Gå til innhold

Utsatt for "happy ending" på massasje studio.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.6.2015 den 15.34, AnonymBruker skrev:

 

De lever livet på overflaten. Makt på bekostning av andre gir dem beruselse. Eneste følelsen de klarer å kjenne.

 

Anonymous poster hash: fe81a...9c0

Lurer på hvor mange som faktisk er sånn? Typisk nok får de jobb i makt-posisjoner også. Skremmende 

Anonymkode: 54187...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd dette i Norge, men på ferie i India under en parmassasje, ble kona og jeg "fyrt opp" av hver vår massør (kvinnelige), før de forlot rommet og sa "enjoy each other". Heftig!

Anonymkode: 3097e...8c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2015 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Føler ikke jeg bruker de, men heller at de skal være glad for at en så kjekk mann har sex med de.:) Føler jeg fortjener det på en måte. Har blitt sånn fordi jeg alltid lett får damer. Og sex er det beste jeg vet, så elsker "spillet" på en måte.:)

 

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Dette er noe av deg verste jeg har hørt. Det som er merkelig, er jo at disse damene ikke gjennomskuer hvor overfladisk du er? Og at du tror du er så bra bare fordi du sier du har et bra utseende. Med en sånn personlighet skjønner jeg ikke at noen har lyst til å ha sex med deg. Sikkert fælt sagt, men sant. Får vondt i hjertet. 

Anonymkode: d03dd...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er noe av deg verste jeg har hørt. Det som er merkelig, er jo at disse damene ikke gjennomskuer hvor overfladisk du er? Og at du tror du er så bra bare fordi du sier du har et bra utseende. Med en sånn personlighet skjønner jeg ikke at noen har lyst til å ha sex med deg. Sikkert fælt sagt, men sant. Får vondt i hjertet. 

Anonymkode: d03dd...b1c

Og dessuten verdens dårligste unnskyldning :fnise: blitt sånn fordi han alltid lett får damer? Hvorfor er ikke jeg og mange andre attraktive kvinner som lett får menn utro da tro? Må være noen engler vi da :rolleyes:

Anonymkode: 191f7...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎06‎.‎2015 den 23.07, AnonymBruker skrev:

Lurer på om dette er vanlig avslutnig om man er kvinnelig kunde også? Kunne godt ha tenkt meg en søt thai dame gi special treatment på meg faktisk.. utrolig tennende

 


Anonymous poster hash: b3a53...09a

 

Det er opp til deg, Har selv opplevd det 2 ganger i Thailand.Var i midten av 20 åra og massøsen ca like gammel. Ikke lett å la være å stønne når varme dyktige hender masserer øverst på lårene og berører vagina.Stønnene tok massøsen som et hint og for å gjøre en lang historie kort så endte det med deilig tungemassasje. Ikke ville hu ha ekstra betalt heller.

Anonymkode: 539f9...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2015 den 8.38, AnonymBruker skrev:

for en taper du er. Men jeg vedder for at dama di vet mer enn du tror men ser gjennom fingrene med det nå, fordi hun selvfølgelig knuller en mye kjekkere mann med mye større pikk bak din rygg. Kvinner skjønner slikt ser du ,mister respekten for fyren og finner en annen imens du kan betale regningene. So much for en simpel massaje haha !

 

 

 

Anonymous poster hash: 12ce9...d79

21 likes på at dama knuller mann med stor pikk bak kjærestens rygg.

Hva skjer? På KG hater jo alle damer menn med stor kuk...😮

Anonymkode: 73b98...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...