Gå til innhold

Utsatt for "happy ending" på massasje studio.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

for en taper du er. Men jeg vedder for at dama di vet mer enn du tror men ser gjennom fingrene med det nå, fordi hun selvfølgelig knuller en mye kjekkere mann med mye større pikk bak din rygg. Kvinner skjønner slikt ser du ,mister respekten for fyren og finner en annen imens du kan betale regningene. So much for en simpel massaje haha !

Anonymous poster hash: 12ce9...d79

Hahaha jaa sæærlig...;) Hun lever nok i uvisshet. Gjennomskuer din bitterhet fort.;) Er så kjekk og deilig at ingen kvinner har vært utro mot meg før. Og hvis de er det, så hadde jeg ikke brydd meg. Få så lett ny dame uansett som er strøken.:)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha jaa sæærlig... ;) Hun lever nok i uvisshet. Gjennomskuer din bitterhet fort. ;) Er så kjekk og deilig at ingen kvinner har vært utro mot meg før. Og hvis de er det, så hadde jeg ikke brydd meg. Få så lett ny dame uansett som er strøken. :)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Emptiness er ordet som treffer meg. Tomt i det indre... 

Anonymous poster hash: c6805...b13

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emptiness er ordet som treffer meg. Tomt i det indre...

Anonymous poster hash: c6805...b13

Helt riktig. Er en følelsesløs jævel.:)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Hahaha jaa sæærlig... ;) Hun lever nok i uvisshet. Gjennomskuer din bitterhet fort. ;) Er så kjekk og deilig at ingen kvinner har vært utro mot meg før. Og hvis de er det, så hadde jeg ikke brydd meg. Få så lett ny dame uansett som er strøken. :)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Eewww! du fremstiller deg selv som den største klysen i to sko og du er jo ikke flau over det engang! Du må jo være et troll.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eewww! du fremstiller deg selv som den største klysen i to sko og du er jo ikke flau over det engang! Du må jo være et troll.

Menn som har vært for heldig med utseendet sitt og får damer like lett som meg, blir nok playere ja. Klysete tja? Er det som funker.:)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Menn som har vært for heldig med utseendet sitt og får damer like lett som meg, blir nok playere ja. Klysete tja? Er det som funker. :)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Men sånn i lengden, hva tjener du på å bruke folk på den måten? Føler du aldri dårlig samvittighet? I så fall hvorfor ikke? Jeg blir alltid så fascinert over totalt skamløse mennesker, at jeg genuint ønsker å forstå dem. Sånn helt seriøst. Jeg ønsker å vite hvordan det funker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sånn i lengden, hva tjener du på å bruke folk på den måten? Føler du aldri dårlig samvittighet? I så fall hvorfor ikke? Jeg blir alltid så fascinert over totalt skamløse mennesker, at jeg genuint ønsker å forstå dem. Sånn helt seriøst. Jeg ønsker å vite hvordan det funker.

Føler ikke jeg bruker de, men heller at de skal være glad for at en så kjekk mann har sex med de.:) Føler jeg fortjener det på en måte. Har blitt sånn fordi jeg alltid lett får damer. Og sex er det beste jeg vet, så elsker "spillet" på en måte.:)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn i lengden, hva tjener du på å bruke folk på den måten? Føler du aldri dårlig samvittighet? I så fall hvorfor ikke? Jeg blir alltid så fascinert over totalt skamløse mennesker, at jeg genuint ønsker å forstå dem. Sånn helt seriøst. Jeg ønsker å vite hvordan det funker.

 

De lever livet på overflaten. Makt på bekostning av andre gir dem beruselse. Eneste følelsen de klarer å kjenne.

Anonymous poster hash: fe81a...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var for andre gang på et massasje studio "thai" utgave.

Første gang jeg var der var for at jeg fikk et tilbud igjennom groupon. Og var ganske så fornøyd og valgte derfor og dra dit igjen idag.

Massasjen gikk som vanlig som sist. Til da jeg skulle snu meg og min penis da var litt uheldig vis noe stiv. Jeg prøvde og tenke på noe annet og hun sa heller ikke noen med det første. Før hun spør "skal jeg hjelpe til med den" Er jeg nå usant for "happy ending"

Jeg sa pent nei takk, da hun sa at det gjorde henne ikke noe om den var i den tilstanden. Hun bare forsatte og massere ellers kroppen. Og det hele ble avsluttet normalt.

Gjerne seriøse svar.

Da jeg ikke har vært utsatt for den situasjonen før..

-Magnus

Anonymous poster hash: dc5e9...4d8

Du ble ikke UTSATT for, men TILBUDT happy ending.

Anonymous poster hash: b4286...e3f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sugd og runket av ei dame som var massør når dama mi lå i rommet ved siden av. Jeg hadde 45 min massasje og hun hadde 1,5 time, så visste at hun ikke kunne komme inn før jeg var ferdig. Deilig å kunne gjøre sånne ting på ferie.

Anonymous poster hash: 52a3d...210

 

Jeg ble tent. Tanken er sexy.

Kvinne 27

Anonymous poster hash: bae66...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Er en følelsesløs jævel. :)

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Mannehore

Anonymous poster hash: c6805...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mannehore

Anonymous poster hash: c6805...b13

 

 

Hvorfor må det være mann foran?? Kan du ikke bare kalle han hore? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det være mann foran?? Kan du ikke bare kalle han hore? 

Da kan kvinne27 som "Ble tent" misforstå og tro det er henne... 

Anonymous poster hash: c6805...b13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er ikke ulovlig å selge sex eller seksuelle tjenester i Norge, det er bare ulovlig å kjøpe, jeg trodde det var allment kjent.

 

Han kan derfor ikke anmelde massasjestudioet for noe som helst.

Anonymous poster hash: 1a5f6...b6e

 

 

Joda han kan anmelde henne for voldtekt. Hun prøvde jo å gjøre seksuelle ting med han mot hans vilje uten å få samtykke først.

Anonymous poster hash: 04030...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan vedkommende tipse politiet! De vil nok finne en kjøper eller to og se etter bakmenn. Politiet vil ikke ende tomhendte for å si det slik.

 

Politiet vet veldig godt om dette. Det var bla en sak om det i avisa ifjor, så dette har de visst om i mange år. Men dette er no big deal og absolutt ikke noe de har tid eller ressurser til å følge opp.

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joda han kan anmelde henne for voldtekt. Hun prøvde jo å gjøre seksuelle ting med han mot hans vilje uten å få samtykke først.

 

FEIL! Hun spurte. Ergo skjedde det overhodet ingenting som er ulovlig.

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Joda han kan anmelde henne for voldtekt. Hun prøvde jo å gjøre seksuelle ting med han mot hans vilje uten å få samtykke først.

Anonymous poster hash: 04030...6af

 

Utifra hva TS skriver, forstår jeg det som at hun SPURTE, ikke noe mer. Hvor er voldtekten?

Anonymous poster hash: b4286...e3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handjob kan jeg spare meg for, det tror jeg jeg gjør bedre selv. En skikkelig blowjob derimot... tar de betalt for slik ekstraservice? :P



Anonymous poster hash: dee6b...c95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Handjob kan jeg spare meg for, det tror jeg jeg gjør bedre selv. En skikkelig blowjob derimot... tar de betalt for slik ekstraservice? :P

 

Uff da, aldri fått en skikkelig handjob skjønner jeg :( Du har gått glipp av noe.

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...