Gå til innhold

Utsatt for "happy ending" på massasje studio.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes jo faktisk de som jobber med massasje som ikke er prostituerte og jeg skal tilstå at jeg synes det er litt ille på deres vegne at thaidamene drar ned industrien på den måten. For mange blir massasje = sex, og det er uheldig hvis du faktisk er en som kan massere med ikke vil suge fremmede menn.



Anonymous poster hash: 92dbe...808
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det finnes jo faktisk de som jobber med massasje som ikke er prostituerte og jeg skal tilstå at jeg synes det er litt ille på deres vegne at thaidamene drar ned industrien på den måten. For mange blir massasje = sex, og det er uheldig hvis du faktisk er en som kan massere med ikke vil suge fremmede menn.

 

Det er sant.

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tent. Tanken er sexy.

Kvinne 27

Anonymous poster hash: bae66...9c7

Deilig med sånne kvinner. Sånne liker vi!👍😉

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalapeno

Hvordan de går frem spiller vel ikke noe særlig rolle. Det viktige her er vel heller at hun var respektfull og lot det bli med et spørsmål.

Å gjøre slikt er selvsagt ikke bra, men for din del så er det vel ikke noe problem.

Har hørt om steder hvor en kan be om "extra service" og da stiller de opp de massøsene som faktisk yter ekstra.

Din massøse var proff i forhold.

 

Hvordan i alle dager kan du si at hun var "proff" og "respektfull" når hun tilbyr å runke/suge han? At han avsto fra dette selv er ene og alene han som fortjener kred for. Hun er ikke i nærheten av å være hverken respektfull eller proff når hun kommer med et slikt spørsmål.

 

For øvrig tviler jeg sterkt på at dette er vanlig i Norge. Skal ikke benekte at det forekommer, men tror man skal lete lenge etter en massøse som tilbyr denne tjenesten her til lands.

Endret av Jalapeno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager kan du si at hun var "proff" og "respektfull" når hun tilbyr å runke/suge han? At han avsto fra dette selv er ene og alene han som fortjener kred for. Hun er ikke i nærheten av å være hverken respektfull eller proff når hun kommer med et slikt spørsmål.

 

For øvrig tviler jeg sterkt på at dette er vanlig i Norge. Skal ikke benekte at det forekommer, men tror man skal lete lenge etter en massøse som tilbyr denne tjenesten her til lands.

Hallo? Følger ikke helt med du kanskje? Dette er super vanlig og kan nok garantere at 95% av alle thai salonger tilbyr minst en handjob.

 

Dette er jo i avisa ganske ofte. Her er bla to saker hvor du kan lese om det.

HER og HER

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannehore

Anonymous poster hash: c6805...b13

Tusen takk:)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i alle dager kan du si at hun var "proff" og "respektfull" når hun tilbyr å runke/suge han? At han avsto fra dette selv er ene og alene han som fortjener kred for. Hun er ikke i nærheten av å være hverken respektfull eller proff når hun kommer med et slikt spørsmål.

 

For øvrig tviler jeg sterkt på at dette er vanlig i Norge. Skal ikke benekte at det forekommer, men tror man skal lete lenge etter en massøse som tilbyr denne tjenesten her til lands.

 

Er nok ganske vanlig. Også blant politiet, men politiet bruker ikke ressursene på slike "småting" (ikke mitt ord, politi-folkene jeg kjenner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager kan du si at hun var "proff" og "respektfull" når hun tilbyr å runke/suge han? At han avsto fra dette selv er ene og alene han som fortjener kred for. Hun er ikke i nærheten av å være hverken respektfull eller proff når hun kommer med et slikt spørsmål.

 

For øvrig tviler jeg sterkt på at dette er vanlig i Norge. Skal ikke benekte at det forekommer, men tror man skal lete lenge etter en massøse som tilbyr denne tjenesten her til lands.

Hvordan jeg kan si det?

Fordi det for det første ikke ble reklamert for ekstra tjenester for å få kunder. Og hun tok nei for et nei, og det er det ikke alle som faktisk gjør.

Forresten hadde det vært lurt å lese alt folk skriver. Jeg skrev nemlig "I forhold", da ment som i forhold til de som gjør slik som jeg akkurat nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalapeno

Er nok ganske vanlig. Også blant politiet, men politiet bruker ikke ressursene på slike "småting" (ikke mitt ord, politi-folkene jeg kjenner).

 

Vel, det vil jo nærmest være helt umulig å ta kundene her, da de i såfall måtte ta dem på fersken, bokstavelig talt. Så lenge det er lovlig å få massasje, så er dette ekstremt vanskelig å ta kunder for kjøp av seksuelle tjenester, og da skjønner jeg godt at de prioriterer andre areaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalapeno

 

Hallo? Følger ikke helt med du kanskje? Dette er super vanlig og kan nok garantere at 95% av alle thai salonger tilbyr minst en handjob.

 

Dette er jo i avisa ganske ofte. Her er bla to saker hvor du kan lese om det.

HER og HER

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

 

 

Ok, jeg ser at jeg tok feil der, og at et faktisk ikke er så uvanlig. Men 95%? Det fremkommer på ingen måte i artikkelen, som også skriver at mange ønsker å drive seriøst, og at disse lider under at andre selger sex, og de sliter med å bli tatt seriøst. Dette er jo bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg ser at jeg tok feil der, og at et faktisk ikke er så uvanlig. Men 95%? Det fremkommer på ingen måte i artikkelen, som også skriver at mange ønsker å drive seriøst, og at disse lider under at andre selger sex, og de sliter med å bli tatt seriøst. Dette er jo bare trist.

Sant at det er synd. Men har selv spurt på 8-9 steder og aldri fått nei. Så midt i Oslo i hvert fall, så er nok dette "standard"

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var for andre gang på et massasje studio "thai" utgave.

Første gang jeg var der var for at jeg fikk et tilbud igjennom groupon. Og var ganske så fornøyd og valgte derfor og dra dit igjen idag.

Massasjen gikk som vanlig som sist. Til da jeg skulle snu meg og min penis da var litt uheldig vis noe stiv. Jeg prøvde og tenke på noe annet og hun sa heller ikke noen med det første. Før hun spør "skal jeg hjelpe til med den" Er jeg nå usant for "happy ending"

Jeg sa pent nei takk, da hun sa at det gjorde henne ikke noe om den var i den tilstanden. Hun bare forsatte og massere ellers kroppen. Og det hele ble avsluttet normalt.

Gjerne seriøse svar.

Da jeg ikke har vært utsatt for den situasjonen før..

-Magnus

Anonymous poster hash: dc5e9...4d8

Du ble spurt og takket høflig nei. Det er faktisk ikke lov å gjøre dette i Norge da det anses som proatitusjon men i thailand er det viast veldig vanlig. De ser på det som en del av behandlingen ettersom og det vet nok alle at etter en orgssme/utløsning blir man helt avslappet. Men joda du ble utsatt for å bli apurt om det men ingenting ble gjort. Neste gang du drar dit kan du jo nappe den selv før du drar dit så du slipper å ligge med boner under massasjen 😂

Anonymous poster hash: 7f2cc...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ble spurt og takket høflig nei. Det er faktisk ikke lov å gjøre dette i Norge da det anses som proatitusjon men i thailand er det viast veldig vanlig. De ser på det som en del av behandlingen ettersom og det vet nok alle at etter en orgssme/utløsning blir man helt avslappet. Men joda du ble utsatt for å bli apurt om det men ingenting ble gjort. Neste gang du drar dit kan du jo nappe den selv før du drar dit så du slipper å ligge med boner under massasjen

 

Det er faktisk veldig lov å selge sex i Norge jo. Det som ikke er lov er å kjøpe sex.

Vet folk i landet vårt virkelig ikke dette?

Ingenting ulovlig skjedde på salongen.

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lov å selge sex i Norge. Men bordellvirksomhet er ikke lov. Det er heller ikke lov å oppfordre andre til å drive med ulovlig aktivitet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Også thai da :( :(

Anonymous poster hash: edf15...c8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jalapeno

Ja det er lov å selge sex i Norge. Men bordellvirksomhet er ikke lov. Det er heller ikke lov å oppfordre andre til å drive med ulovlig aktivitet...

 

Bordellvirksomhet blir det når det selges organisert sex fra lokalet. I disse tilfellene er sex ikke et offisielt tilbud, og utleierne kan ikke bli straffet for noe de ikke vet foregår. I såfall hadde jo disse bulene vært stengt for lenge siden, og eierne straffet for hallikvirksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordellvirksomhet blir det når det selges organisert sex fra lokalet. I disse tilfellene er sex ikke et offisielt tilbud, og utleierne kan ikke bli straffet for noe de ikke vet foregår. I såfall hadde jo disse bulene vært stengt for lenge siden, og eierne straffet for hallikvirksomhet.

Hallo?? Fins vel ikke mer obvious bordell-virksomhet enn gjennom hore-Thai massasje steder! Og da har da også politiet razziaer i ny og ne og finner bånn-ligaen av mannfolk.

Anonymous poster hash: 12ce9...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at denne tråden dukket opp. Har ikke kjent en kvinne på lang tid. Nå blir det sporenstreks bort på nærmeste massasje-studio for å få slappet av litt. Takk TS!



Anonymous poster hash: 5aabd...157
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...