anonymous poster hash: c8a28...bff

 

Eller at kanskje du er litt mer fintfølende nå når du har hatt sex, at man liksom forventer mer da? Kan være det og :) Du må bare ta det chill og være som vanlig så vil tiden vise om han er interessert eller ikke. Bare vær slik du var før dere hadde sex, hverken mer eller mindre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er usikker, har du tenkt på det? Gutter kan også bli usikre på om de var gode nok i senga osv. Kanskje han sitter og venter på melding fra deg, og lurer på om du har mistet interessen (jf den dusjinga som ikke ble noe av mm)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...